2024-08-08, 09:45
Avslutad
”Egentid 🫶🏻🫶🏻” när hon väntar på tågpassage. Nej H, ditt försök till att vara relaterbar till andra småbarnsföräldrar fungerade inte nu heller.
Citera
2024-08-08, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Och så kör vi den på repeat 365 och Hanna undrar varför hennes följare sviker 😩

MEN- det positiva är ju faktiskt denna tråd som grundades pga Hannas knepiga content och idag är ett stort nöje för många människor.

Hannas föräldraskap har liksom blivit en meme för hur man inte ska göra som nybliven förälder.
Ok, så hon har tappat följare? Många eller?
Citera
2024-08-08, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenslisa
Ok, så hon har tappat följare? Många eller?
Ca 12 000 på mindre än ett år. Nu är det minst 100 följare per vecka!
Citera
2024-08-08, 11:07
Medlem
Mina lånebilar har alltid varit fulltankade och tripmätaren nollad när jag fått den så det kan nog stämma. Dom åker ju mycket bil.

Är väl elak men hoppas verkligen inte hon kan gnälla sig till att få häva det här köpet. Känns som att hon gnäller sig till det mesta.

Ang hennes sk "babianarsle". Förstår inte varför hon inte vågar genomföra en undersökning? Antar att K inte fått vara i närheten av den regionen heller då sedan förlossningen.. Jag födde barn för 12 år sedan. Kan fortfarande känna tyngdkänsla ibland, huden är hårdare och lite öm där jag blev sydd samt att det ibland kan börja blöda lite efter sex 🤷‍♀️
Citera
2024-08-08, 11:26
Medlem
Är det inte aningen märkligt att vara ofrivilligt barnlös i så många år och sen lipa efter egentid när pappa jobbat 2 dagar ?! Min är snart 8 månader och jag är aldrig utan honom, jag tänker inte ens på det. Då har jag ändå 2 till. Lars verkar ju dessutom löjligt lugn.
Citera
2024-08-08, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavelmassage
”Egentid 🫶🏻🫶🏻” när hon väntar på tågpassage. Nej H, ditt försök till att vara relaterbar till andra småbarnsföräldrar fungerade inte nu heller.

Alltså hon är bara så fånig….
Vill man försöka relatera till andra småbarnsföräldrar kan man komma på så mycket annat, detta föll bara platt!
Citera
2024-08-08, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag räknade lite snabbt att bara fram och tillbaka till Malmö två gånger är 80 mil. Så helt omöjligt att den varit nollad är det inte.

Nu hade dom ju inte lånebilen till Malmö.
Citera
2024-08-08, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavelmassage

Ja det där var ju bara knepigt, jag har aldrig sett det som egentid, inte heller som djävulens påfund.

Alltså vad är hon för konstig människa egentligen?! Hon är verkligen helt inne i sin egen lilla värld där bara hon existerar.
Citera
2024-08-08, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Alltså hon är bara så fånig….
Vill man försöka relatera till andra småbarnsföräldrar kan man komma på så mycket annat, detta föll bara platt!
Verkligen löjligt.
Hon hade säkert kunnat få egentid när hon ville om hon ville. Om hon hade lust att gå någonstans när K var hemma så hade det säkert inte varit något problem.
Men hon sitter ju fast i honom och har inga vänner och inga intressen där hon inte måste ha honom och L med. Dvs shopping.

Så Hanna, det blir bara trams när du ska låtsas som om du är en utarbetad småbarnsmorsa som aldrig får andrum. Skaffa dig rutiner och ett liv.
Citera
2024-08-08, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Nej det hade dem inte.
De hade väl den när de åkte till Ikea och handlade möbler och till Göteborg och hämtade förälder. Och en massa däremellan.
Senast redigerad av Skippan123 2024-08-08 kl. 12:47.
Citera
2024-08-08, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84

Det var min andra tankevurpa bara idag. Tack för rättelse. Faktum kvarstår ändå.. dom är inte kloka med sin bilkörning.
Citera
2024-08-08, 13:21
Medlem
Ni har duktiga Hanna varit i nån lekpark. Men var körde hon ensam? Ingen förklaring som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in