2024-08-09, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Är du precis lika dum som Chrippa? Det var Linnea som såg till att han åkte i häktet. När det gäller socialen så var det för att Chrippa själv sa att Linnea hade gjort saker mot barnet.
Följer du med i utvecklingen eller står du själv still i utvecklingen? Verkar inte bättre eftersom du tycks inte veta ett skit om vad som har hänt.
din intelligenskvot är lägre än genomsnittets, sådeså.

Han häktas alltså på grund av anmälaren men när han blir av med sitt barn är lägligt nog inte massfejkanmälaren, Lögnaren Lundells fel.

Men är det Chucky the Liars fel att han anhölls sen eller? Du minns förmodligen mycket väl att Chucky the psycho anmälde sin broder.

Chucky läser maniskt här. Fortsätt slicka, stackars sektmedlem.
Senast redigerad av Pallal 2024-08-09 kl. 02:05.
Citera
2024-08-09, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Så rättsväsendet kan inte se skillnad på det menar du? Det var väl hennes vän som ringde polisen för det första? Om jag ogillar någon eller vill få någon häktad så ska jag betala och lejja linnea för och få jobbet gjort om hon kan få vem som helst häktad på ”fake” bevis! I två veckor dessutom. Sen om jag ska regissera film ska hon vara nummer ett skådespelare i den
Hon borde rekryteras av kriminella nätverk. Hon kan erbjuda både klippning och häktning.

Böi har berättat att hon är spritt språngande galen och livsfarlig. En relation med Linnea kommer sluta med Chrippas död. Det är ingen skrämselpropaganda, jag svär.

Det är bara att Linnea får ett telefonnummer till någon shuno och saken är klar.

Nu när jag tänker efter så är det nog Linnea som är kryptomiljonär och skattesmitare, Chrippa är en golddigger som får vara med på ett hörn. På nåder när han ber snällt.

Höjer han rösten så kan hon få honom klippt, men hon brukar vara varsam och nöja sig med att utöva lite svart magi på honom, få honom häktad eller gaslighta honom in i en psykos bara.
Citera
2024-08-09, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vart framgår det att dom skyller allt på Julia? Lite spännande om du fått tagit del av förhör när det inte finns någon fup än.
Nu drar du förhastade slutsatser. Du fattar väl att jag inte har fått läsa förhör. Du ska inte göra det till en trådsanning att jag har skrev det, för det skrev jag inte.
Citera
2024-08-09, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Har Anjo och Jocke "avslöjat" . .. Skärp dig för fan, du är bättre än så här.

Nope. Chrippish och Linnea har shälva avslöjat sig själva under en Clue intervju.
Där erkänner båda att de överdramatiserade händelser för att förstöra för varandra. Hon säger inte ordagrant att hon nöp sig själv nej. Men de båda säger att de gjorde saker för att förstöra för varandra. Uppenbart vad det betyder.
Citera
2024-08-09, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Hej yxskaft

Den här teorin håller inte utan bevis. Du ska börja presentera bevis eller sluta repetera repetera repetera

Det blir inte mer sant för varje gång du upprepar det, det det blir bara mindre trovärdigt och mer urvattnat.

Ser fram emot ditt snabba svar på detta brådskande inlägg och dina faktabaserade inlägg du nu kommer att skriva i framtiden, tack på förhud.

Sorry för sent svar, har ett jobb att sköta!
Clues intervju. Båda avslöjar att de förstör för varandra under detta lilla tjafset haha
Citera
2024-08-09, 10:33
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Hon borde rekryteras av kriminella nätverk. Hon kan erbjuda både klippning och häktning.

Böi har berättat att hon är spritt språngande galen och livsfarlig. En relation med Linnea kommer sluta med Chrippas död. Det är ingen skrämselpropaganda, jag svär.

Det är bara att Linnea får ett telefonnummer till någon shuno och saken är klar.

Nu när jag tänker efter så är det nog Linnea som är kryptomiljonär och skattesmitare, Chrippa är en golddigger som får vara med på ett hörn. På nåder när han ber snällt.

Höjer han rösten så kan hon få honom klippt, men hon brukar vara varsam och nöja sig med att utöva lite svart magi på honom, få honom häktad eller gaslighta honom in i en psykos bara.

😂😂😂
Känns rimligt när man ser det i ljuset.
Citera
2024-08-09, 10:34
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Nope. Chrippish och Linnea har shälva avslöjat sig själva under en Clue intervju.
Där erkänner båda att de överdramatiserade händelser för att förstöra för varandra. Hon säger inte ordagrant att hon nöp sig själv nej. Men de båda säger att de gjorde saker för att förstöra för varandra. Uppenbart vad det betyder.

Vad betyder det?
Citera
2024-08-09, 10:39
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Vad är problemet simon, måste vara en av dom mest värdelösa youtube personer någonsin, vad lever han på folks missöden , folks midstag. Blandar humor med något som försöker vara seriös leker att han gräver. Ett hopp kok av rask anjo och gud vet vad. Inte lika sunkig som rask men lika kletig.

Rask är hundskiten

Simon är den kladdiga godisen som gör att allskit fastnar under skon.

Gillar väl inte crippa super mycket, men folk som säger jag får va dum mot dom dumma, dubbel moral delux har jag inget till övers för. Hoppas crippa kan sänka den jävla klungan med avskum.

Simon ”Vad är problemet” ser sin chans till fejk som den oupptäckta komikern han är. Lever på att grimaschera Chippar och Linnea framför spegeln. Tränar dialekter och levererar skit.

Detta till stor lycka för R*ask och den numer mattrötte A*njo som lutar sig tillbaka och tycker att han är arvtagare till Puppetmaster.

Jädra sandlåda för amatörer.

Men……. nån ryker på detta.

Jag pratar ff om aktörer gällande Chrippa.
Citera
2024-08-09, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Vad betyder det?

Vad tror du / tycker du att det betyder, när båda duckade frågorna?

”Vi kommer gå in med detaljer i en annan video, men vi båda är skyldiga till att vi gjort saker för att skada den andre”

Allt är bara ett litet syskonbråk mellan Jocke och Chrippa i grund och botten
Citera
2024-08-09, 10:42
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Vad tror du / tycker du att det betyder, när båda duckade frågorna?

”Vi kommer gå in med detaljer i en annan video, men vi båda är skyldiga till att vi gjort saker för att skada den andre”

Allt är bara ett litet syskonbråk mellan Jocke och Chrippa i grund och botten

Som de degar på. Och degar vidare på.

Synd att den lilla klungan inte har några gränser när dolares finns just nu.
Citera
2024-08-09, 11:24
Medlem
Citat:
Nu drar du förhastade slutsatser. Du fattar väl att jag inte har fått läsa förhör. Du ska inte göra det till en trådsanning att jag har skrev det, för det skrev jag inte.

Men du skrev ju att dom i ”sekten” lägger i förhör skulden på Julia.
Citera
2024-08-09, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men du skrev ju att dom i ”sekten” lägger i förhör skulden på Julia.
Julia är ansvarig för allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in