2024-06-14, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Diskussionen gällde barn som blir försummade av sin/sina föräldrar. Det måste vara väldigt ovanligt att inte bry sig/undra varför ens förälder gjorde så, och då tänker jag att man borde vara känslomässigt avtrubbad som är kroppens försvar.
Men nej. Jag kan absolut inte veta det.
Allt är inte svart eller vitt.
Men jag ser vad du skriver och förstår vad du menar.
Det har ju skrivits flertal ggr i tråden att man aldrig har sett någon göra som N…men det är ju inte sant då. Istället har man upplevt och sett ännu värre.
Senast redigerad av HungerCut 2024-06-14 kl. 16:11.
2024-06-14, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
skrev oxå i ett senare inlägg i tråden.
Är ni säkra på att det är N det handlar om ,då det står att personen har en pojkvän mm

Som jag skrev tidigare så anar jag att Nessas inlägg handlar om någon annan, just för att hon även lägger ut texten om att den det gäller har pojkvän. Däremot, så är det allmänt känt att N & J har en mycket märklig mor-dotter relation där flera olika sexuella historier flurerat & A har möjligen i efterhand fått höra ett och annat.
Frågan är vem av N&J som är den dominerande/styrande i allt vad som sker kring dem. Om jag får gissa vilt så tror jag ej det är N.
Senast redigerad av Artmovie 2024-06-14 kl. 15:36.
2024-06-14, 15:42
Medlem
amiliasharborstes avatar
N tillbaka hemma och sjunger kråksång tillsammans med mormor J på morgonen. c ser knappt glad ut av att se mamma igen.. tragiskt. Relaterar till min egen som lyser upp när hon ser mig efter att ha varit borta några timmar.
2024-06-14, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malin91234
Haha det där kan omöjligt vara sant.
Kanske, kanske inte. Är ju rykte och ”det sägs” än så länge. Så om inte annat så blir det en sanning snart.
Senast redigerad av HungerCut 2024-06-14 kl. 16:30.
2024-06-14, 17:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Som jag skrev tidigare så anar jag att Nessas inlägg handlar om någon annan, just för att hon även lägger ut texten om att den det gäller har pojkvän. Däremot, så är det allmänt känt att N & J har en mycket märklig mor-dotter relation där flera olika sexuella historier flurerat & A har möjligen i efterhand fått höra ett och annat.
Frågan är vem av N&J som är den dominerande/styrande i allt vad som sker kring dem. Om jag får gissa vilt så tror jag ej det är N.
Såg att du skrivit precis som jag posta mitt 😜 Tror ej det är N men man kan dock aldrig veta pga som du säger dessa sexhistorier rykten om att mor&dotter väljer och delar på pojkvänner mm . Tror inte det är N som är den dominerande hemma utan J

Och ang Andreas så sägs det att han ej kunde leva upp el ställa upp på Ns konstiga idéer när det kommer till sex som tex detta med strypsex som även N anmälde honom för genom att ta stryptag
Som oxå har cirkuleras tidigare här i tråden
Som det finns 2 olika historier om .
Senast redigerad av Millan75 2024-06-14 kl. 17:46.
2024-06-14, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Det har ju skrivits flertal ggr i tråden att man aldrig har sett någon göra som N…men det är ju inte sant då. Istället har man upplevt och sett ännu värre.
Jo absolut.
2024-06-14, 17:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie

Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Såg att du skrivit precis som jag posta mitt 😜 Tror ej det är N men man kan dock aldrig veta pga som du säger dessa sexhistorier rykten om att mor&dotter väljer och delar på pojkvänner mm . Tror inte det är N som är den dominerande hemma utan J

Och ang Andreas så sägs det att han ej kunde leva upp el ställa upp på Ns konstiga idéer när det kommer till sex som tex detta med strypsex som även N anmälde honom för genom att ta stryptag
Som oxå har cirkuleras tidigare här i tråden
Som det finns 2 olika historier om .
Tror det är N iallafall då ,Nessa ändra sitt inlägg ang killen stod ej från början.
Att dessa sexhistorier cirkuleras runt förvånar mig inte.
Eftersom det finns sexfilmer med N som oxå cirkulerat runt lika så utmanande bilder. Och N är även väldigt öppen när det kommer till sex till sin mamma dom har ju pratat öppet om det i en podd
2024-06-14, 18:05
Medlem
amiliasharborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Tror det är N iallafall då ,Nessa ändra sitt inlägg ang killen stod ej från början.
Att dessa sexhistorier cirkuleras runt förvånar mig inte.
Eftersom det finns sexfilmer med N som oxå cirkulerat runt lika så utmanande bilder. Och N är även väldigt öppen när det kommer till sex till sin mamma dom har ju pratat öppet om det i en podd

Vart finns det filmer med N?
2024-06-14, 18:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Det kan tolkas olika personen som skrev det kanske är adopterad el fosterhemsplacerad från början och kämpat med dessa frågor hela livet . Men som vuxen inte sett någon i sin närhet att göra som N gör för vi vet alla vem du syfta på och vem kommentaren var riktad till
Senast redigerad av Aragon467 2024-06-14 kl. 18:10.
2024-06-14, 18:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Vart finns det filmer med N?
förut kunde man söka på hennes Namn och det kom upp . Har dock ej sett själv men vet att även andra skrivit om det i flera forum
2024-06-14, 18:09
Medlem
En tanke som slog mig ang Nessas storys var att det gällde BI. Men det är också en absurd tanke.
2024-06-14, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Det kan tolkas olika personen som skrev det kanske är adopterad el fosterhemsplacerad från början och kämpat med dessa frågor hela livet . Men som vuxen inte sett någon i sin närhet att göra som N gör för vi vet alla vem du syfta på och vem kommentaren var riktad till
Har vi inte redan kommit fram till att allt kan tolkas olika? Och att det var okej?
Sluta hacka på mig 🥲 Känner mig utpekad nu….och det var fult att peka ut nån ju
Senast redigerad av HungerCut 2024-06-14 kl. 18:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in