2025-02-10, 11:30
  #19621
Medlem
Petter vilken stjärna i Fias live
2025-02-10, 11:48
  #19622
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Petter vilken stjärna i Fias live
Hot mot tjänsteman som han sedan gick på dejt med och tror att alla för eller senare kommer att få problem med soc trots att det bara är 2 % som har kontakt med soc
2025-02-10, 11:51
  #19623
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
Hon har redan förlorat vårdnaden så tror att mötet handlar om något annat.
Såg ett inlägg där hon pratar om att soc tror sig kunna utreda hennes psykiska måendet.Är det LPT på gång ?
Socialtjänsten kan inte ensam ta sådant beslut...tror jag🙄
Lpt kräver mycket , att personen är ett hot mot andra eller sig själva , inget som passar på F som sköter sitt dagliga , äter, håller ordning , sover , kommer ut i naturen betydligt mer än de flesta
2025-02-10, 12:00
  #19624
Medlem
PM tycker nu att familjehem borde ha vårdutbildning för att det heter lagen om vård av unga vilken utbildning hon menar är oklart men psykologer , sjuksköterskor , läkare osv behövs ju i vården och vårdar de som är sjuka och har inte gått utbildning för att tjäna 5-6 tusen som familjehem
2025-02-10, 12:08
  #19625
Medlem
Vilka bonnläppar i liven...
__________________
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-02-10 kl. 12:15.
2025-02-10, 12:56
  #19626
Medlem
Sulle ringer till Norrköpings Tidning 😅
Reportern borde kunna räkna ut att hans story inte stämmer eftersom exfrun och barnen har skyddade personuppgifter.
Han ljög till reportern att han inte vet om barnens mamma har fått ensam vårdnad.
2025-02-10, 13:02
  #19627
Medlem
Ja då genomskådas lätt
2025-02-10, 13:09
  #19628
Medlem
Båda verkar vara lediga från jobbet...som vanligt.

De pratar hela tiden om bevis...verkar göra nytta
2025-02-10, 13:20
  #19629
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Båda verkar vara lediga från jobbet...som vanligt.

De pratar hela tiden om bevis...verkar göra nytta
De bevis de har är ju aldrig relevanta i någon rättssal som tex GM som vill spela upp vad sonen sa när han 5-6 år eller andra som vill visa någon teckning barn gjort till dem för 10 år sedan och vill ha det som bevis på att barnet vill hem
2025-02-10, 14:17
  #19630
Medlem
Bor man på landet så är man familjehem för på landet finns det inga jobb enligt F ..
2025-02-10, 15:47
  #19631
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Bor man på landet så är man familjehem för på landet finns det inga jobb enligt F ..

Vilken logic!
2025-02-10, 18:28
  #19632
Medlem
PM och F i live 😆

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in