2024-05-31, 13:14
Medlem
Förstod inte grejen riktigt..hon diskar bara.Ja det gör väl de flesta av oss dagligen? Eller vad är det jag missar?
Citera
2024-05-31, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xylokain
Jag får alltid sån cringe av Elsa i rörlig bild, typ hennes senaste disk-reel. Ansträngd Betty Boop-manér! ”Hihi oj filmar du, nu skickar jag lite sensuellt på en sked, fniss, spärrar upp ögonen och gestikulerar lite gulligt, och så en inövad pose, blink blink”. Det var inte sexigt under Äntligen hemma, det är inte sexigt nu.

Det cringigaste jag någonsin har sett.
Citera
2024-05-31, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av applesinjuice
Det cringigaste jag någonsin har sett.

Riktigt jobbigt att titta på. Men jag antar att pengarna måste in.
Citera
2024-05-31, 19:21
Medlem
Brorsan har lika awkward miner när han gör rörligt också. Minus det "sensuella" då hehe.
Citera
2024-06-02, 11:50
Medlem
Alltid detta tjat varje år om allt hon ska hinna med innan hon är på Gotland i 1000 veckor. Så gör hon inte ens något speciellt? Går runt i olika klänningar och köper iskaffe på ”Butiken”. Är på djurgården, är i sin trötta ateljé och ja det är väl det.
Så innehållslöst liv.
Citera
2024-06-02, 15:27
Medlem
Citat:
Jag får alltid sån cringe av Elsa i rörlig bild, typ hennes senaste disk-reel. Ansträngd Betty Boop-manér! ”Hihi oj filmar du, nu skickar jag lite sensuellt på en sked, fniss, spärrar upp ögonen och gestikulerar lite gulligt, och så en inövad pose, blink blink”. Det var inte sexigt under Äntligen hemma, det är inte sexigt nu.

Haha! Av någon anledning såg det liksom ut som om hon aldrig tidigare i sitt liv hade diskat, som om hon bara freestylade sig fram. Det har hon ju givetvis gjort, men det såg så avigt och osäkert ut. Lite roligt.
Citera
2024-06-03, 06:38
Medlem
Var ser man det vidriga diskinlägget?
Citera
2024-06-03, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Var ser man det vidriga diskinlägget?

Det ligger som en reel i hennes instaflöde.
Citera
2024-06-03, 14:19
Medlem
Citat:
Betty Boop-maner va bra beskrivning 😂 samma i den fåniga kaffe-kapselreklamen med Billgren-Wood.
Citera
2024-06-03, 17:45
Medlem
Jäklar vad smal hon har blivit. Jag tycker att hon har förlorat en stor del av hennes estetiska charm. Nu känns hon bara som vilken influenser som helst i mängden. En massa poänglösa hjärndöda inlägg. Men jag antar att hon tjänar bra med pengar så jag förstår henne samtidigt. Säkert en bekväm tillvaro.
Citera
2024-06-04, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Jäklar vad smal hon har blivit. Jag tycker att hon har förlorat en stor del av hennes estetiska charm. Nu känns hon bara som vilken influenser som helst i mängden. En massa poänglösa hjärndöda inlägg. Men jag antar att hon tjänar bra med pengar så jag förstår henne samtidigt. Säkert en bekväm tillvaro.

När man ser bilder på henne i andra bloggar ser man att hon väljer de vinklar hon ser absolut smalast ut. Hon tweakar verkligheten litegrann.
Citera
2024-06-04, 07:39
Medlem
I dagens inlägg: ”Sen hände något otroligt. Vi förklarade att vi skulle till Garbo interiors på Lidingö och då erbjöd sig Birgitta att skjutsa oss.”
Hahaha, hennes värld är verkligen pytteliten om hon tycker detta var en ”otrolig” händelse. Hennes blogg är som att läsa en fjantig tonårstjejs dagbok ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in