2024-08-10, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
imponerande skrivet av någon som också skrev att A har sparkat Essie, helt klart så är mytoman-Patrik inte särskilt bekymrad över att ljuga hela tiden...

Ja jag får inte ihop det... fast det är väl viktigt för PÖ att fortsätta hålla röd tråd utåt i att A aldrig varit så aggressiv mot Essie att hon inte skulle kunna bo där alls. Det vill säga att våldet inte "var så farligt" och att A trots att hon sparkat på sin livskamrat, behöver få hem henne.
Citera
2024-08-10, 14:56
Avslutad
Citat:
är nog som andra sjuka människor att så länge han själv tror att fasaden håller så lyckas han hålla uppe fasaden också och resten spelar ingen roll...

Fasaden har redan krackelerat enligt mig...
Citera
2024-08-10, 15:00
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Ja jag får inte ihop det... fast det är väl viktigt för PÖ att fortsätta hålla röd tråd utåt i att A aldrig varit så aggressiv mot Essie att hon inte skulle kunna bo där alls. Det vill säga att våldet inte "var så farligt" och att A trots att hon sparkat på sin livskamrat, behöver få hem henne.
Han har ingen hund längre enligt ratsit. Kollade idag
Citera
2024-08-10, 15:01
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

Citat:
Fasaden har redan krackelerat enligt mig...

i PÖ:s sinne tror nog folk på hans bild av verkligheten och så länge han lyckas hålla ordning på den fasaden så kan folk inte se fakta heller utan skickar hellre hjärtan till honom och allt är bra, ingen ser att han redigerar allt hela tiden och försöker förändra sin verklighet, men när bubblan spricker kan det snabbt bli så att PÖ behöver inläggas på ett psyk...
Citera
2024-08-10, 15:02
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Han har ingen hund längre enligt ratsit. Kollade idag
har du kollat ​​A:s mamma då?
Citera
2024-08-10, 15:03
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
har du kollat ​​A:s mamma då?
Ja finns inga djur på adressen står det
Citera
2024-08-10, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no1besserwisser
Ps hela tillvaro verkar vara uppbyggt på att kontrollera, övervakar, styra, bestämmer, hota assistenterna, grannarna och många flera inblandade. Hur har denna man tid och ork att göra detta dag in och ut?

Plus ha ett jobb, en villa som ska skötas, lagar mat, sova, träna...

Utöver är det polisärende, sociala medier full rulle just nu.

Hur länge håller hans fasad, hans psyke?
Han har förmodligen någon som hjälper till att hålla koll på det mesta.
Dom personerna har i uppdrag att försöka tysta ner allt och alla som inte skickar handhjärtan och hejarop.

Det enda vi vill är att få fram sanningen och försäkra oss om att ett djur aldrig mer hamnar där.
Citera
2024-08-10, 15:05
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Att frun lämnat har lika som med Bosch hänt tids nog ändå, ingen kan leva eller arbeta med en psykopat hur länge som helst. Om hon nu lämnat honom förklarar ju även det hennes fullständiga tystnad om fallet.
Blir intressant den dag (ex) frun tar bladet från munnen och pappa psykopats alla lögner verkligen blir synade i sömmarna!

The show must go on 😅!

är nog det som är den stora rädslan för PÖ, inte bara sanningen om Essie utan fru, kameraövervakning, ekonomi och mycket mycket mer ska offentliggöras...
Citera
2024-08-10, 15:07
Medlem
Citat:
Det kan finnas djur som dom "passar" Har ni kollat hur många djur LÖ och hans fru har skrivna på sig?
Det är en katt med på deras husbilssemester såg jag på hans FB.
LÖ Facebook är öppen så där kan alla gå in och titta vad han pysslar med.
Citera
2024-08-10, 15:09
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Agata007
Han har förmodligen någon som hjälper till att hålla koll på det mesta.
Dom personerna har i uppdrag att försöka tysta ner allt och alla som inte skickar handhjärtan och hejarop.

Det enda vi vill är att få fram sanningen och försäkra oss om att ett djur aldrig mer hamnar där.

ja, men jag tror mer och mer att sanheta är mer än bara Essie, jag tror inte heller att PÖ och LÖ jobbar gratis med intervjuer av nya PA:s, så jag blir inte förvånad om det är något ekonomiskt som de gör som de inte vill ska synas...
Senast redigerad av Notteliten 2024-08-10 kl. 15:11. Anledning: tillägg
Citera
2024-08-10, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Att frun lämnat har lika som med Bosch hänt tids nog ändå, ingen kan leva eller arbeta med en psykopat hur länge som helst. Om hon nu lämnat honom förklarar ju även det hennes fullständiga tystnad om fallet.
Blir intressant den dag (ex) frun tar bladet från munnen och pappa psykopats alla lögner verkligen blir synade i sömmarna!

The show must go on 😅!
Ja nu vill jag invänta slutet på detta. Får några inlägg sedan minns inte vilket, så var någon och kollade filmkameror utanför villan och då stod en Tjänstebil regad på Bosch skrev hen. men jag gogglade redan i början av tråden och såg att P alla kontaktuppgifter på Bosch inte fanns kvar likaså hans Linkedin. jag fann det märkligt att han hade tjänstebilen kvar? Men jag gissar att bubblan spricker nu. Semestrarna är över nu börjare utredare på både polis och försäkringsbolag jobba.
Citera
2024-08-10, 15:14
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agata007
Det kan finnas djur som dom "passar" Har ni kollat hur många djur LÖ och hans fru har skrivna på sig?
Det är en katt med på deras husbilssemester såg jag på hans FB.
LÖ Facebook är öppen så där kan alla gå in och titta vad han pysslar med.
De har inga djur reggade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in