2024-08-04, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Det som är fint med Elsa, som är dragningen enligt mig, är att hon är kreativ och verkar verkligen älska det vackra. Bra fotograf och starkt öga för "det", det som ger en känsla och stämning.

Tror vi har vitt skilda definitioner av ”vackra” saker.
Citera
2024-08-04, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Tror vi har vitt skilda definitioner av ”vackra” saker.
Vilket inte är så konstigt, eftersom vad man tycker är vackert är subjektivt
Citera
2024-08-05, 11:13
Medlem
Är det väldigt kreativt att konsumera,arrangera och fota av det? De flesta influencers gör ju det.Snygga bilder är enkelt att göra.Och det är i princip samma tio motiv hon håller sig till. Kreativitet i att skapa något eget har hon ju inte direkt.
Citera
2024-08-06, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jossefina
Är det väldigt kreativt att konsumera,arrangera och fota av det? De flesta influencers gör ju det.Snygga bilder är enkelt att göra.Och det är i princip samma tio motiv hon håller sig till. Kreativitet i att skapa något eget har hon ju inte direkt.

Absolut inte, Elsa är den minst kreativa människan på jorden.
Citera
2024-08-06, 09:04
Medlem
Såg att instagramprofilen Khouri (typ 40 k följare, inredningskonto, bor på Gotland) skrev följande i sin story ang loppis på ön: "En gång var det faktiskt en person som ni högst troligen vet vem det är pga stor i branschen som SPRANG runt och paxade massor av saker och var det hetsigaste jag nånsin sett, så ocharmigt". Hm, undrar vem det kan vara?
Citera
2024-08-06, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jossefina
Elsa är verkligen inte innovativ eller ledande och man känner av hennes ängsliga stress i alla upplägg. M e n, jag älskar hennes blogginlägg med somrar på Gotland. Färgskalorna, hennes hudton och hår mot klänningarna. Jag vet ju redan hur hennes nya lägenhet kommer se ut men mina ögon vill ändå se bilderna, det är något behagligt med hennes blogg ändå.
Citera
2024-08-11, 20:36
Avslutad
En härlig bonanza av ”jag står på tå så att benen ser smalare ut” i senaste inlägget med festklänningar. Fattar att hon vill ses snygg ut men snälla…

I övrigt undrar jag om man verkligen inte kan ändra rubrik på denna tråd? Känns extremt olustigt att diskutera hennes kroppsfixering och smalhets i en tråd med ett namn som kan vara en av anledningarna till att hon hamnat där…
Citera
2024-08-11, 23:26
Medlem
plommonstups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LineKA
En härlig bonanza av ”jag står på tå så att benen ser smalare ut” i senaste inlägget med festklänningar. Fattar att hon vill ses snygg ut men snälla…

Jag blev helt trött när jag såg den där Cecilie Bahnsen-klänningen hon valde till slut. Tyckte den satt hemskt illa över bysten eller ska det vara så? Den plattade ut och slätade till på ett väldigt osmickrande sätt.
Citera
2024-08-12, 09:45
Medlem
Väldigt länge sen jag läste hennes blogg (och den här tråden) men kollade ett par inlägg nu. Är deras nya lägga typ exakt likadan som deras gamla, fast större så ingen har ett riktigt rum? ”Detta är vårt forever home, så känns det.” - känns igen från förra flytten 😆

I övrigt tycker jag hon är riktigt snygg. Men håller med vad jag läst i tråden (och om Sandra) att det här poserandet för att se extra smal ut känns rätt tröttsamt.
Citera
2024-08-12, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LineKA

I övrigt undrar jag om man verkligen inte kan ändra rubrik på denna tråd? Känns extremt olustigt att diskutera hennes kroppsfixering och smalhets i en tråd med ett namn som kan vara en av anledningarna till att hon hamnat där…
Håller med om namnet på tråden och har också föreslagit det tidigare. Vet inte om man kan få admin att ändra eller om det måste vara trådstartaren?

Håller med om stå på tå-kommentaren också. Ja hon är jättefin och hon må vara lyckligare nu men var mkt trevligare att följa då hon var lite större och inte höll på att posera hela tiden. Gillar verkligen hennes bilder, minus spegelselfies.
Senast redigerad av Fridafogel99 2024-08-12 kl. 14:04.
Citera
2024-08-12, 14:15
Medlem
Citat:
Nu har jag anmält min egen kommentar i ett försök att komma i kontakt med admin och få dem ändra rubriken. Känner igen signaturen som startat tråden som en person som försöker provocera/få uppmärksamhet i div trådar. Hen har bl a kallat Camilla Läckberg fläskberg, så där kan vi nog inte få gehör för en rubrikändring.
Citera
2024-08-12, 14:31
Medlem
plommonstups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Nu har jag anmält min egen kommentar i ett försök att komma i kontakt med admin och få dem ändra rubriken. Känner igen signaturen som startat tråden som en person som försöker provocera/få uppmärksamhet i div trådar. Hen har bl a kallat Camilla Läckberg fläskberg, så där kan vi nog inte få gehör för en rubrikändring.

Är absolut för en rubrikändring men killgissar att det kanske kan bli svårt, främst för att "Fröken Proppmätt" inte är en glasklar förolämpning och det är svårt att hävda att trådstartaren har menat det så. Men hoppas jag har fel och bra gjort att ni tar tag i det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in