2024-08-05, 22:21
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Som jag nämnt innan... Hans fru är cirka 155 cm lång. 14-15 cm ser större ut i proportion till 155 cm än en normallång tjej på...cirka 170 cm? I den kortare videon ser den betydligt mer normallång ut.
Tycker inte alls den är stor, kanske någon cm över medel men då är den hård också, snittet på 13cm eller vad det är är ju när dom inte är blodfyllda.

Spelar ingen roll om han skulle ha 25cm slak, den där värdelösa självkänslan förstör ändå all självsäkerhet, bara en sådan sak som att man måste skicka en jävla knullfilm till sin nemesis bevisar bara ännu en gång vilken osäker fjant han är. Alltid ska han hävda sig, är det inte kuken så skryter han i timmar om att han minsann dammsuger en gång i månaden Wooow Baronen
Citera
2024-08-05, 22:24
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Käft på dig, han är den ända som ser till att allmänheten får veta hur vidrig Rask är.

Finns ingenting rask gjort som är i närheten av vidrigt som allt chrippa hor ungen gör/gjort som du påstår din fitta.
Citera
2024-08-05, 22:26
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Vad tror vi Rask gör nu då, gällande Chrippas utmaning? För den som inte kollat så säger Chrippa att om Rask kommer och möter upp Chrippa face to face så får han 5000 kr i belöning. Jag är nästan 100% säker på att Rask kommer att "dyka upp" någon gång när han är bombsäker på att Chrippa inte är på plats för att få det att verka som om han är vinnaren. Han råkar väl åka fel, skyller på GPS, kanske flyger ena framhjulet av mitt på motorvägen.
Citera
2024-08-05, 23:07
Medlem
Tror ni det blir någon video idag? Eller bryter uslingen löftet om en daglig Chrippa video efter 1 dag?
Citera
2024-08-05, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Inte i närheten.

Kanske, kanske inte.
Men Rask behandlar sina följare som att de är korkade.
Han förväntar sig att de ska köpa att han inte bär något som helst ansvar i att p videon har läkt.

Tänkt dig om man filmar sin tjej när man har sex och sen råkar läcka den, eller tappa sin mobil så videon blir offentlig.

Så skyller man på någon annan för detta.

Rask hade säkert själv suttit och reagerat på Chrippas p-video om han hittade den, då hade det varit helt annorlunda i Rasks hjärna.

Men som sagt, Rask tror att hans följare är så här lättlurade
Citera
2024-08-05, 23:18
Medlem
Hugin86s avatar
Sitter ingen på alla hans släng dig i väggen filmer
Citera
2024-08-05, 23:36
Medlem
Rask vill verkligen vara som Jockiboi. Nu har även han en pfilm ute.

Synd att hans fanboy skit ska gå ut över Therese och barnen bara.

Therese är dock inte oskyldig heller. Hon är ju tillsammans med stolpskottet
Citera
2024-08-05, 23:52
Medlem
Nu har visst Marodören och hans mupparmé lyckats få Chrippa avstängd från Twitch. Jag tror dock inte att deras lycka är långvarig. Övertrampet är inte särskilt allvarligt, och han kommer att komma undan med en smäll på fingrarna. Det står bara att den "för närvarande" är otillgänglig, vilket rimligtvis innebär att han bara blivit avstängd ett par dagar.

Jag tycker att vi som svar på detta ser till att gå in och massanmäla Rasks kanal för mobbing och trakasserier. Gå in på hans kanal, tryck på "more", klicka in report user. Markera videor med hat och trakasserier, och skriv några rader om att den här användaren kontinuerligt sprider hat och trakasserier, och styr sina följare till sina motståndare för att skriva tråkigheter i deras kommentarsfält. De måste ta en titt på det om det blir tryck. Angrip Baronen där det känns mest, hans Youtubekanal. Det är det allra käraste han har, och går före hans barn alla dagar i veckan.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-08-05 kl. 23:57.
Citera
2024-08-06, 00:01
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Tycker hela grejen har blivit lite obehaglig, kanske är jag lite väl känslig men känner viss stress av att han går all in i konflikten med sina skitvideos istället för att fokus på lugn och trygg stämning för familjen.

Sluta nu. Seth vänder sig i sin grav över din medömkan. I noticed that you're gay!

Jag tycker det här är helt sjukt roligt.
Citera
2024-08-06, 00:01
Medlem
Carl Fredrik Alexander Fnask och Tessan Fnask borde visa en print på det omtalande mejlet Rask har fått. Kommer det fram att Rask själv har lagt upp de klippen så kan det vara dödsstöten för hans youtube karriär och även hans äktenskap.

För övrigt äckligt att Tessan tillåter Rask smutsiga snus-fingrar i underlivet, hade inte ens skakat hand med rask. Lilla tasken är även fistbaronen, en porrstjärna, killen har ett finger med i spelet överallt. En man med många talanger, vet man om han har lagt till detta debaklet på linkedin? Duktig både bakom och framför kameran.
Senast redigerad av Setyer 2024-08-06 kl. 00:05.
Citera
2024-08-06, 00:08
Avstängd
granny-pantiess avatar
Blev det ingen video idag?

Redan brutit sitt löfte om en video varje dag i augusti?
Citera
2024-08-06, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Sluta nu. Seth vänder sig i sin grav över din medömkan. I noticed that you're gay!

Jag tycker det här är helt sjukt roligt.

Ja, det är verkligen helt sjukt roligt.

Hade gärna sett att Chrippa spelade korten på ett annat sätt, och bara insinuerade att han också hört ryktet att Baronen sprider porr på internet, utan att säga att han även sett det. Sedan att Baronen går ut och bemöter det i en "analys" och säger "Va, det har jag aldrig gjort?! Förtaaaaal!", varefter man gör det klart att filmerna existerar och han blir bortgjord. Vad gör idioten? Han sprider ytterligare en porrfilm, för han blev så kränkt över kommentarerna om hans minipenis. Det är fan så mycket roligare än man kunde föreställa sig att det skulle bli.

Han är så tokig att man häpnar gång efter gång. Han överträffar hela tiden sig själv i sjukligt beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in