Citat:
Ursprungligen postat av
Rabbia
Men jag vet inte såklart helt hur herr Bauer har gjort med sin familj när de kommer ner till bröllopet. Jag bara antar.
Just precis! Du bara antar som så många andra men väljer ändå att framföra det som sanning.
Citat:
Efter det jag har sett på Wahlgrens Värld, så verkar herr Bauer inte tänka på pengar alls. Speciellt inte när det gäller andras pengar (=Pernillas). Han verkar tycka att det är helt ok att köpa än det ena och än det andra. Och bara tänka på Pernilla och hennes familj.
Du har aldrig tänkt tanken att det är lite vinklat?
Eller att P är ok med det?
Citat:
Varför inte se till att hans egna barn och barnbarn också trivs i huset i Spanien t.ex? Allt verkar vara iordninggjort för att bara passa Pernillas barn och barnbarn.
Har aldrig sett Pernilla kärleksfullt leka med herr Bauers barnbarn.
Vem säger att han inte gör det? På vilket sätt menar du att man skulle anpassa för hans barn? På vilket sätt passar det inte hans barn?
C's barn och barnbarn är kanske inte så intresserade av att synas i sociala medier. Ska P lägga ut det ändå?
Citat:
Sliskigt med "kärmor" när han i något avsnitt hånat sin svärmor att hon har så stökigt i köket och hemma i sitt fina röda hus, som de har bott i sedan decennier... Att han inte skäms!
Hånade han eller påpekade han? Skämtade han? Hur reagerade CS?
Kan det vara en intern jargong de har?