2024-08-13, 22:38
Citat:
Ursprungligen postat av GalenGeneral
Det kan vara kul att spela tv spel om man är i din ålder. Men i vuxen ålder är det en helt annan femma. Du vet såklart inte vad du svamlar om bara för att du har läst "saft och bulle" på flashback, samt tror att i resten av världen så våldtas alla fångar systematiskt. Tänker inte redogöra för dig hur saken ligger till utan det får räcka så.
Jag känner folk som har suttit i närtid din clown. Du har runkat åt Ulf Kristerssons och Åkessons snack om hårdare tag bög.
Citera
2024-08-13, 22:39
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Något geni är han knappast, men antagligen normalbegåvad vilket oftast gör att man får genistatus bland kriminella eftersom dom flesta är riktigt korkade.
Men någon lyckad kriminell karriär vet jag inte om man kan säga att han har haft, möjligtvis om han har någon ADHD som ställer till det för honom som ursäktar.

Du känner inte honom.
Han är en bra bit över normalbegåvad och jag vet att hade han använt sina kunskaper till något bra eller studier så kunde han gått hur långt som helst.
Han är långt från en vanlig kriminell och dessutom var han på den tiden omtyckt för han verkade aldrig spela över eller vara nedvärderande eller bråka med några andra personer. De gånger vi träffades var han alltid väldigt social och trevlig.
De sakerna han gjorde innan han började med narkotikan är saker som man mest ser i filmer så nej han är ingen vanlig idiot eller korkad.

Han har helt klart en diagnos och därför har han aldrig passat in i något Svensson liv. Han hade som sagt alltid planer och idéer som få av oss andra ens hade en tanke på.
Man kan nog säga han får anses som ganska lyckad om man ser till dagens kriminella negrer som skjuter en person pga någon betalt 100 lax.
Han sköt aldrig på någon annan peson heller som dagens negrer gör pga något de inbillat sig.
De inbrott han gjorde var extremt smart utförda och nej de kan ni inte läsa om på wiki.

Det görs filmer och serier om den där Svartenbrandt som i mitt tycke var en idiot utan direkt hjärna. Men i jämförelse så var Oredsson på en helt annan nivå av tänkande och skulle faktiskt vara kul om det gjordes en serie om honom.

Svensk vit man som kan lura farbror blå inte en gång utan många gånger på de mest uträknade sätten. Det gör han får min respekt både på den tiden och idag.
Citera
2024-08-13, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Jag känner folk som har suttit i närtid din clown. Du har runkat åt Ulf Kristerssons och Åkessons snack om hårdare tag bög.
Jag har själv suttit så jag vet exakt hur det är. Först säger att att jag säger att det är hårt för att sedan säga att jag vill ha hårdare tag? Är det inte lite motsägelsefullt? Din pappa är en bög eftersom det kom ut en liten snorvalp som dig.
Citera
2024-08-13, 22:41
Citat:
Jag har själv suttit så jag vet exakt hur det är. Först säger att att jag säger att det är hårt för att sedan säga att jag vill ha hårdare tag? Är det inte lite motsägelsefullt? Din pappa är en bög eftersom det kom ut en liten snorvalp som dig.
Fick du ta p18 direkt för att du skakade som ett asplöv när bara grabbarna skojade med dig?
Citera
2024-08-13, 22:41
Medlem
Citat:
Hur han lyckas vara narco i Spanien och hävda sig mot alla konkurrerande aktörer som bara slaktas av inhyrda marockaner är imponerande likaså hur han fintar sig ur kokainmål fullständigt och får skadestånd istället på 1.5 miljoner.

Krävs hjärna och bollar han har levt som en varg där borta länge. Dom skojar inte i Spanien polisen osv Guardia Civil inte Europol heller. Man måste vara modig och taktisk för att ducka alla fällor samt vara beredd att släcka folk för att inte släckas själv.

För att han inte är lika korkad som alla andra? Majoriteten av alla kriminella är lätt efterblivna och klarar knappt av att läsa en längre text eller hantera en dator.
Citera
2024-08-13, 22:43
Citat:
För att han inte är lika korkad som alla andra? Majoriteten av alla kriminella är lätt efterblivna och klarar knappt av att läsa en längre text eller hantera en dator.
Det är en helt annan nivå i Spanien dom är inte dumskallar där borta om någon dödas det är en stor rival inte som i Sverige där två horungar med guccikeps bråkar och skjuter/hugger ihjäl den andre över tusenlappar på krit.
Citera
2024-08-13, 22:44
Medlem
Citat:

Citat:
Fick du ta p18 direkt för att du skakade som ett asplöv när bara grabbarna skojade med dig?
Lustigkurre, på så sätt är svenska fängelser relativt milt. Eftersom man bara sitter 10-20perosner i varje avdelning. Sverige tar säkert före frihet alltid. I andra länder sitter man flera 100 tom i usa har man rastgårdar som är helt gigantiska. Men som jag skrev innan så tänker jag inte redogöra för en liten fjolla som dig. Din pappa tog en p18 ditt lilla fikus. Skriv sista ordet så du kan runka gott inatt och känna dig tuff
Citera
2024-08-13, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Du känner inte honom.
Han är en bra bit över normalbegåvad och jag vet att hade han använt sina kunskaper till något bra eller studier så kunde han gått hur långt som helst.
Han är långt från en vanlig kriminell och dessutom var han på den tiden omtyckt för han verkade aldrig spela över eller vara nedvärderande eller bråka med några andra personer. De gånger vi träffades var han alltid väldigt social och trevlig.
De sakerna han gjorde innan han började med narkotikan är saker som man mest ser i filmer så nej han är ingen vanlig idiot eller korkad.

Han har helt klart en diagnos och därför har han aldrig passat in i något Svensson liv. Han hade som sagt alltid planer och idéer som få av oss andra ens hade en tanke på.
Man kan nog säga han får anses som ganska lyckad om man ser till dagens kriminella negrer som skjuter en person pga någon betalt 100 lax.
Han sköt aldrig på någon annan peson heller som dagens negrer gör pga något de inbillat sig.
De inbrott han gjorde var extremt smart utförda och nej de kan ni inte läsa om på wiki.

Det görs filmer och serier om den där Svartenbrandt som i mitt tycke var en idiot utan direkt hjärna. Men i jämförelse så var Oredsson på en helt annan nivå av tänkande och skulle faktiskt vara kul om det gjordes en serie om honom.

Svensk vit man som kan lura farbror blå inte en gång utan många gånger på de mest uträknade sätten. Det gör han får min respekt både på den tiden och idag.

Som jag skrev, är han i en miljö där alla är riktigt dumma så är det såklart man tycker att han är smart.
Men har trots allt varit rikskändis och suttit inne väldigt mycket, knappast vad man skulle säga är en lyckad karriär. Hade han varit riktigt smart hade han styrt om sina affärer så snabbt som kapitalet gjorde det möjligt.
Citera
2024-08-13, 22:46
Medlem
Citat:
Det är en helt annan nivå i Spanien dom är inte dumskallar där borta om någon dödas det är en stor rival inte som i Sverige där två horungar med guccikeps bråkar och skjuter/hugger ihjäl den andre över tusenlappar på krit.

Det tvivlar jag på. Förstår inte varför Spanien skulle vara annorlunda än något annat land.
Citera
2024-08-13, 22:47
Citat:
Lustigkurre, på så sätt är svenska fängelser relativt milt. Eftersom man bara sitter 10-20perosner i varje avdelning. Sverige tar säkert före frihet alltid. I andra länder sitter man flera 100 tom i usa har man rastgårdar som är helt gigantiska. Men som jag skrev innan så tänker jag inte redogöra för en liten fjolla som dig. Din pappa tog en p18 ditt lilla fikus. Skriv sista ordet så du kan runka gott inatt och känna dig tuff
Du tog p18 din lilla fikus stå för dina handlingar nu. Kåken är ingenting förutom att det tar bort tid ur ens liv. Som en fritidsgård för äldre.
Citera
2024-08-13, 22:48
Citat:
Det tvivlar jag på. Förstår inte varför Spanien skulle vara annorlunda än något annat land.
Mycket kokain och framförallt haschet går genom Spanien till Sverige ditt jävla stolpskott! Europas drogportal likaså Rotterdam. Dom stora aktörerna bor där det är lättare att tvätta pengar och bo som Tony Montana helt insyltad i narkotikahandeln det är verkligen inte som i Sverige.
Senast redigerad av Congelado 2024-08-13 kl. 22:51.
Citera
2024-08-13, 22:50
Medlem
Citat:
Du tog p18 din lilla fikus stå för dina handlingar nu. Kåken är ingenting förutom att det tar bort tid ur ens liv. Som en fritidsgård för äldre.
Säg det till Jonas falk som satt 3,5 år på häktet. Han satt ju i Sverige, gratis mat, tillgång till stol, bord, penna, papper, advokat möte, fönster, filt, kudde osv osv osv

Tror du inte det var riktigt jävla tufft att sitta där? Din äckliga lilla horunge. Är du så tuff som du vill kan du skriva privat så ska vi se vem som tar en p18 din fitta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in