2024-08-18, 00:32
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
I texten till Ullared-haulen från 26 juni är redigeraren taggad. Hade velat veta mer hur H var att jobba/samarbeta med.

Egentligen ingen "nobrainer" då de aldrig har haft några som helst samarbeten efter denna fadäs...
Citera
2024-08-18, 00:35
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Mytoman och någon slags personlighetsstörning beskriver H rätt så bra.

Jag tycker personligen att Hanna gör ett uselt influenserjobb MEN hon är inte på något sätt genuint elak, hon är garanterat lågbegåvad men det finns bra mycket värre influenser i samma genre.
Citera
2024-08-18, 06:38
Medlem
Nu börjar Hanna med kvällspromenader. Det är ju bra hon blir inspirerad 😊
Det är bra hon börjar röra på sig, kropp och knopp brukar må bättre då. Motion är väldigt bra mot ångestkänslor.
Citera
2024-08-18, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tycker personligen att Hanna gör ett uselt influenserjobb MEN hon är inte på något sätt genuint elak, hon är garanterat lågbegåvad men det finns bra mycket värre influenser i samma genre.

Kanske inte elak, men hon kan vara riktigt otrevlig och dessutom har hon ett väldigt märkligt beteende mot L. Lite hånfullt och lite som att hon är trött på henne.

Visst, hon delar ju långt ifrån hela sitt liv men lite märkligt att dela just videos där hon inte framstår som en särskilt sympatisk och bra förälder.
Citera
2024-08-18, 09:11
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
I texten till Ullared-haulen från 26 juni är redigeraren taggad. Hade velat veta mer hur H var att jobba/samarbeta med.
Fast hon lade bara till den credden efter att flera personer frågat i kommentarer som hon sedan raderade när hon taggat redigerar-tjejen.
Citera
2024-08-18, 11:16
Medlem
Var är Hanna? Är det mamman eller mammans kille? Är det vanligt att man sover över hos andra som vuxen? Speciellt som de verkar bo ganska nära. I mina ögon är det lite konstigt. Det är inget man gör i min familj men det är kanske vanligt hos andra.
Citera
2024-08-18, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Var är Hanna? Är det mamman eller mammans kille? Är det vanligt att man sover över hos andra som vuxen? Speciellt som de verkar bo ganska nära. I mina ögon är det lite konstigt. Det är inget man gör i min familj men det är kanske vanligt hos andra.

Hon skrev väl att dom var hos hennes mammas kille för att mamman skulle dit typ.

Jag vet inte hur långt bort han bor.

Men nä jag brukar inte heller sova över hos mina föräldrar eller svärföräldrar.
Citera
2024-08-18, 11:33
Medlem
Citat:
Det är nog inte ovanligt, i alla fall inte om man är släkt. Vi har både nattgäster själva och sover hos andra lite då och då.
Citera
2024-08-18, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hon skrev väl att dom var hos hennes mammas kille för att mamman skulle dit typ.

Jag vet inte hur långt bort han bor.

Men nä jag brukar inte heller sova över hos mina föräldrar eller svärföräldrar.

Efter lite snokande så bor han två timmar bort. Då är det ju bra ändå att dom inte tar det som en dagstur.
Citera
2024-08-18, 12:07
Medlem
Citat:

Det är väl olika för alla. Men nej, det finns även normala människor som gör det ja. Så allt måste inte vara efterblivet av Hanna :-p
Citera
2024-08-18, 12:42
Medlem
Är väl toppen att Hanna umgås med livs levande människor istället för Youtube eller Pippi Långstrump.
Citera
2024-08-18, 13:58
Medlem
Citat:
Efter lite snokande så bor han två timmar bort. Då är det ju bra ändå att dom inte tar det som en dagstur.

Du är bra obehaglig, du. Vilken normalt funtad människa spenderar tid (oavsett hur lång eller kort tid) på att snoka upp var en influencers mammas kille bor?!
Titta upp från skärmen istället för att följa Hannas varje steg slaviskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in