2024-09-20, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Klockan är 12 och Hanna har hunnit lägga ut en trött länk på en klänning - SL har under tiden uppdaterat med 8 inlägg varav ett par reels! Trots 2 barn och hund och katt - kan väl återigen konstatera att Hanna knappast kan kalla sig influencer.

Och SL:s följarantal är liksom mindre än en tredjedel så många. Det är så obegripligt.
Citera
2024-09-20, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Klockan är 12 och Hanna har hunnit lägga ut en trött länk på en klänning - SL har under tiden uppdaterat med 8 inlägg varav ett par reels! Trots 2 barn och hund och katt - kan väl återigen konstatera att Hanna knappast kan kalla sig influencer.
Nej det är fruktansvärt uselt content från HT numera. SL är ju inte ens influencer utan är föräldraledig och gör lite samarbete emellanåt, men det är inte hennes huvudsyssla på det sättet. Dessutom har SL ett helt hus och en stor trädgård att sköta och har renoverat och byggt altan m.m. hela sommaren.
Snart åker HT till sitt "fantastiska paradis " i diktaturen och alla vet redan nu exakt vad som kommer att visas den veckan. Det blir repeat på tidigare resor dit för det händer ju absolut ingenting när dom är där heller! 🙄
Citera
2024-09-20, 12:29
Medlem
Haha älskar kommentarerna, börjar bli snart mer kritik än fjäsk för Hanna.
"vad fort du pratar Hanna"
"säger du klara?"
"vad har dina magåkommor med libero att göra"
"drar ni aldrig upp gardinerna"

Kanske kommit blocken hos vissa om man har DM henne .
65,8 ligger det nu på. Fortfarande orimligt mycket följare på hennes kassa arbete men tappet börja bli stort nu på sån kort tid.
Citera
2024-09-20, 12:52
Medlem
Att inte SL har fler följare än HT är ett mysterium. Kanske beror på att en har köpt följare och en annan har inte gjort det.
Citera
2024-09-20, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Att inte SL har fler följare än HT är ett mysterium. Kanske beror på att en har köpt följare och en annan har inte gjort det.

Tänker att "vart fan är storken?" Har dragit med sig en del följare också. Ser att min moster tex följer ht, inte en aning hur hon skulle ha hittat ht annars 😅
Citera
2024-09-20, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotass1
Tänker att "vart fan är storken?" Har dragit med sig en del följare också. Ser att min moster tex följer ht, inte en aning hur hon skulle ha hittat ht annars 😅
Så är det säkert, HT har själv sagt att följartalet ökade väldigt mycket i samband med att det sändes. Jag är själv en av dom som hittade henne efter det! 😊
Citera
2024-09-20, 18:24
Medlem
Undrar vad som händer hos Hanna idag. Ingen uppdatering alls utom en länk till klänningen hon hade igår...
Citera
2024-09-20, 18:26
Medlem
Hej allihop! Tillbaka efter världens längsta avstängning (råkade visst skriva vem i tråden som hänger ihop med HT. Hoppsan, gud förbjude)
Men har följt er på håll. Några reflektioner från tiden som gått:

- Ni påstår att HT och Lars har det så oooootroligt bra när det är hos släktingarna i Malmö. Det här är så dumt, för folk vet ingenting om det. Saker kan se bra ut utåt, men inte vara det egentligen. I det här fallet råkar jag veta att det inte är så superbra på den sidan släkten.
- Bilen blev tydligen återlämnad. Med full återbetalning. Är det inte HELT SJUKT? hur satan har de lyckats med det?
- Nu är Lars cencurerad. Hur länge tror ni det håller? Följarna som försvinner hela tiden får ytterligare anledningar att dra. Nu ska man liksom inte ens få se ungen.
Citera
2024-09-20, 18:28
Medlem
Och just det: Hannas videos är ju sämre än någonsin. Jag har på riktigt aldrig sett någon redigera så uselt. Och då har jag sett MYCKET.
Citera
2024-09-20, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Hej allihop! Tillbaka efter världens längsta avstängning (råkade visst skriva vem i tråden som hänger ihop med HT. Hoppsan, gud förbjude)

- Ni påstår att HT och Lars har det så oooootroligt bra när det är hos släktingarna i Malmö. Det här är så dumt, för folk vet ingenting om det. Saker kan se bra ut utåt, men inte vara det egentligen. I det här fallet råkar jag veta att det inte är så superbra på den sidan släkten.
- Bilen blev tydligen återlämnad. Med full återbetalning. Är det inte HELT SJUKT? hur satan har de lyckats med det?
- Nu är Lars cencurerad. Hur länge tror ni det håller? Följarna som försvinner hela tiden får ytterligare anledningar att dra. Nu ska man liksom inte ens få se ungen.
Jag vet också en del om släkten i Oxie och nej allt är inte perfekt. Men det är ändå ganska normalt när det gäller hur man tar hand om barn och tar hand om sin familj. Sen är ingen familj perfekt men jag tror ändå att det finns en del för Hanna att lära där. Men måste man ju inte bo i Oxie för det.
De verkar ju må bättre när de är där nere än när de sitter i lägenheten i Smålandstenar så jag hoppas de kommer vidare därifrån åtminstone.
Citera
2024-09-20, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Undrar vad som händer hos Hanna idag. Ingen uppdatering alls utom en länk till klänningen hon hade igår...

Ja usel uppdatering. Vi kommer säkert inte få någon förklaring dag, bara ht som latar sig som vanligt
Citera
2024-09-20, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej

Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag vet också en del om släkten i Oxie och nej allt är inte perfekt. Men det är ändå ganska normalt när det gäller hur man tar hand om barn och tar hand om sin familj. Sen är ingen familj perfekt men jag tror ändå att det finns en del för Hanna att lära där. Men måste man ju inte bo i Oxie för det.
De verkar ju må bättre när de är där nere än när de sitter i lägenheten i Smålandstenar så jag hoppas de kommer vidare därifrån åtminstone.

Berätta mer om släkten och vad som döljer sig där!

Lars kommer säkert vara censurerad helgen ut men sen dyker hennes ansikte upp som vanligt nästa vecka, för att flipflop Hanna aldrig kan vara konsekvent eller stå för ett enda val hon gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in