2023-03-15, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Dem är viktigare än du tror kan jag nog säga dig för Nicci är en dyl....

Det vet jag. Men jag bryr mig inte ett jota om dom för det.
2023-03-15, 17:47
Medlem
Redan ett par gått skilda vägar... oj vad oväntat , som sagt de flesta som är med i programmet bara med för att bli ´´Influencers´Riktigt patetiskt.
2023-03-15, 23:02
Medlem
Tydligen så tog inte Adrian och Celine samma flyg på vägen hem… vad händer, någon som vet?
2023-03-15, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koppbopp
Tydligen så tog inte Adrian och Celine samma flyg på vägen hem… vad händer, någon som vet?

Produktionen hade bokat de på olika enligt de själva. Nicci & Andreas flög inte heller med varandra
2023-03-17, 00:07
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Tragiskt när den tråkigaste, stelaste besserwissern vinner.

Ser man kommentarer på facebook så ser man att det är samma gamla tanter som älskar honom och röstade på honom, som lämnar ut BankID så fort någon ringer och säger det är från banken.

Jag tyckte att Adrian var lite rolig när han var med i bb. Han var den som prankade mest och han verkade vara en vettig person.

Nu i Love Island har han varit världens stelaste, tråkigaste och osexigaste personen jag sett på länge.
2023-03-17, 08:04
Medlem
Qwelias avatar
Paret som man kanske trodde mest på, Ike och Bella, har gjort slut 🤷🏼‍♀️
2023-03-17, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Kändes ju fejk från början till slut.
2023-03-17, 11:12
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Säges att hon hitta någon annan men vet inte vad sanningen är kring det heller, Ike är i Stockholm sedan om han går på festen vet ingen då han vill inte vara nära Bella...
2023-03-20, 03:32
Medlem
snutans avatar
Varför skriver exonph att alla deltagare har hybris och är vidriga? Kan inte hitta nåt mer än ett klipp där burre pratar om det. Men VAD är det dom menar?
2023-03-20, 14:44
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Varför skriver exonph att alla deltagare har hybris och är vidriga? Kan inte hitta nåt mer än ett klipp där burre pratar om det. Men VAD är det dom menar?
Det är viss som tror dem är större än vad dem är liksom inget annat rätt vanligt för vissa att få en ego boost för sedan få pyspunka, Sedan Burre det var något skitsnack om att han inte skulle dit och vad det nu var som någon spred på forumen!

Sedan på festen var det väl nära catfight dessutom mellan två tjejer som jag nu fattat det hela också, Det hände nog mycket och inte kom ut från SpyBar vart dem hade sitt party efter middagen!
2023-03-21, 07:59
Medlem
snutans avatar
Några har tydligen anklagat burre för att vara spion till exonph och wilma låg med en tjejs pojkvän samtidigt som tjejen låg på ett hotellrum i närheten med hjärnskakning. Paret ska ha deltagit på samma tillställning som love Island deltagarna och wilma visste dom var tillsammans. Äckligt av både henne och killen
2023-03-21, 18:27
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Några har tydligen anklagat burre för att vara spion till exonph och wilma låg med en tjejs pojkvän samtidigt som tjejen låg på ett hotellrum i närheten med hjärnskakning. Paret ska ha deltagit på samma tillställning som love Island deltagarna och wilma visste dom var tillsammans. Äckligt av både henne och killen
Burre var ju inte på plats ens vare sig på middag eller partyt på Hells Kitchen som det var på, Han anklagas tydligen för något han inte ens gjort som jag nu fattat det men det ryktas andra saker han är orsaken till...

Wilma hookade upp med en deltagare från PH och det var inte bara hotellrummet utan dem hittade dem på muggen också hålla på, Wilma är en för sig dem varnade för henne både Nicci & Lisa S åt bla Celine att inte involvera sig för hårt med henne!

Sedan var en av deltagarna på Love Island som jagade en annan men blev blockad av några som hen inte fick utrymme att kunna stjäla den hen ville ha, Hen försvann på natten med 3st andra personer och återvände inte efter det som hände!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in