2024-08-09, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Hon gjorde ett grattis lägg då där hon skrev att hon och Lars pimpar hans födelsedagspannkakor i år.
Inget om vad han fick i present, men man får väl hoppas att han fick något som motsvarade Hannas lampor, hotell i Turkiet, danmarkbesök och allt hon firade sig själv med.

Haha, ja det lär han inte ha fått. Vi får väl se om det blir lite snus och pimpade pannkakor idag då.
Citera
2024-08-09, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Dom ställde in 3-veckorsresan till Turkiet för att det hette att dom skulle träffa hans syster. Men inte en enda gång när dom var i Malmö sist så nämnde hon att dom träffade hans syster och även om dom gjorde det så var det uppenbarligen inte tvunget att avboka en 3-veckors resa eftersom dom ska träffa henne nu och vid detta laget hade dom ju varit hemma efter sin resa.
Dom har träffat dom hos Ks mormor och morfar, men det har bara framkommit i ett svar på en kommentar under ett inlägg där det står att dom har varit och träffat kusinerna! Man kan ju tycka att hon skulle gjort det lite tydligare eftersom dom ställde in resan mest pga det!
Citera
2024-08-09, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogatankar
Det stämmer det finns ett inlägg så imorgon vankas det pimpade pannkakor. Undra om det blir frysta eller lagade från grund!

Men vilken lyster hon har på de äldre bilderna om man jämför med nu! Helt annan blick, frächare, gladare. Barn kanske inte var hennes drömm trots allt.

Okej, det var ju på hans 31-årsdag. Jag syftade på att det inte finns något alls från hans 30-årsdag. 😆
Citera
2024-08-09, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Nej givetvis är det så. Det håller jag med om. Sista dagen skrev hon om ”kusinerna” men orkade inte ordna en enda bild som visade att någon annan människa var med dem.
Antar att jag missuppfattade ditt inlägg lite, du menar mer att de hade kunnat träffa dem efter resan likväl? Så verkar det verkligen. Givetvis ställdes resan in av någon annan anledning

De hade inte råd är min gissning.
Citera
2024-08-09, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Okej, det var ju på hans 31-årsdag. Jag syftade på att det inte finns något alls från hans 30-årsdag. 😆

Jag orkar inte gå tillbaka och kolla i hennes flöde men i ett tidigare inlägg står det att det ska finnas en bild från förra året där det står att hon och Lars ska pimpa hans pannkakor detta året om jag förstått det rätt.
Citera
2024-08-09, 08:57
Medlem
Citat:
Hahahah jahaaa då är jag med .
Nej 30 årsdagen kanske firades med men*monstret sängliggande.. eller något annat deppigt hon kan få för sig
Citera
2024-08-09, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag orkar inte gå tillbaka och kolla i hennes flöde men i ett tidigare inlägg står det att det ska finnas en bild från förra året där det står att hon och Lars ska pimpa hans pannkakor detta året om jag förstått det rätt.
Ja det stämmer! Men jag hade tidigare kollat tillbaka för att se om hon hade skrivit något på hans 30-årsdag eftersom hon hyllade sig själv så oootroligt mycket när hon fyllde 30!! Hade missat att hon hade hyllat honom på hans 31-årsdag men inte ett ord på hans 30-årsdag! 😝
Citera
2024-08-09, 09:23
Medlem
Citat:
Lars var ju inte född då! Det finns inger inlägg på hennes IG från hans 30-årsdag, eventuellt att det nämts på story!
Fel av mig, jag trodde han blev 31 idag,
Citera
2024-08-09, 09:36
Medlem
Citat:
Ja det stämmer! Men jag hade tidigare kollat tillbaka för att se om hon hade skrivit något på hans 30-årsdag eftersom hon hyllade sig själv så oootroligt mycket när hon fyllde 30!! Hade missat att hon hade hyllat honom på hans 31-årsdag men inte ett ord på hans 30-årsdag! 😝

Det är jag som är efter, jag trodde han blev 31 idag så jag har snurrat till det 🙈
Citera
2024-08-09, 09:38
Medlem
Grattis Keboff på 32-års dagen. Här får du en sminkad sambo som har orkat kamma håret. Hurra hurra hurra!
Citera
2024-08-09, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vart hittar man detta inlägg? Inte på Hannas sida iaf?
Du har rätt, jag trodde han blev 30 förra året
Citera
2024-08-09, 09:42
Medlem
Citat:
Ca 12 000 på mindre än ett år. Nu är det minst 100 följare per vecka!
Oj, såå många. Varför? 🤔

Någon som vet hur gammal hon är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in