2024-08-08, 22:29
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Han fyller 31 år!

Skojar du?? Trodde han var minst 6-8 år äldre men att jobba skift på plast/batterifabriken och andas in flera ton av miljögifter varje år har väl satt sina spår (inte bara på fertiliteten).
Hoppas det är bra betalt iaf, det lär det ju vara då Hanna Montana levt på hans lön i flera år..

Ser verkligen fram emot att se vad han får för storslagen present imorgon. Om det är någon som verkligen förtjänar det så är det Kebaben, som verkar snäll som en ko och bara flyter med liksom, även om sambon gnäller värre än ett loppis-skåp från 1880 och ägnar dagarna åt att kolla på barnprogram.
Citera
2024-08-08, 22:33
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Förmodligen för att de inte fick häva köpet

Det var väl först på måndag "SäLjArEn" skulle komma åter så de kan häva köpet?
Nu tänker jag högt men på en stor bilfirma så borde väl någon annan kunna ta itu med detta, bilarna som säljs är väl inte personbundna till varje enskild säljare?

En av mina döttrar jobbar på BMW och jag har aldrig hört henne klaga på att hon är personligt ansvarig för varje bil hon säljer.
Citera
2024-08-08, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Men hon måste ju driva med oss! Hon kan ju inte på riktigt sitta där och glo på Pippi, som ett barn. Det är ju sjukt.

Nä hon måste driva med oss här på fb.

Och visst ställde dom in resan till Turkiet för att dom skulle träffa Kebabens syster falafel?
Nu ska dom till Malmö igen för att träffa just hans syster.
Så ja hon ljög väl igen angående anledningen till att dom avbokade. Synd att hon glömmer sina lögner så snabbt med tanke på att hon ljuger så ofta och öppet.

Fast nu sa du ju emot dig själv? De ska ju träffa systern, eller va?
Roligt dock med namnvalet!
Citera
2024-08-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det var väl först på måndag "SäLjArEn" skulle komma åter så de kan häva köpet?
Nu tänker jag högt men på en stor bilfirma så borde väl någon annan kunna ta itu med detta, bilarna som säljs är väl inte personbundna till varje enskild säljare?

En av mina döttrar jobbar på BMW och jag har aldrig hört henne klaga på att hon är personligt ansvarig för varje bil hon säljer.

Fast ingen annan säljare tar ju över dina försäljningar. Bilförsäljare säljer för provision.
Citera
2024-08-08, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Följde du henne förra födelsedagen? Vet du om hon nämnde att han fyllde år då?
Hon gjorde ett grattis lägg då där hon skrev att hon och Lars pimpar hans födelsedagspannkakor i år.
Inget om vad han fick i present, men man får väl hoppas att han fick något som motsvarade Hannas lampor, hotell i Turkiet, danmarkbesök och allt hon firade sig själv med.
Citera
2024-08-08, 23:09
Medlem
Men visst finns väl soffbordet de beställt kvar på hemsidan? För visst var det ett ovalt från Trademax ?

https://www.trademax.se/m%C3%B6bler/bord/soffbord/noira-soffbord-118-cm-ovalt-med-f%C3%B6rvaring-l%C3%A5da-massiv-valn%C3%B6tsvart-p1769688-v1598429
Citera
2024-08-08, 23:13
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Hon gjorde ett grattis lägg då där hon skrev att hon och Lars pimpar hans födelsedagspannkakor i år.
Inget om vad han fick i present, men man får väl hoppas att han fick något som motsvarade Hannas lampor, hotell i Turkiet, danmarkbesök och allt hon firade sig själv med.

Vart hittar man detta inlägg? Inte på Hannas sida iaf?
Citera
2024-08-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vart hittar man detta inlägg? Inte på Hannas sida iaf?

Jodå. Blev själv nyfiken så scrollade tillbaka, haha
Citera
2024-08-08, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Lars var ju inte född då! Det finns inger inlägg på hennes IG från hans 30-årsdag, eventuellt att det nämts på story!
Citera
2024-08-08, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vgjeekpf123
Jag la bara märke till tvbänken, olika höjd på alla skåpluckor.

Haha, det missade jag själv så fick kolla om det. Bra monterat verkligen och vad stökigt det ser ut och vara. Undra om tv bänken är ett av hennes senare köp på Ikea må tro.
Citera
2024-08-08, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Lars var ju inte född då! Det finns inger inlägg på hennes IG från hans 30-årsdag, eventuellt att det nämts på story!
Det stämmer det finns ett inlägg så imorgon vankas det pimpade pannkakor. Undra om det blir frysta eller lagade från grund!

Men vilken lyster hon har på de äldre bilderna om man jämför med nu! Helt annan blick, frächare, gladare. Barn kanske inte var hennes drömm trots allt.
Citera
2024-08-08, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Sitter människan och tittar på Pippi Långstrump?! 😂😂😂

Hon måste väl driva med oss?
Kan väl inte vara så brist på serier/filmer så man glor på Pippi? Blir mållös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in