Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-13, 08:04
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Vad är det folk inte fattar, även fast ingen här känner P&C så kan vi väl vara överens om att detta med C lön på Ica ligger på 40 efter skatt samt betalningsanmärkning via kronofogden =får ej ta lån ( ngn här berättade om fogden) ändå detta sjuka försvar att C är med o betalar i detta fall brolopp för 150 personer… Samtidigt pågår den extrem lyxiga livsstilen i Sverige. Jag skulle vara pank på en vecka….Har man så lite pengar dvs fattig & nu skall dela bröllop på flera miljoner.. Blir så upprörd…

Han har ingen betalningsanmärkan sist jag kollade för en vecka sedan.
Citera
2024-09-13, 08:31
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Det är obehagligt att se hur CB lirkar sig under skinnet på PW.
INGEN ska få sätta sig på henne igen, det har hon deklarerat. Men hon märker inte hur han gör exakt det, bara på ett annat sätt än vad hon är på sin vakt emot.

Han behandlar henne som ett totalt hjälplöst litet barn, leder henne, styr henne, berättar självklarheter för henne (”nu är vi i Spanien och ska bestämma inför vårt bröllop” typ).

Hon är/blir så hjärntvättad att hon misstolkar alla dessa styrningar som omtanke.
Det kommer att bli ett tufft uppvaknande.

Ovanstående är mina egna tankar och observationer!

Hur tror du att en kvinna med henne enormt låga intellekt och iq ska kunna ta beslutet att ingen ska sätta sig på henne igen. Jag är förvånad över att hon kan gå in i ett rum utan att ramla. Eller. Det händer ju.
Citera
2024-09-13, 08:37
Medlem
Themoonbarkings avatar
Sett e1 o e2

J-lo och barn talar om sig själv i tredje person. Du är inte j-lo. Du vill. Men du är inte. För man blir inte det av att sjunga om stora kukar inför 200 försäkringskassatanter med lugg i Motala

Nej det är inte ”häftigt” med diagnos. Det är en sjukdom. Din heter narcissim. Och den har du fått för att du aldrig fick vara barn. Du är ett enda stort gigantiskt barn. Dina röster du gör. Hur du låssas bli barn då något går fel. Ditt enorma sökande efter bekräftelse hos din mamma Bianca.

Frågan är om det var eplepsi Bianca fick. Käkkramper. Falla omkull. Skakningar. Nu ska hon istället redas ut för en ”häftig” diagnos.

Bianca sätter ner foten. ”Hon är inte 22 längre”. Nu ska hon minsann bestämma. Det KAN finnas en anledning till att de inte vill ha med dig eftersom du inte ÄR affärskvinna utan galijonsfigur och alla fattar det. Se imperiet Bianca. 4 timmar
Om en modell som inte är affärskvinna. Jättebra modell. Inte en affärskvinna.

Recensioner fortsätter.
Senast redigerad av Themoonbarking 2024-09-13 kl. 08:43. Anledning: Edit
Citera
2024-09-13, 08:45
Medlem
Themoonbarkings avatar
Pernilla! Om man sjunger om stora kukar och får 900 000 för det är väl för fan den bästa platsen för den ansträngningen just att gräva ner dem i jorden så de blir till mull? Go for Chrilles förslag.
Citera
2024-09-13, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Vad är det folk inte fattar, även fast ingen här känner P&C så kan vi väl vara överens om att detta med C lön på Ica ligger på 40 efter skatt samt betalningsanmärkning via kronofogden =får ej ta lån ( ngn här berättade om fogden) ändå detta sjuka försvar att C är med o betalar i detta fall brolopp för 150 personer… Samtidigt pågår den extrem lyxiga livsstilen i Sverige. Jag skulle vara pank på en vecka….Har man så lite pengar dvs fattig & nu skall dela bröllop på flera miljoner.. Blir så upprörd…

Hon vet väl vad hon gav sig in på. Så jävla korkad är hon ju ändå inte att hon inte fattade att hon skulle få betala merparten. Ett barn kan räkna ut det med den löneskillnaden.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/VzQKeJ/pernilla-wahlgren-och-christian-bauer-gifter-sig-har-ar-detaljerna-om-brollopet
Här bekräftar hon ju ändå att även Bauer också betalar.
Senast redigerad av Champinjoner 2024-09-13 kl. 09:45.
Citera
2024-09-13, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Han har ingen betalningsanmärkan sist jag kollade för en vecka sedan.
Tack för info Ulla✌🏻
Citera
2024-09-13, 14:04
Usch! Får verkliga rysningar när jag ser herr Bauer in action. Känns så onaturlig och fel. Han vill så gärna men det blir bara såå pinsamt.
Citera
2024-09-13, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesber2
Varför handlar Pernilla på Coop?
När hennes man jobbar för ICA???????

Får man inte det? Eller vad menar du?
Citera
2024-09-13, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Hur har Pernilla fått denna lismande herr Bauer in i sitt liv? Nåja, så småningom kommer hon att upptäcka vem han verkligen är.

Känner du honom?
Citera
2024-09-13, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Men jag vet inte såklart helt hur herr Bauer har gjort med sin familj när de kommer ner till bröllopet. Jag bara antar.
Just precis! Du bara antar som så många andra men väljer ändå att framföra det som sanning.

Citat:
Efter det jag har sett på Wahlgrens Värld, så verkar herr Bauer inte tänka på pengar alls. Speciellt inte när det gäller andras pengar (=Pernillas). Han verkar tycka att det är helt ok att köpa än det ena och än det andra. Och bara tänka på Pernilla och hennes familj.
Du har aldrig tänkt tanken att det är lite vinklat?
Eller att P är ok med det?

Citat:
Varför inte se till att hans egna barn och barnbarn också trivs i huset i Spanien t.ex? Allt verkar vara iordninggjort för att bara passa Pernillas barn och barnbarn.
Har aldrig sett Pernilla kärleksfullt leka med herr Bauers barnbarn.
Vem säger att han inte gör det? På vilket sätt menar du att man skulle anpassa för hans barn? På vilket sätt passar det inte hans barn?
C's barn och barnbarn är kanske inte så intresserade av att synas i sociala medier. Ska P lägga ut det ändå?

Citat:
Sliskigt med "kärmor" när han i något avsnitt hånat sin svärmor att hon har så stökigt i köket och hemma i sitt fina röda hus, som de har bott i sedan decennier... Att han inte skäms!
Hånade han eller påpekade han? Skämtade han? Hur reagerade CS?
Kan det vara en intern jargong de har?
Citera
2024-09-13, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Nej det får hon inte. I huset i Marbella kommer hela fam Wahlgren/Ingrosso bo.
CBs familj får hyra eget.

Hur vet du det? Vad vet du om hur snacket har gått?
Huset har inte obegränsat med plats och dessutom så är de kanske inte intresserade att ha en kamera på sig hela tiden vilket de skulle ha i P's hus.
Du får nog fråga dig vad du faktiskt vet och vad du bara TROR att du vet.
Citera
2024-09-13, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Nä det är inte konstigt att PW prioriterar hennes egna familj att bo i huset i Marabella.
Men jag tycker fortfarande det är tufft att säga till yngsta dottern som knappt tjänar egna pengar att hon får betala flyg och boende själv. Skulle hon säga att hon inte har råd att åka… nä hon vill ju också vara delaktig.

Ja hon bor på Lidingö någon natt varannan månad. Nu var det marbella bröllopshelgen jag menade.

Hur vet du att han har sagt så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in