2024-08-05, 21:04
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Är ungefär som att säga att man är rik för man tjänar 42 000 i månaden, för det är över medel.

Snittet dras ned av en inte så liten andel som har riktiga minipenisar under 10 cm. Det finns miljontals män som har lika stor balle eller större än Baronen i det här landet. Då ska man inte skryta med sin bamsekuk.

Om man kan glida in på en porraudition, dra fram kuken, och de direkt säger "Honom ska vi ha" då kan man skryta med sitt paket. Då bör man vara utrustad med minst en bit över 20 cm i alla fall. Inte 2 cm över snittet.
Ah vet inte om jag helt håller med om allt det där, mikropenis lär vara oerhört sällsynt? Men jag håller med om att den inte är tillräckligt stor för att skrytas om Inte för att någon normal människa skulle göra det men ändå
Citera
2024-08-05, 21:28
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=maLwqrXuYg0

Ny video om Chrippa om Bajsmarodören. Se nu till att gå in och gilla videon, skriva en POSITIV kommentar, subba och dela. För att BIDRA till algoritmen, så fler får höra SANNINGEN om Bajsmarodören!

Tycka vad man vill om Chrippa men här gör han det faktiskt riktigt bra. Lugn och saklig å faktiskt rolig emellanåt. Tyvärr finns det många tittare som inte har förmåga att förstå vad han säger.
Citera
2024-08-05, 21:31
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Ah vet inte om jag helt håller med om allt det där, mikropenis lär vara oerhört sällsynt? Men jag håller med om att den inte är tillräckligt stor för att skrytas om Inte för att någon normal människa skulle göra det men ändå

Jag jobbar med att se människor nakna varje dag och jag kan säga att jag har sätt en handfull micropenisar hittills utan att avslöja hur långt eller kort jag jobbat med detta
Citera
2024-08-05, 21:34
Medlem
Vart hittar jag filmen?
Citera
2024-08-05, 21:35
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Jag jobbar med att se människor nakna varje dag och jag kan säga att jag har sätt en handfull micropenisar hittills utan att avslöja hur långt eller kort jag jobbat med detta

De du har jobbat med är kanske så kallade "growers".
Citera
2024-08-05, 21:40
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69

Fluffer?
Citera
2024-08-05, 21:42
Medlem
Hur förklarar han att han skickade en ny video till Chrippa? Tänk efter några sekunder, förstår ni hur sjukt det är?
Citera
2024-08-05, 21:47
Avstängd
Crabby88s avatar
Nu när han gått om Chrippa, vem blir nästa han ska ge sig på?
Vad händer när han börjar utmana flensost-anjo? Lille rask gå all in på tönten.

Den sortens personlighet är inte direkt pålitliga . Dom klarar aldrig av att behålla vänner eller dylikt. Fungerar inte på jobb. Fungerar på det dom vill ska fungera.
Men det ör bara en tidsfråga innan rask ställer till med kaos… borderline är en rätt påtagligt tillstånd, där dom går all in när dom har skov.

Det har stegrat rätt bra dom sista veckorna .

Ger han 6 månader. Sen är han helt under isen.
Citera
2024-08-05, 21:59
Medlem
knark-kungens avatar
Nu är grismunnen aktiv som fan, hinner inte med allt nu när man börjat jobba igen. Något jag missat?

Svinpälsen är fö live just nu..

Någon ny porr han släppt och skyllt på Chrippa?
Citera
2024-08-05, 22:00
Medlem
Ord och inga visor från crippa! Vilken jävla kung!
Citera
2024-08-05, 22:09
Medlem
Citat:
Man kan räkna med att Rask släppte det han höll på med direkt och dundrade in i kojan. Där sitter han i skrivande stund, och gör ifrån sig läten inför kameran!

Innan han stänger igen dörren till kojan skriker han -"Du får skjutsa ungarna på träningen ikväll, fitta!"
Senast redigerad av Ralfhead 2024-08-05 kl. 22:21.
Citera
2024-08-05, 22:12
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag såg delar av klippen och han lär ju ha 17-18 cm minst? Det är ju stort? Väl över medel?
Som jag nämnt innan... Hans fru är cirka 155 cm lång. 14-15 cm ser större ut i proportion till 155 cm än en normallång tjej på...cirka 170 cm? I den kortare videon ser den betydligt mer normallång ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in