Citat:
Ursprungligen postat av
skabbeskabbrav
Så rättsväsendet kan inte se skillnad på det menar du? Det var väl hennes vän som ringde polisen för det första? Om jag ogillar någon eller vill få någon häktad så ska jag betala och lejja linnea för och få jobbet gjort om hon kan få vem som helst häktad på ”fake” bevis! I två veckor dessutom. Sen om jag ska regissera film ska hon vara nummer ett skådespelare i den
Hon borde rekryteras av kriminella nätverk. Hon kan erbjuda både klippning och häktning.
Böi har berättat att hon är spritt språngande galen och livsfarlig. En relation med Linnea kommer sluta med Chrippas död. Det är ingen skrämselpropaganda, jag svär.
Det är bara att Linnea får ett telefonnummer till någon shuno och saken är klar.
Nu när jag tänker efter så är det nog Linnea som är kryptomiljonär och skattesmitare, Chrippa är en golddigger som får vara med på ett hörn. På nåder när han ber snällt.
Höjer han rösten så kan hon få honom klippt, men hon brukar vara varsam och nöja sig med att utöva lite svart magi på honom, få honom häktad eller gaslighta honom in i en psykos bara.