2024-08-06, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Har rökt till och från i 24 år för att vara exakt. Så jag vet också.

Det stämmer det du säger, att det även finns i Köpenhamn. Men folk tar betalt för riktigt hasch. I Spanien får jag betala 600-700€ för en platta av RIKTIGT hasch. Det hade nog kostat 10k här i Sverige, minst!
Allt som säljs här, lamousse och dens bröder är bara dynga.

Också precis som du säger, det är för dyrt för folk att jobba med så ingen hämtar de.

Har sista tiden bara rökt gräs, svenskodlad indica. Det var ingen hit i början men har vant mig nu, hellre de än allt kobajs som kommer.

Så gott folk, alla ”stämplar” ni pratar om är i grunden samma röka, med olika namn. Bara att dom blandar dom lite olika och vissa blir tjockare o vissa tunnare. Men effekten är densamma, standard kvalitet. Oavsett om plattan kostar 3500 eller 6000kr så är de samma dynga. Riktigt hasch är dyrare än så, speciellt längst upp i Europa (Sverige).

Dry Sift som kostar 600-700 euro i Spanien kostar mer än 10k i Sverige OM du ens får tag på det.

"Dry Sift" på svenska marknaden är i bästa fall Semi Dry men är ofta kokta commercial plattor eller utblandade med olika oljor.

Bättre att hålla sig till gräs, i allafall för tillfället.
Citera
2024-08-06, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre
Haha. Och jag tackar för din omtanke, men vi behöver inte nån tomte som hoppar in här och försöker läxa upp folk med härskartekniker. Störde mig på att du sa att allt som nämns här är skit, det nämns givetvis alla möjliga nivåer här, från skit till dunder - det kan jag intyga. Och tyckte synd om dig att efter 24 år inte lyckats knyta kontakter som har riktigt hasch. Men det kom det ju fram att du kunde. Ibland.
Ang utblandat hasch så har det alltid och kmr alltid förekomma, även bland dina ”fina” sorter. Det kmr o går, kvittar prisnivå. Din video kan du nog behålla, denna tråd handlar om stämplar

Han har ju rätt!
Citera
2024-08-06, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Han har ju rätt!
Åh, inte du igen. Det kunde man ju ana, att du skulle hålla med honom. Har du inte lärt dig att folk är trötta på ditt tjat härinne?
Citera
2024-08-12, 17:03
Medlem
Citat:
Åh, inte du igen. Det kunde man ju ana, att du skulle hålla med honom. Har du inte lärt dig att folk är trötta på ditt tjat härinne?

Du och Jewclaw är ju inte friska, och inget om hasch vet ni heller!
Senast redigerad av CubanLinks 2024-08-12 kl. 17:11.
Citera
2024-08-13, 09:55
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Dags för ännu en sida där han sitter och säger "commercial", "dry sift" och "semi dry" om och om igen och tror att han är expert för att han betalar för mycket pengar för hasch.
Citera
2024-08-18, 14:36
Medlem
Någon fin (duglig) stämpel på sistone? Känns som lamousse med olika stämplar just nu, men kanske någon som slår bra?
Citera
2024-08-19, 14:42
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Du och Jewclaw är ju inte friska, och inget om hasch vet ni heller!
Vafan har jag gjort? Blanda inte in mig i ni! Du har rökt för mycket av ditt fReSh frOzen internationAl dry sifT (non-commercial)!.
Ska sålla mina blommor nu så jag har inte mycket mer att säga, dom ligger i blöt nämligen, det blir fresh not so frozen wet sift, ska filtrera 3-4 gånger som proffsen, blött då såklart. 3x Wet sift.
Citera
2024-08-23, 13:41
”Lemon Boyz”, någon som testat den?
Citera
2024-08-24, 16:39
Medlem
Citat:
Bruh du kanske inte ska snacka så mkt själv, att du säger att det kommer EN(!?) last hasch i månaden bevisar hur oinsatt du är.

Det heter förresten hasch, något som fler i denna tråden kan ta o lära sig tycker jag. Att det heter DrySift och inte DryShift eller DryStift verkar majoriteten i detta landet inte heller fatta

Och när jag ändå är igång så är jag fett trött på alla som dödar denna tråden genom att klanka ner här och hävdar sig bara röka tOpShElF DrysHifT triple static 48382x och inte ”någon jäkla commercial”. Ni har inget liv det förstår ni va? Ni kan inte förstå att det finns folk med bättre kontakter än er? Det är 2024 det finns bra hasch om man letar lite. I Skåne/DK iaf. I Sthlm har ni alltid haft skit.
Tråden handlar om rekommendationer av hasch-stämplar som cirkulerar i vårt fattiga avlånga land. Låt den handla om det.

Haha skrev några måander sen att de ska bli torka du valde inte tro hur ser de ut idag haha sluta leka smart hela tiden,
Citera
2024-08-24, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omerta164
Haha skrev några måander sen att de ska bli torka du valde inte tro hur ser de ut idag haha sluta leka smart hela tiden,
Du skrev för nästan tre månader sen att det varit torka 2 mån, och även att det kommer in en (1!!!?!) last hasch i månaden i Sverige. Det smugglas naturligtvis in hasch DAGLIGEN i Sverige. Kanske några ggr i veckan en dålig månad. Vi snackar hundratals kilon i månaden i säkert 30 olika omgångar från olika smugglare/grossister/tom snorungar själva nuförtiden. Det svämmar över. I Skåne var det lite torrt senaste 2-3 veckorna men det verkar släppt nu. Tror inte det hör ihop med din torka. Men vem vet det kanske det gör, grattis isåfall. Vem fan bryr sig
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Dags för ännu en sida där han sitter och säger "commercial", "dry sift" och "semi dry" om och om igen och tror att han är expert för att han betalar för mycket pengar för hasch.
😂😂🎯
Senast redigerad av skurresnurre 2024-08-24 kl. 18:09.
Citera
2024-08-24, 20:53
Medlem
ZenoElias avatar
Morocco Farm Land är enda jag har i mina trakter, en la mousse variant anar jag.
Någon som testat?
Citera
2024-08-24, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenoElia
Morocco Farm Land är enda jag har i mina trakter, en la mousse variant anar jag.
Någon som testat?
Säker på namnet? Jag har rökt en för några mån sen som hette Morocco Fairy Land, den var dunder har jag för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in