2024-08-06, 21:21
Medlem
Musikopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Är det inte ironiskt att Pernilla blivit ännu mer lik Christina Schollin sen hon började med fillers?
Sitter just o kollar allsången. Hon ser onekligen yngre och piggare ut än på länge. Fillers eller ej så har nog mått bra av att bli med man.
Citera
2024-08-07, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musikopp
Sitter just o kollar allsången. Hon ser onekligen yngre och piggare ut än på länge. Fillers eller ej så har nog mått bra av att bli med man.

Kollar man Instagram så ser man att hon har varenda rynka kvar i ansiktet.
Citera
2024-08-07, 23:59
Medlem
Läser att Pernilla och hennes tant-gäng under möhippan i Skåne besökte trädgårdsmästaren Karl-Fredrik och hans sambo. Dessa bjöd tant-ligan på lunch som bestod av lyxiga skaldjur och champagne. Där efter hade Pernilla fått välja bröllops present i Karl-Fredriks stora butik (den är stoooor. Tro mig, jag har varit där. Stor och rörig som tusan - grejer överallt).
Så vad väljer då Pernilla? Tja, de flesta av oss hade nog varit lite modesta och valt några glas, en skål eller kanske en ljusstake. Inte Pernilla inte. Hon går all in och väljer ett marocanskt handgjort bord i kakel, 8 stolar till bordet samt ett parasoll. Allt sammans till en kostnad av 30 000 "papp".
-"Ja, jag känner ju igentligen inte Pernilla, men vi har träffats på en del event tidigare", säger Karl-Fredrik.
Att hon inte skäms! Mer skall visst ha mer....
Hade hon haft lite anständighet i kroppen hade hon betalat för det hon tog. Det har hon råd med.
Citera
2024-08-08, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Oavsett hur många och vilka som är bjudna så kommer kostnader för mat dryck underhållning lokal samt utsmyckningar och säkert mkt mer därtill som Pernilla återigen kommer få stå för det mesta då det finns inte en chans i helvete att parasiten Bauer har möjlighet och medel att betala/bidra för detta spektakel som absolut kommer kosta flera flera hundratusen alt mille!Så sjukt att P blir blåst igen då hon är rik..Sorgligt

Men jisses! Till att börja med är hon väl med och bestämmer hur mycket bröllopet får gå på?! Det är ju inte nödvändigt med så dyrt bröllop, men det klart det måste vara påkostat, när det ska synas i VW sen.
Och människan gjorde väl själv ett val, när hon träffade honom? Hon får väl se till att hålla i pengarna.
Citera
2024-08-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Läser att Pernilla och hennes tant-gäng under möhippan i Skåne besökte trädgårdsmästaren Karl-Fredrik och hans sambo. Dessa bjöd tant-ligan på lunch som bestod av lyxiga skaldjur och champagne. Där efter hade Pernilla fått välja bröllops present i Karl-Fredriks stora butik (den är stoooor. Tro mig, jag har varit där. Stor och rörig som tusan - grejer överallt).
Så vad väljer då Pernilla? Tja, de flesta av oss hade nog varit lite modesta och valt några glas, en skål eller kanske en ljusstake. Inte Pernilla inte. Hon går all in och väljer ett marocanskt handgjort bord i kakel, 8 stolar till bordet samt ett parasoll. Allt sammans till en kostnad av 30 000 "papp".
-"Ja, jag känner ju igentligen inte Pernilla, men vi har träffats på en del event tidigare", säger Karl-Fredrik.
Att hon inte skäms! Mer skall visst ha mer....
Hade hon haft lite anständighet i kroppen hade hon betalat för det hon tog. Det har hon råd med.

Anständighet ligger inte för henne 🤢
Citera
2024-08-09, 15:07
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Men jisses! Till att börja med är hon väl med och bestämmer hur mycket bröllopet får gå på?! Det är ju inte nödvändigt med så dyrt bröllop, men det klart det måste vara påkostat, när det ska synas i VW sen.
Och människan gjorde väl själv ett val, när hon träffade honom? Hon får väl se till att hålla i pengarna.
Det mesta på bröllop är sponsrat.
Utom boende och flyg.
Allt annat, mat, kläder, uppträdande mm
Citera
2024-08-09, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Det mesta på bröllop är sponsrat.
Utom boende och flyg.
Allt annat, mat, kläder, uppträdande mm

Så sant. De som har pengar ska ha gratis.
Citera
2024-08-10, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Så sant. De som har pengar ska ha gratis.
Helt sjukt beteende
Citera
2024-08-10, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Helt sjukt beteende

Det är ju inte så att hon kommer be om spons, företag mer eller mindre dränker personer som henne med förfrågningar med erbjudanden vid sådana tillfällen eftersom det är bland de bättre reklampelarna ett företag kan få. Det är mycket billigare att anordna delar av ett bröllop och liknande än att betala för ”vanlig” reklam som når ut till lika många personer som hon når.
Senast redigerad av Champinjoner 2024-08-10 kl. 22:27.
Citera
2024-08-10, 23:13
Medlem
Silltunnas avatar
Det är nästan så att man hoppas att det går åt helvete lite snart för någon i denna familj. Det går för bra för dom nu och jag vet inte om jag kan unna dem det. Och värst är nog att grisen Emilio och hans avskyvärda spektakel till lyxhustru Åsa åker snålskjuts på de andras karriär.
Citera
2024-08-11, 06:11
Medlem
Hahaha, vilken djävla artikel om Bauer 😂

Läs igenom och känn in beskrivningarna; Bauer snurrar runt, Bauer är stolt över att han är ”en vanlis”, Bauer vill vara Ica-Stig - genom hela den märkliga artikeln känner man att Bauer är ett barn 😁

Den så kallade journalisten försöker inte dölja att så är fallet, hela tonfallet låter som att det är ett barn som klappas på huvudet; ”vad duttig du är lille Christian” 😂

https://www.expressen.se/noje/skulle-inte-tacka-nej-till-att-spela-ica-stig/
Citera
2024-08-11, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Hahaha, vilken djävla artikel om Bauer 😂

Läs igenom och känn in beskrivningarna; Bauer snurrar runt, Bauer är stolt över att han är ”en vanlis”, Bauer vill vara Ica-Stig - genom hela den märkliga artikeln känner man att Bauer är ett barn 😁

Den så kallade journalisten försöker inte dölja att så är fallet, hela tonfallet låter som att det är ett barn som klappas på huvudet; ”vad duttig du är lille Christian” 😂

https://www.expressen.se/noje/skulle-inte-tacka-nej-till-att-spela-ica-stig/

Jag trodde först det var en artikel om någon från Samhall som fått praktik på ICA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in