2024-08-17, 21:29
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Vad är det du själv inte förstår? Du kanske tycker det är intressant med lodisar, mytomaner och idioter från födseln. Säger ganska mycket om dig i så fall.

Men sitt inte och försök torgföra din sjuka fascination för detta avskräde. De flesta andra finner inget intressant med den förloraren.

Att jag kallar honom " fet", är för att han ÄR fet! Även på den punkten är han en förlorare. Som Alexander Bard sa: " Definitionen av en barnslig människa är en fet människa. En vuxen människa som inte kan sluta äta är barnslig & saknar självdisciplin."

Det är alltid lika roligt att läsa era ego-genomsyrade känsloutbrott. Försök zooma ut någon gång så kan så kommer du se att man kan se karaktärer för vad dom är - humor - utan inblandning i ens eget dömande eller personliga åsikter. Puss på dig!
Citera
2024-08-17, 21:32
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuecoBrasileiro
Tenho Lindeman är ett pinsamt zigenarnamn.

Tror du på allvar att spanjackerna och the niggaz kommer ta order från det fula äckliga muppiga fettot från värdelösa lilla bajs-Stockholm?
Vill dom ha hans pengar så tvingar dom honom med våld att ge dom.

Varför ska dom lyda ett jävla missfoster som pratar English med värsta förståndshandikappade nollåtta-särskada-pissråtta-uttalet?

Ah, härligt att se lite gammal hederlig härskarteknik. När argumenten tryter och egot inte längre kan hitta något i sin intellektuella verktygslåda är det som återstår att försöka trycka ner folk med personliga påhopp.
Citera
2024-08-17, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Visst håller jag med dig, men jag tycker fortfarande han är en intressant figur och det var min poäng med mitt inlägg. Hade han blåst massa pensionärer (typ Alexander Ernstberger) hade jag däremot haft 0 sympati för honom, men nu rör dig sig om ett gäng med guldpläterade fejktelefoner som visserligen gjorde att folk förlorade pengar men inte är hela världen. En scammer ja, come on... det är inte världens bottenskrap vi pratar om trots allt. Värre scammers finns.

Han är en looser, så klart. Men han gjorde något som dom flesta inte vågade, gick all in. Dom flesta (på Flashback iaf) saknar helt ambition och slutar upp på McDonalds eller liknande och som notoriska gamers utan något riktigt liv.

Han har levt ett intressant liv, och det kan man inte ta ifrån honom.
Nej, det är inte bara telefoner... Han har ju bokstavligt talat lurat sjuka pensionärer och satt dom i ekonomiska problem och risk för hemlöshet med lånebedrägerierna i USA....

Du kanske ska ha bättre koll innan du yttrar dig.
Senast redigerad av Myztico 2024-08-17 kl. 22:13.
Citera
2024-08-17, 22:11
Medlem
Fyyyyy, vad trött jag blir på"ynkryggar"! Först "king of the road" och nedvärderar Sveriges humanitära och demokratiska samhälle.
Sedan när konsekvenserna blir smärtsamma, blir de som ett äckligt" King baby".Suger på tummen som ett spädbarn och skriker efter hjälp till Sverige.
Ett amerikanskt visdomsord är följande: If you cant play the game, dont try to be a fame."
Liksom " If you wanna be like a wind and blow every kind? Dont be a sneeky creepy to the law like a blind."

Det är dags att denne isterbuk står för sina handlingar, ord och konsekvenser som tokskallen orsakat
naiva,godtrogna och skötsamma medborgare.
Skicka honom utan ambassadhjälp till USA och ta konsekvenserna. Samt få några år i fängelset och förhoppningsvis blir mer ödmjuk och tacksam till Sveriges demokrati. I jämförelse med USA:s fängelser.
Citera
2024-08-17, 22:13
Citat:
Ah, härligt att se lite gammal hederlig härskarteknik. När argumenten tryter och egot inte längre kan hitta något i sin intellektuella verktygslåda är det som återstår att försöka trycka ner folk med personliga påhopp.

Zigenare är lika värdelösa som pedofiler.
Men det är en annan femma.

Som sagt, jag tror inte svartingarna i USA respekterar fula feta fuckfacet bajs-Olof, utan spöar hellre honom och tvingar honom att betala.

Men visst, allt kan hända och det utvisar tiden.
Citera
2024-08-17, 22:57
Citat:
Visst håller jag med dig, men jag tycker fortfarande han är en intressant figur och det var min poäng med mitt inlägg. Hade han blåst massa pensionärer (typ Alexander Ernstberger) hade jag däremot haft 0 sympati för honom, men nu rör dig sig om ett gäng med guldpläterade fejktelefoner som visserligen gjorde att folk förlorade pengar men inte är hela världen. En scammer ja, come on... det är inte världens bottenskrap vi pratar om trots allt. Värre scammers finns.

Han är en looser, så klart. Men han gjorde något som dom flesta inte vågade, gick all in. Dom flesta (på Flashback iaf) saknar helt ambition och slutar upp på McDonalds eller liknande och som notoriska gamers utan något riktigt liv.

Han har levt ett intressant liv, och det kan man inte ta ifrån honom.

Ja och intressantare lär det bli.
Citera
2024-08-17, 23:43
Medlem
Nu har Svetlana lagt upp på IG en bild på dottern som står bredvid ett flygplan. Och så skriver hon att USA nu är på hennes resplaner.
Citera
2024-08-18, 00:25
Dåså, nu är det äntligen utrett vilka skribenter som inte är zigenare och vilka som har kusiner som är lite zigenare. Tråden har dessutom avhandlat smaklösa noveller om hur tjocksmocken kommer att våldtas och av vem…

Då skulle jag vilja veta om någon vet vilken stat Svetlana tänkt flyga till i USA? Det kan ge en fingervisning på vart de kommer frakta fläskberget.

Blir det JFK eller LAX som stämplar in Dumbo? Han har ju historik och trolig efterlysning i LA, men det kanske inte påverkar sedan feds tog över. JFK kanske är rimligare då, men är det någon som läst något om var åklagaren håller hus?

Höjden av ironi vore ändå om han placerades i Minnesota som på många sätt påminner om lilla Sverige. Tyvärr är det föga troligt.
Citera
2024-08-18, 00:29
Medlem
Nån här inne som har koll på (jaa jag vet sjukt höga odds på det) hur lång tid det kan ta i USA från att O kommer dit tills det blir aktuellt med rättegång?
Citera
2024-08-18, 01:37
Medlem
terreces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Nån här inne som har koll på (jaa jag vet sjukt höga odds på det) hur lång tid det kan ta i USA från att O kommer dit tills det blir aktuellt med rättegång?
Det är väldigt olika som jag förstår och en mängd faktorer som spelar in så det är från fall till fall.

Anledningen till att jag vågar uttala mig i frågan är att jag följde min barndomsvän och hans resa med detta. Även om fallen är olika så är mycket lika så jag kan svara det jag vet om det. Han är Svensk, gällde bedrägeri (ett bedrägeri som får lille Olofs krumbukter att framstå som snatteri, greps i tredjeparts land, utlämnades till USA. Väl i USA satt han häktad på Manhattan, samma häkte som Jeffrey Epstein i iaf tre år innan allt var klappat och klart för han. Sedan till federalt fängelse där han sitter nu. Fick 25 år.

Sverige gjorde inget för honom utöver det vanliga och som man kan förvänta sig med besök, info, familje kontakter m.m. och lita på mig, de kommer inte göra något för lille Escobar heller. Vad skall de göra?

Om Olof tror på 2940 år eller vad han sa den pajasen 🤡 så är han bofink på riktigt. Escobar Inc och Olofs verksamhet framstår som en cykelstöld mot det min vän gjorde och han fick 25.

Nu blev det långt här och helt oplanerat inlägg men men, så kan det gå 😀 Skulle ju var svara på frågan...så förlåt. 3 år med reservation från 🛬 🇺🇲. till ⚖️ 👨🏿‍⚖️
Citera
2024-08-18, 01:58
Citat:
Ursprungligen postat av terrece
Det är väldigt olika som jag förstår och en mängd faktorer som spelar in så det är från fall till fall.

Anledningen till att jag vågar uttala mig i frågan är att jag följde min barndomsvän och hans resa med detta. Även om fallen är olika så är mycket lika så jag kan svara det jag vet om det. Han är Svensk, gällde bedrägeri (ett bedrägeri som får lille Olofs krumbukter att framstå som snatteri, greps i tredjeparts land, utlämnades till USA. Väl i USA satt han häktad på Manhattan, samma häkte som Jeffrey Epstein i iaf tre år innan allt var klappat och klart för han. Sedan till federalt fängelse där han sitter nu. Fick 25 år.

Sverige gjorde inget för honom utöver det vanliga och som man kan förvänta sig med besök, info, familje kontakter m.m. och lita på mig, de kommer inte göra något för lille Escobar heller. Vad skall de göra?

Om Olof tror på 2940 år eller vad han sa den pajasen 🤡 så är han bofink på riktigt. Escobar Inc och Olofs verksamhet framstår som en cykelstöld mot det min vän gjorde och han fick 25.

Nu blev det långt här och helt oplanerat inlägg men men, så kan det gå 😀 Skulle ju var svara på frågan...så förlåt. 3 år med reservation från 🛬 🇺🇲. till ⚖️ 👨🏿‍⚖️

Du menar inte cryptoscammern som lyftes från Thailand 2019 och dömdes till 15 år genom en plea bargain för att ha bedragit hörselskadade och äldre på $16 miljoner?

https://www.justice.gov/opa/pr/crypt...million-dollar

Siffrorna stämmer ju inte exakt som du skrivit, men det finns ju inte jättemånga svenskar som gjort resan Olof ser fram emot.

I fallet jag länkat tog det 2 år från att han greps till att han dömdes, men i Thailand finns inte mycket utrymme för att fjanta sig med asyl och annat strunt.

Om det är en fingervisning borde Olof dömas inom 2-3 år beroende på när de skeppar iväg honom, men jag räknar med att det sker i år. Hur långt straffet kan tänkas bli låter jag medvetet bli att dra några paralleller till.
Citera
2024-08-18, 02:04
Medlem
terreces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Du menar inte cryptoscammern som lyftes från Thailand 2019 och dömdes till 15 år genom en plea bargain för att ha bedragit hörselskadade och äldre på $16 miljoner?

https://www.justice.gov/opa/pr/crypt...million-dollar

Siffrorna stämmer ju inte exakt som du skrivit, men det finns ju inte jättemånga svenskar som gjort resan Olof ser fram emot.

I fallet jag länkat tog det 2 år från att han greps till att han dömdes, men i Thailand finns inte mycket utrymme för att fjanta sig med asyl och annat strunt.

Om det är en fingervisning borde Olof dömas inom 2-3 år beroende på när de skeppar iväg honom, men jag räknar med att det sker i år. Hur långt straffet kan tänkas bli låter jag medvetet bli att dra några paralleller till.
Du har helt rätt. Det är min barndomsvän. Du har helt rätt här med. Alltså inte hugget i sten med tid men antar att det inte brådskar va? Olof ska ingenstans 🤫

Edit: Läste din länk nu och ser att allt nog inte är med. Det var fler turer där och det gick upp men men ändå.

Sen kan jag ju säga med all säkerhet att hans flaxande i AB m.m. nu INTE hjälper honom hem till riksmottagningen. Han verkar liksom inte veta alls när han skall sluta snacka och han får ju ingen hjälp av den skitadvokaten.
Senast redigerad av terrece 2024-08-18 kl. 02:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in