2024-08-09, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Julia är ansvarig för allt

På vilket sätt berätta? Hur kan hon vara ansvarig för allt?
Citera
2024-08-09, 12:32
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
din intelligenskvot är lägre än genomsnittets, sådeså.

Han häktas alltså på grund av anmälaren men när han blir av med sitt barn är lägligt nog inte massfejkanmälaren, Lögnaren Lundells fel.

Men är det Chucky the Liars fel att han anhölls sen eller? Du minns förmodligen mycket väl att Chucky the psycho anmälde sin broder.

Chucky läser maniskt här. Fortsätt slicka, stackars sektmedlem.

Fortsätt du med dina spekulationer 😄
Citera
2024-08-09, 13:29
Medlem
Citat:
Hon borde rekryteras av kriminella nätverk. Hon kan erbjuda både klippning och häktning.

Böi har berättat att hon är spritt språngande galen och livsfarlig. En relation med Linnea kommer sluta med Chrippas död. Det är ingen skrämselpropaganda, jag svär.

Det är bara att Linnea får ett telefonnummer till någon shuno och saken är klar.

Nu när jag tänker efter så är det nog Linnea som är kryptomiljonär och skattesmitare, Chrippa är en golddigger som får vara med på ett hörn. På nåder när han ber snällt.

Höjer han rösten så kan hon få honom klippt, men hon brukar vara varsam och nöja sig med att utöva lite svart magi på honom, få honom häktad eller gaslighta honom in i en psykos bara.

Oavsett om Chrippa tagit tillbaka det han själv startat så har han sagt det själv och det var startskottet till alla skriverier. Det är han och enbart han som såg till att denna totala galenhet började. Hans eget val.

Även om du och han försöker göra om historien är det försent. Han puttade ner klotet och han hann inte ifatt för att stoppa den.
Citera
2024-08-09, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Hahahaha verkligen!!
Linnea besitter superkrafter som vi alla vill ha.
Hon kan få vem som helst häktad
Hacka youtube kanaler, deklarera och sno telefoner. OCH komma undan med det.
Hon kan slå barn OCH komma undan med det. + få tillbaka pappan till barnet hon så ”brutalt ” misshandlat ungen på.
Inte nog med det. Hon kan misshandla sin 50kg tyngre muskulösa pojkvän OCH komma undan med det.
Hon kan psykiskt misshandla sin pojkvän som hela Sverige anser vara extremt narcissistisk.
Hon kan förvandla folk genom att ha deras kläder på sig.
Sen utöver Linneas rykten då så ska Julia hävda och den fetaste av alla hävda att hennes familj är sektmedlemmar med och fått någon död men inte en enda artikel finns? Inte ett enda bevis? Kan det vara så att dem är ledarna av kriminella nätverk redan? TOPP AGENTER PÅ FBI ??? RYSK MAFFIA?? Hahaha

Linnea snälla gör en video och bena ut lögn efter lögn. Dessa anklagelser mot dig är bisarra och skrattretande. Tror man på något av ovanstående så är man som chrippa säger LSS och fas 10.

VAR DET LINNEA SOM SKÖT PALME????

Och allt de här kommer från chrippa själv.
Citera
2024-08-09, 14:36
Medlem
Jag försöker hänga med här men fattar noll av Julias personlighet och hennes handlande från den dag hon träffade Chrippa. Hur är hon som människa, vad har hon gjort på gott och ont, hur tänker hon kring sig och sitt barn då och nu senare? Är det någon som kan fylla i något kring henne så att hon slipper gå som en vandrande vålnad för mig i dramat?
Citera
2024-08-09, 15:17
Medlem
-oBo-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag försöker hänga med här men fattar noll av Julias personlighet och hennes handlande från den dag hon träffade Chrippa. Hur är hon som människa, vad har hon gjort på gott och ont, hur tänker hon kring sig och sitt barn då och nu senare? Är det någon som kan fylla i något kring henne så att hon slipper gå som en vandrande vålnad för mig i dramat?

Julia är trasig, det är allt. Räcker med att se historiken av hennes pojkvänner. Hon har ingen kärlek eller respekt för sig själv. Med det här dramat så hamnade ögonen på henne en kort stund och hon bryr sig bara om uppmärksamhet. Hon bryr sig inte ett dugg om sitt barn även fast hon försöker måla upp det som det. Hennes barn är bara ett verktyg för att Julia ska kunna få ännu mer uppmärksamhet, det är därför hon låtsas vara en bra förälder men fasaden rasade samma sekund den for upp. Lyssna bara på vad anjo och hennes fd kompis sa om henne för några månader sen. Jag lyssnar inte blint på Anjo men jag är från samma stad som Julia härstammar ifrån och är lika gammal som henne så man har hört en del som bekräftar allt. Julia har inget grepp om framtiden eller vad som ska hända ”nu eller senare” gällande hennes barn, hon traskar bara på samma plats och är definitivt inte bättre än Chrippa på något sätt bara annorlunda på sättet hon förstör för sitt barn.
Citera
2024-08-09, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -oBo-
Julia är trasig, det är allt. Räcker med att se historiken av hennes pojkvänner. Hon har ingen kärlek eller respekt för sig själv. Med det här dramat så hamnade ögonen på henne en kort stund och hon bryr sig bara om uppmärksamhet. Hon bryr sig inte ett dugg om sitt barn även fast hon försöker måla upp det som det. Hennes barn är bara ett verktyg för att Julia ska kunna få ännu mer uppmärksamhet, det är därför hon låtsas vara en bra förälder men fasaden rasade samma sekund den for upp. Lyssna bara på vad anjo och hennes fd kompis sa om henne för några månader sen. Jag lyssnar inte blint på Anjo men jag är från samma stad som Julia härstammar ifrån och är lika gammal som henne så man har hört en del som bekräftar allt. Julia har inget grepp om framtiden eller vad som ska hända ”nu eller senare” gällande hennes barn, hon traskar bara på samma plats och är definitivt inte bättre än Chrippa på något sätt bara annorlunda på sättet hon förstör för sitt barn.

Tack för input!

Det du beskriver om Julia är ju lite samma som Linnea och Torsken själv Chrippa. De tre verkar, nu när jag läst ditt inlägg, som att de alla är ute efter uppmärksamhet och uppmärksamhet och försöker fylla hålet i deras hjärtan med vad de tycker är lyx. Det känns inte som om de egentligen är så kära i Rolexklockor exempelvis, det är bara något som "lyckade" och kända person har så då vill de ha det eller såna där specialväskor med namn och som kostar. För att inte tala om resor.

Resor och vilka kvalitativa minnen man får av dem diskuterades häromdagen. Men de verkar göra sånt som de tänker är imponerande på andra att göra. Inte att de själva har tänkt efter vad gillar vi att göra på resorna. För de finns inga förklaringar att vi gillar att göra det här för att det är speciellt för jag har alltid varit intresserad av äkta smycken så vi går runt och tittar på sådant när vi reser. Det finns ingen inlevelse i deras resor. Chrippa springer omkring och skriker och filmar råttor i Thailand, eller så är han någon annanstans och skriker planlöst om vad som helst.

Ingen av de här tre är karaktärer. De är ihåliga figurer som irrar runt utan mening och utan tanke.

Det här låter kanske hårt och jag kanske har fel. Det kan jag gå med på, men jag har svårt att se att det finns mening och tanke. Och det du säger om barnet, ingen av dem bryr sig. Hon känns bara som en rekvisita.
Citera
2024-08-09, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Nämn dessa som blivit inlagda i psyket pga Jocke osv tack.
Är du av den åsikten att man här på Flashback ska namnge självmordsbenägna personer som lagts in som patienter på psyket för att förhindra att dom gör något oåterkalleligt?

Ser jag ut som Jocke och Jonna? Du är inte riktigt riktig om du föreställer dig att sådan privat information bör delas på Flashback eller någonstans utanför den privata sfären.

Gruppen det kan handla om är 20 individer stor.

Huvudsaken är att händelseförloppet delas på Flashback och att jag vet att Joakim läser här varje vaken timme. Nu vet andra vet att han har vetat om händelseförloppet och har blivit ombedd att be personer i sin omgivning att sluta för att rädda liv och eftersom han inte gjort det så måste han sakna empati för andra människor.

Nuförtiden vet alla här att han saknar det. Han älskar makten av att ha oskyldiga människors liv i sina händer och att han njutningsfullt fortsätter. Av självuppfyllande skäl. Han lyckades inte denna gång.
Citera
2024-08-09, 18:01
Medlem
Citat:
Är du av den åsikten att man här på Flashback ska namnge självmordsbenägna personer som lagts in som patienter på psyket för att förhindra att dom gör något oåterkalleligt?

Ser jag ut som Jocke och Jonna? Du är inte riktigt riktig om du föreställer dig att sådan privat information bör delas på Flashback eller någonstans utanför den privata sfären.

Huvudsaken är att händelseförloppet delas på Flashback och att jag vet att Joakim läser här varje vaken timme. Nu vet andra vet att han har vetat om händelseförloppet och har blivit ombedd att be personer i sin omgivning att sluta för att rädda liv och eftersom han inte gjort det så måste han sakna empati för andra människor.

Nuförtiden vet alla här att han saknar det. Han älskar makten av att ha oskyldiga människors liv i sina händer och att han njutningsfullt fortsätter. Av självuppfyllande skäl. Han lyckades inte denna gång.

Som jag trodde var det endast skitsnack. Vadå självmordsbenägna pga Jocke? Är man så svag som människa att Jocke orsakar självmordsförsök? 😂 Då är det nått ordentligt fel med dessa individer. Men det låter som sagt som sagoberättelser.
Citera
2024-08-09, 18:02
Medlem
Citat:

Jag är verkligen fascinerad av det här med Jocke, att han styr och vill ha makt och han krossar den som inte lyder och så vidare. Men jag har ju missat flera år av allt det här så det är kanske inte så underligt att jag har borta bitar i pusslet. Om nån vill fylla i varför Jocke ska göra så här att bestämma och krossa får den gärna berätta detta. Vad är det Jocke vill? Vill han krossa Chrippe? Eller Linnea, eller Julia eller vad???
Citera
2024-08-09, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Och allt de här kommer från chrippa själv.
Japp mer eller mindre…..linnea e den enda som kan sänka chrippa, komma ut med hela sanningen. Ni vet den vi aldrig fick ta del av. Plus gå ut och rentvå allt som han kastat på henne.
Jocke har bara försökt rädda sin bror utifrån den utsago som chrippa ljugit om för honom.
Citera
2024-08-09, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Julia har ingen personlighet. Hon försöker vara Linnea. Hennes personlighet går ut på att försöka få tillbaka chrippa det är allt! Vara linnea och få vara med chrippa haha.
barnet ser hon bara som en schackpjäs för att försöka få chrippa och inte ens då lyckas hon. Övrigt är hon dryg, falsk och trög. Samt ingen självrespekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in