Citat:
Ursprungligen postat av
NFLT
Nått jag tycker är märkligt är..
Varför omplacera Molly när föräldrarna ändå inte bor i huset med A? Och på sikt verkar de ju ha kämpat för nytt boende för A som hon ev redan flyttat in på? Är hunden så obetydliga att man inte pusslar lite en period..som de egentligen inte behövt eftersom de inte bott i huset 😆 dock för Mollys skull, troligen det bästa beslut de tagit 😅
Du menar att Molly skulle ha flyttat ut med föräldrarna? Det vore logiskt.
Eller menar du Molly skulle bott kvar och A plus Essie flyttat in? Kanske för att Molly är en normal hund och ingen tränad slagpåse. Och Essie skulle ju ty sig till A och ingen annan, en hundkompis skulle kanske ha stärkt henne, gjort henne mer normal.
Vi vet nog inte var A bor. Det har skrivits om ett nytt boende men inte om hon är där eller ej, inget säkert i alla fall. Den där bunkern kommunen håller på bygga skulle vara klar senare i höst. Hoppas hon slipper flytta dit, hemskt öde.
Citat:
Ursprungligen postat av
Filip600
Det är inte så mycket aktivitet nu i tråden. t,om dom 2 värsta försvararna av P verkar lysa med sin frånvaro. men dom kommer nog in i kväll med sina floskler. jag undrar om det kan ha börjat dimpa ner brev i brevlådan till P om inställelse för förhör? jag vill verkligen veta hur detta slutar. Om det blir rättegång och FUP. släpps så kommer nog en del klarna. då får vi se om vi "hatare" som vi konstant kallas haft fel.
Lugnet före stormen kanske?
Har alls inget emot att ha fel vad gäller Essie, kidnappad av djurvänner vore det allra bästa och i så fall vill jag inget veta. Hellre ett olöst mysterium.
Men det är en del annat som framkommit eller kommer att komma fram. Jag tror det blir rättegång och dessutom arbetsrättsärende.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blondpion
Jag skrev tidigt om att farfar hade delat marinens inlägg om störningsutrustning en kort tidigare än det påstådda stölddatumet.
Ok, antagligen missat eller glömt. Skum familj det där.