2024-05-03, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Du ältar samma skit om och om igen. Inse att jag kommer aldrig hålla med dig. Det tar bara onödig plats i tråden. Orkar inte ens läsa igenom längre.
Och inse att jag inte är någon legoknekt Du har ingen aning!!!

Det har slagit runt i skallen på skribenten, hon tror att Joakim styr alla som är emot zigenaren. Hon tror att vi inte har förmågan att tänka själva, jag tror Joakim gett henne dissen förr. När Joakim knullade allt med puls blev ändå mumsen dissad och det har satt spår än idag.
Citera
2024-05-03, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Han säger också att hon nyper sig själv så hon får blåmärken. Hon verkar väldigt frisk!

Han sa även att hennes polare (Anahit) kommer berätta hur det ligger till. Fint av han.
Citera
2024-05-03, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Eller så är det dina idoler som ljuger, du tror på riktigt att alla dessa du nämnt har orkistrerat lögner mot fillersprinsessan?

Förövrigt är jorden rund också.
Om man vet hur mycket jocke, anjo och rask ljuger om annat så är inga problem med att se hur mycket dom ljugit om det här också.
Chrippa har också ljugit men han har erkänt det. Dom andra fortsätter ljuga och jocke är värst.
Citera
2024-05-03, 12:23
Medlem
Citat:
Det har slagit runt i skallen på skribenten, hon tror att Joakim styr alla som är emot zigenaren. Hon tror att vi inte har förmågan att tänka själva, jag tror Joakim gett henne dissen förr. När Joakim knullade allt med puls blev ändå mumsen dissad och det har satt spår än idag.
Det gör han ju och dom han inte kan styra försöker han få andra att utplåna.
Jocke är sjuk och om du lyssnar på honom så ser du det också han ljuger som en radmaskin lögnerna poppar som popcorn från honom. Han tror han är kung och kan styra över både människor och myndigheter och när han inte kan det uppmanar han till att människor ska bomba myndigheten.
Citera
2024-05-03, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Om man vet hur mycket jocke, anjo och rask ljuger om annat så är inga problem med att se hur mycket dom ljugit om det här också.
Chrippa har också ljugit men han har erkänt det. Dom andra fortsätter ljuga och jocke är värst.

Ljuger om vad?
Citera
2024-05-03, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja, det var hans blivande bok. Ren lögn att han inte skrivit dom tror jag.
Han duckar nog bara det han skrev om Linnea. Kanske utsatt för påtryckningar då Linnea ses som inte så trevlig

Stod allt möjligt där. Kastat barnet på marken, slagit han med järnrör, han fick ont i håret. Listan var lång med hur hon hade betett sig under deras förhållande.

Finns inget hittills som visar på att det skulle vara någon annan som skrivit eller ens instruerat han vad han ska skriva.
Finns även ingenting som visar att han skulle ha en picka i ryggen och bli tvingad att sitta i Anjos studio och häva ur sig alla anklagelser, eller varit tvingad att posta skit på sina sociala medier, och håna L offentligt.

Han har ju gjort det helt frivilligt, medvetet och njutit av det sedan start.
Citera
2024-05-03, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Stod allt möjligt där. Kastat barnet på marken, slagit han med järnrör, han fick ont i håret. Listan var lång med hur hon hade betett sig under deras förhållande.

Finns inget hittills som visar på att det skulle vara någon annan som skrivit eller ens instruerat han vad han ska skriva.
Finns även ingenting som visar att han skulle ha en picka i ryggen och bli tvingad att sitta i Anjos studio och häva ur sig alla anklagelser, eller varit tvingad att posta skit på sina sociala medier, och håna L offentligt.

"ÖH" Nu sitter nollkupongerna tillsammans i en lägenhet för 20k i månaden "öh" och tycker att de är offer.

Förövrigt håller jag med dig.
Citera
2024-05-03, 12:41
Medlem
Citat:
"ÖH" Nu sitter nollkupongerna tillsammans i en lägenhet för 20k i månaden "öh" och tycker att de är offer.

Kan ju inte vara så svårt för han att bevisa om det gått till på annat sätt. Det är mycket snack att "sanningen kommer".

Finns det någon sanningshalt i vad L gått ut med, så är det rent av förkastligt att hon gått tillbaka till snubben och förskönar killen.
Ett rent hån mot alla utsatta.
Citera
2024-05-03, 12:46
Medlem
Citat:

Tycker dom kan flytta ihop.Chrippa/SNEA & Julia. Och så kan Chrippa försörja dom alla.
Var väl så dom planerade? Dom passar bra ihop.
Jag tror ALLA ljuger..
Men Anjo? Ljuger han? Han är ju bara lite som en förmedlare? Han går på den infon han får. Hur gör det honom till en lögnare? Det är ju då dom som ger han lögnerna som ljuger. Lite samma med Rask och Clutten.
Bovarna i detta drama är..
Chrippa
SNEA
Julia
Men dom i sin tur skyller ALLT på Jocke!

Säger inte att Jocke är oskyldig men ... ??? Jag vet inte? Många ugglor i mossan här.
Citera
2024-05-03, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila

Jag vet och det spelar ingen roll hur många dimridåer han försöker sig på.

Det är ju så att Herr Chrippa har själv, vitt och brett, sagt allt alldeles själv.
Ingen tvingar ju Chrippa till något, han säger exakt det han själv vill och han utnyttjade de kanaler han kunde.
Stå för det då! Så otroligt fegt att inte brösta sina egna ord. Sin egen handling.
Citera
2024-05-03, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag vet och det spelar ingen roll hur många dimridåer han försöker sig på.

Det är ju så att Herr Chrippa har själv, vitt och brett, sagt allt alldeles själv.
Ingen tvingar ju Chrippa till något, han säger exakt det han själv vill och han utnyttjade de kanaler han kunde.
Stå för det då! Så otroligt fegt att inte brösta sina egna ord. Sin egen handling.

Ja det kommer aldrig kunna sopas under mattan. Aldrig. Det han sa är ute och han kan skrika varg åt Jocke hur mycket som helst för att försöka skifta skulden men det är kört. Han är körd.
Citera
2024-05-03, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Tycker dom kan flytta ihop.Chrippa/SNEA & Julia. Och så kan Chrippa försörja dom alla.
Var väl så dom planerade? Dom passar bra ihop.
Jag tror ALLA ljuger..
Men Anjo? Ljuger han? Han är ju bara lite som en förmedlare? Han går på den infon han får. Hur gör det honom till en lögnare? Det är ju då dom som ger han lögnerna som ljuger. Lite samma med Rask och Clutten.
Bovarna i detta drama är..
Chrippa
SNEA
Julia
Men dom i sin tur skyller ALLT på Jocke!

Säger inte att Jocke är oskyldig men ... ??? Jag vet inte? Många ugglor i mossan här.

Ja Jocke har säkert inte varit helt öppen. Men det behöver han ju inte vara.

Skillnaden mellan skribenter här och Jocke är ju att Jocke vet så mycket mer vilket är naturligt. Så tänker jag.

Ja, dom 3 kan flytta ihop och leva lyckliga i alla dagar i lugn och ro.

När Julia sa att dom tillsammans struntade i att lyssna på soc så tappade hon mig.

Ja här skjuts budbäraren från flera håll.
Det är ju inte HANS ord. Det är ju inte HANS texter.

Jag håller med om när det pratats om att gammelmedia borde ta tag i detta som sker på sociala medier. Det var väl någon journalist här läste jag tidigare I tråden. Men just det, det skulle ju vara vinklat åt Chrippas fördel och sänka allt annat.

Sen är det så otroligt många krönikor i denna tråden. Det är ju en personlig åsikt som inte är faktabaserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in