Lite galet att ha en person i tråden som aldrig kan ha fel. Måste vara jävligt ensamt där ute Kurt för du kan omöjligt ha mer än 1 vän.
Men jag svarar på nedan.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Är jag kvar i dessa trådar? Du är stammis här och följer varje steg Fia och FU tar. Jag följer inte dessa personer. Vissa av dem är dessutom offentliga och då får det ta att det kommer att skvallras. Det är en del som kommer av att vara offentlig person. Fia inte en offentlig person.
Vad spelar det för roll om du är kvar i tråden? Du grundade den med syfte att skvallra. Du skvallrade tills du tröttnade.
Jag grundade inte denna tråd och anslöt mig långt senare, ändå anser du mig vara en skvallerkärring men inte dig själv? Är det för att LVU är en jobbig fråga för dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Lycka till. Ni kan inte sluta tänka på Fia och verkar vara besatta av henne och så har det varit långt innan jag började skriva i tråden. Och nej det är inte normalt att vara så besatt av en person som inte mår bra.
Du verkar ju själv vara besatt av henne och att sprida propaganda om LVU. Du kan ju knappt skriva ett inlägg utan att nämna något om socialens fel hur irrelevant det än är till citerat inlägg. Vidare hänger du mer och längre i denna tråd än mig, du spenderar ju all din vakna tid här? Om någon är stammis är det ju snarare du.
Och innan du börjar raljera om att vi är en sekt blablabla. Jag har inget emot att ha någon som har andra åsikter än mig själv i tråden, men då får man försöka hålla sig till verkligheten. Alltså inte posta extraordinära påståenden i inlägg efter inlägg utan några som helst belägg.