Citat:
Ursprungligen postat av
Bizmarck
Inte arbeta? Skulle nog påstå att det är ett ganska stressigt och ansträngande 24-timmarsarbete att vara ”knarkbaron”. Huvudsakligen med livet som insats dessutom.
Ja visst. Krävs en viss typ av mentalitet. Man kan inte vara känslig eller en mes, men det är också bra att kunna känna av folk. Så en viss balans behövs.
Sen tror jag att vissa inte klarar av "vetskapen" att man kan åka dit när som helst, oavsett hur säkert man sitter.
Men finns nog flertalet som sitter så säkert att det inte ens finns en chans att åka dit.
Då är det ju enkla pengar, och visst man kan investera dom för att få dom vita tillslut, tvätta dom via olika länder eller andra sätt.
Men i slutändan måste du på nått sätt gilla den rollen också, makten och pengarna måste betyda mer än att kunna lita på folk t.ex.
Tillit håller jag personligen väldigt högt, så någon knarkbaron lär det inte bli av mig!
Sen om man hållit på med kriminalitet är det inte alltid lätt att ta sig tillbaka och man ska ha ett jävla driv att byta ut miljoner mot nån sketen månadslön, inte många som är villiga att förändra sitt liv så mycket, folk har ju fan problem att byta jobb liksom vanliga svenssons, tycker att det är för mycket förändring.