Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Ja det är underligt faktiskt.
Vet själv att vissa inom socialtjänst osv sagt att vissa barn sticker ut ur mängden & att man tänker på dom efteråt, men de är en helt annan sak gentemot hur J beskriver deras relation.
Som mamma till denna pojken hade jag blivit väldigt frustrerad över att hon/dom försöker få upp tittarsiffror genom att berätta en annan persons historia, någon som inte kan godkänna eller försvara sig själv. Det är inte hennes sak att berätta. Allt som kommenteras emot detta plockas bort & det skildrar en bild av att dom BARA får positiv respons. När man skriver något plockas det bort, N säger att man själv plockar bort kommentarer men svarar på det ändå. När man sedan säger att det är hon som själv plockar bort kritiken så plockas den oxå bort.
Många som även reagerar ang samarbetet med bettingsida men de plockas bort.
Hur kan man med gott samvete som socionom / kurator what ever göra samarbeten med sånna företag när man bör veta hur sjukt långt det kan gå?
Du har så rätt, som mamma hade jag känt enorm frustration som du säger.
Som vi konstaterat är de gränslösa, man förstår mer och mer varför N är som hon är.
Förvånar mig inte längre efter man sett kuratorns beteende, verkar vara röd tråd i "sekten" vad jobbade N's mormor med?
Alla kuratorer är inte bra irl bara för de har fått ett betyg. Speciellt om de tror sig veta allt i alla diskussioner och tycker själva att de har inget nytt att lära, för de "vet"🙄 typisk gaslighting (läs narcissistikt beteende)
att aldrig erkänna sina tillkortakommanden!
Helst vända det mot den de för tillfället
försöker manipulera och framstå som "offer"
De har inget samvete, i deras värld är pengar, berömelse och yta mycket viktigare än det mesta och framförallt att de framstår som
helgon och att bli beundrade på sina hemmabygge till piedestaler.
Det är därför kommentarer försvinner så
folk inte inser hur mycket de ljuger!!
Till N och J, ni klär inte i offerkofta!!