2024-08-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hörni! Hur går det med Hannas "ska absolut häva köpet bil"?

Det har gått två veckor sen "säljaren" kom åter och inte ett ord om bilen sen dess!

Kan köparen bett dom fara och flyga då de kört norden runt med bilen och sen vill lämna den åter eller vad händer?

Ja man undrar ju!
Citera
2024-08-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Exakt, det är därför det är intressant. Hur kan någon som lägger upp så ointressant content ändå ha så många följare?

Du har rätt. Det är faktiskt intressant ur det perspektivet. Vem som helst kan ju bara vara och filma sig själv, varför skulle detta vara intressant överhuvudtaget ur något som helst perspektiv. Ja det är ju faktiskt intressant att det faktiskt finns följare till detta.
Citera
2024-08-15, 21:49
Medlem
Citat:
Hörni! Hur går det med Hannas "ska absolut häva köpet bil"?

Det har gått två veckor sen "säljaren" kom åter och inte ett ord om bilen sen dess!

Kan köparen bett dom fara och flyga då de kört norden runt med bilen och sen vill lämna den åter eller vad händer?
Dom har fortfarande en grå skoda kodiaq från 2024 enligt ratsit så något återköp verkar ju inte ha gjorts än.
Dom brukar vara ganska snabba med att uppdatera infon, dessutom känns det som Hanna borde upplysa oss direkt med tanke på att vi har varit skeptiska till att det skulle gå att häva
Citera
2024-08-15, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Dom har fortfarande en grå skoda kodiaq från 2024 enligt ratsit så något återköp verkar ju inte ha gjorts än.
Dom brukar vara ganska snabba med att uppdatera infon, dessutom känns det som Hanna borde upplysa oss direkt med tanke på att vi har varit skeptiska till att det skulle gå att häva
Hon sa att dom hade testat att byta någon del som även satt på en Passat men att det inte hade hjälpt. Hur kunde dom veta det? Vägrade bilen fortfarande att starta efter det? Hon sa ju att dom hade sagt att dom skulle få häva köpet om dom inte kunde hitta något fel. Sedan sa hon att dom inte hade hittat något fel och sedan blev det knäpptyst om bilen. Jag tror att dom blir tvungna att ha bilen ett tag till för att se om felet kommer tillbaka. Men det är ju lätt att bara säga att felet kommit tillbaka....
Citera
2024-08-15, 22:20
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon sa att dom hade testat att byta någon del som även satt på en Passat men att det inte hade hjälpt. Hur kunde dom veta det? Vägrade bilen fortfarande att starta efter det? Hon sa ju att dom hade sagt att dom skulle få häva köpet om dom inte kunde hitta något fel. Sedan sa hon att dom inte hade hittat något fel och sedan blev det knäpptyst om bilen. Jag tror att dom blir tvungna att ha bilen ett tag till för att se om felet kommer tillbaka. Men det är ju lätt att bara säga att felet kommit tillbaka....

Tror de måste ha lite mer belägg för att felet kommer åter, typ en bärgning till där andra än Kebaben och Hanna är med och ser att det verkligen är knas på bilen.

Med tanke på hur extremt kaxig Hanna var när hon skaffade bilen trots att många skrev att den var skit "för Hanna vill absolut inte ha råd eller kritik" så hoppas jag att de aldrig någonsin kommer bli av med den.
Citera
2024-08-15, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

Hon snackar så jävla mycket blaj, förstår knappt hälften och ärligt talat tror jag inte hon själv gör det heller… har aldrig träffat på en vuxen människa som är så otrolig dålig på att uttrycka sig och göra sig förstådd. Tänk att ha henne som kollega, får panik av bara tanken.
Citera
2024-08-15, 22:25
Medlem
Citat:
Tror de måste ha lite mer belägg för att felet kommer åter, typ en bärgning till där andra än Kebaben och Hanna är med och ser att det verkligen är knas på bilen.

Med tanke på hur extremt kaxig Hanna var när hon skaffade bilen trots att många skrev att den var skit "för Hanna vill absolut inte ha råd eller kritik" så hoppas jag att de aldrig någonsin kommer bli av med den.

Börjar typ tro att det är påhittat, att hon ändå blev kräänkt av kommentarerna om bilen och ångrar köpet och är skitsur. Kör tretti varv runt Götaland och försöker reklamera en bil som inte har ett enda fel. Men ja jag hoppas den följer med till graven.
Citera
2024-08-15, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Tänk att ha henne som kollega, får panik av bara tanken.
Tur då att hon inte har, och antagligen aldrig kommer att få, ett riktigt jobb. Så risken är minimal!
Citera
2024-08-15, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Tur då att hon inte har, och antagligen aldrig kommer att få, ett riktigt jobb. Så risken är minimal!
Ja och att jobba som uska skulle hon absolut inte klara av, så det är ju tur att hon verkar ha insett det själv! Hon har troligen aldrig ens praktiserat som uska under sin utbildning heller. Tror inte ett dugg på att hon har en fullvärdig usk-utbildning!
Citera
2024-08-16, 01:39
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Börjar typ tro att det är påhittat, att hon ändå blev kräänkt av kommentarerna om bilen och ångrar köpet och är skitsur. Kör tretti varv runt Götaland och försöker reklamera en bil som inte har ett enda fel. Men ja jag hoppas den följer med till graven.

Jaa! Den där jäkla bilen ska stå som ett monument över familjegraven när Kebaben lämnar in pga blyförgiftning och Hanna gnäller i graven bredvid av ren vana.
Citera
2024-08-16, 07:24
Medlem
Så många frågetecken kring VARFÖR hon svär så mycket när hon pratar med Lasse!?
Citera
2024-08-16, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Så många frågetecken kring VARFÖR hon svär så mycket när hon pratar med Lasse!?

För att hon är totalt wt, vill tydligen få Lars att svära som liten så som hon håller på 🤦‍♀️
Och att hon svär med ”gullig bebisröst” också, den människa är ju inte frisk nånstans (och då syftar jag inte på den högst överdrivna förkylningen H har).

Hon tycker också synd om sig själv för att Lars, som inte ens fyllt ett år, inte fattar att mamma H faktiskt är sjuk 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in