2024-08-11, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Jag trodde först det var en artikel om någon från Samhall som fått praktik på ICA.

Haha, ja det är inte långt ifrån 😂

” När Expressen träffar på Christian bland hyllorna i butiken så skiner han upp.
– Titta, jag är som en helt vanlig butiksanställd. Det är jättekul, säger han och lägger i från sig kartongen med varor han håller på att packa upp”

Hahahaaa! 😂😂😂
Citera
2024-08-13, 20:09
Medlem
Pernillas klädsel i Allsången är evigt romantiska klänningar. Broderier rysch pysch och lockigt och blommigt med volanger och ja ingen hejd. Men hon är ju inte romantisk alls! Dessutom behövs inte attributen till hennes lockar och lilla figur. Blir för mycket. Lika är hennes hem med allt porslin med randigt och rosa och prickigt. Lite för mycket av allt.
Citera
2024-08-17, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Är det inte ironiskt att Pernilla blivit ännu mer lik Christina Schollin sen hon började med fillers?

Ja nu har hon börjat fylla sig i kinderna också ser jag. Tror de verkligen inte att det syns? Eller är det så vanligt numer att det gärna får synas?
Fåfängt i vilket fall. Pallar inte se på tex Alexandra Rapaport eller Anja Lundqvist längre. Ser bara hur de förstört sig. Men, andra kanske stör sig på mitt fula hängiga tryne.. 😆
Citera
2024-08-17, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PollyLolly
Ja nu har hon börjat fylla sig i kinderna också ser jag. Tror de verkligen inte att det syns? Eller är det så vanligt numer att det gärna får synas?
Fåfängt i vilket fall. Pallar inte se på tex Alexandra Rapaport eller Anja Lundqvist längre. Ser bara hur de förstört sig. Men, andra kanske stör sig på mitt fula hängiga tryne.. 😆

Verkligen jättesynd för Alexandra och Anja var jättevackra tidigare. Nu finns ju ingen mimik kvar. Men det är så vanligt numera. Tyvärr.
Citera
2024-08-17, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Hahaha, vilken djävla artikel om Bauer 😂

Läs igenom och känn in beskrivningarna; Bauer snurrar runt, Bauer är stolt över att han är ”en vanlis”, Bauer vill vara Ica-Stig - genom hela den märkliga artikeln känner man att Bauer är ett barn 😁

Den så kallade journalisten försöker inte dölja att så är fallet, hela tonfallet låter som att det är ett barn som klappas på huvudet; ”vad duttig du är lille Christian” 😂

https://www.expressen.se/noje/skulle-inte-tacka-nej-till-att-spela-ica-stig/
Fyfan..den där klanen dyker upp överallt.
De överlever ett kärnvapenkrig 😊🎂❤😋😄😉😆😆😆😆😆
Citera
2024-08-18, 14:41
Avslutad
Lite roligt ändå att han inte får någon svensexa. Han har ju inga vänner.😂
Citera
2024-08-18, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
😹😹😹
Citera
2024-08-18, 19:29
Avslutad
Citat:

men va har han inte haft nån svensexa? han som verkar vara så mysig eller nåt sånt
Citera
2024-08-19, 23:25
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Han kommer ha svensexa nu till helgen men ingen av hans vänner fixar det utan det är PWs väninnors män som står för kalaset.
Citera
2024-08-20, 12:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Han kommer ha svensexa nu till helgen men ingen av hans vänner fixar det utan det är PWs väninnors män som står för kalaset.

Ja jösses! Att Pernilla inte reagerar att hennes blivande man inte har några vänner. Ett stort varningstecken.
Citera
2024-08-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta

Plågsamt jobbigt att bara tänka tanken. Känns totalt onaturligt och man undrar varför ingen av männen reagerar…alltså exkl Pråmell och de som jobbar med PW. Tycker f ö att det är fascinerande att ingen från ICA spills the beans om Bauer - jobbar man där måste man ju t ex tycka ett Expartikeln är ett skämt.
Citera
2024-08-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Plågsamt jobbigt att bara tänka tanken. Känns totalt onaturligt och man undrar varför ingen av männen reagerar…alltså exkl Pråmell och de som jobbar med PW. Tycker f ö att det är fascinerande att ingen från ICA spills the beans om Bauer - jobbar man där måste man ju t ex tycka ett Expartikeln är ett skämt.

Men han måste väl ha lärt känna Johan Pråmell bra vid det här laget? Sofia Wistams man vet jag har blivit en vän. Men ja, stämmer det att det bara är Pernillas vänner är det ju tragiskt. Personligen hade jag hellre avstått då. Att avstå är ju i sig inte så konstigt, långt ifrån alla vill ju ha en svensexa eller möhippa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in