Citat:
Fast jag hoppade emellan när flickpr som de här gärningsmännen attackeradd svagare, stoppade saker jag själv var involverad när det gick för långt och jag skrämt upp de som aktivt skapade konflikter mot mig. Jag har umgåtts med sådana här flickor och själv ordnat så att en åkte in oå hem för att hon i te skulle skadas av att provocera någon för mycket eller dra ihop skit så någon annan skadades (det var inte någon som vågade sig på mig då jag smällde tillbaka någon gång när andra attackerade mig). Nä, jag kan faktiskt inte hålla min skit för mig själv. Det kanske är jobbigt för dig att jag uttrycker min åsikt. Men eftersom du inte är påverkad av din kassa uppväxt tänker jag att du är helt för att jag uttrycker min åsikt precis som alla andra. Hade du varit mitt barn hade du inte uttryckt dig som du gör mot mig, skulle vilja påstå att det grundar sig i dålig uppfostran. Väx upp.
Jag har känt sådana här flickor och de är manipulativa, onda, grymma, känslokalla, vanelögnare, mentalt störda, konfliktskapande osv redan när de är 13-15.
Jag har upplevt och även bevittnat den ondska som finns inom vossa flickor redan när de går i 7:an. Eller 8:an elller 9:an.
Jag har sett dem gråta medan de ljugit ihop historier av utsatthet. Hört hur deras fixeringar vid falska våldtäktshistorier med perverterad lystenhet figurerat i mängder samtal samtidigt som ingen sedan visade mig empati när jag våldtogs. Jag har hört dem skratta åt hir en extremt provokativ tjej gruppvåldtagits för att pissas på och hur horig hon var och att hon bara ljög medan de själva låg led allt inom räckhåll, spred sjukdomar och sannolikt redan börjat sälja sex för att det var en inkomst, inte pga utsatthet.
Jag vet att väldigt många fluckor i de här miljöerna är små monster. En liten del av dem kommer gå ner sig och sluta som söndriga, prostitutuerade i skit relationer. De flesta av dem kommer istället tidigt få barn, parta på, ha olika män och knarka lite då och då medan deras barn är deras nya offer medan de landar i en fasad de kan upprätthålla pga alla manipulationer de hållit igång med genom åren som får dem att verka normalare än vad de är medan de knegar som undersköterskor eftersom de sällan pluggar vidare och när de gör det ska de givetvis sprida vidare sitt gift genom att arbeta med människor.
Tjejen som blev våldtagen t.ex. Hon förtjänade om jag slagit in huvudet på henne för all skit hon höll på med och alla elakheter hon satte igång med från första stund jag mötte på apan och hon försökte få mig att dumpa min pojkvän för att skaffa någon som hennes skitkille. Sedan fortsatte hennes skit beteenden mot min kille, seedan ex och allt vad hon höll på. Sedan så drog hon och en massa andra ihop kalabalik och när jag skulle ta bussen vidare från att en massa folk dragits ihop mot mig, så upptäckte jag när hon ringde efter mer folk alternativt polisen då jag som i te gjort något plötsligt hade en piket som tvärnitaze med poliser på väg ut. Jag och annan drog iväg snabbt som fan och Jag var verkligen rasande men hon bleb så himla rädd för mig och den hon var med att jag sa åt mitt sällskap att det räckte. Då gick de nåda tjejerna iväg och grinade och ljög om mig och la falska anklagelser om rån, knarklangning, och att jag var en kriminell gängledare. Jag fick omedelbart veta vad de gjort av en annan tjej som mötte dem när de gick till fritisledarna ochbräkte smörja om mig. Alla i min stad fick en lapp i lådan om att vi var organiserade gängkriminella. Jag fick mer information om att jag var den enda tjejen som på möten med lokalpoliser, olika fritidsgårdar och socialarbetare- som pekades ut. Pga de tjejerna och hur "bilden såg ut". Hennes skitkille gav sig hela tiden på min pojkvän/mitt ex, sålde droger och knarkade och hon pekade ut mig tillsammans med andra.
Jag hade lätt kunnat slagit sö der henne men inriktade mig på hennes snubbe istället. Hon var för rädd för mig och det gjorde hon rätt pga sitt beteende och dåliga attityd.
Jag låtsades skratta eller hånade vår kompis om det med våldtäkt elöer att "vara öikadan" sedan gick jag, 15 år till polisen och såg till så de städade staden där vi brukade hänga genom att berätta att det där och då pågick drogförsäljning eftersom de ondskefulla slynorna och kadavren pressat henne att dra tillbaka anmälan. Så att hon skulle kunna gå igenom stan utan att råka ut för sådant jag själv klarade av. Att ställa mig emot vem som helst om den uppträdde mycket antisocialt illa.
Hade du varit min förälder hade du ångrat dig för att du vågade dig på att inbilla dig att du sätter mig på plats. Du förstår, min kassa uppväxt gjorde så jag inte tolererar auktoritära människor. Jag kunde få vuxna män att kämpa för att hålla emot tårarna när jag var 14- 15 eftersom de bara såg en snorunge de kunde domdera över och behandla illa
Du kan försöka hur mycket du vill. Somliga är onda. Även småföickor i högstadieåldern. .I framtiden kommer de vara de där dåliga människorna som utsätter sina barn baserat på att de ändå är livmoderbärare. Inte för att de pga kön är bra eller bättre än deras manliga motsvarigheter.
Om de är.så tuffa som i videon men inte onda, är det inte så jävla svårt att ryta i ett jäkla Det räcker nu! Små monster. Men givetvis ska de få en god vård/strafftid av det skälet att vi andra inte är monster. Däremot är inte offerrollen deras först när de själva ligger med bundna ben och händer. Innan dess är deras roll, som förövare. Så ser det ut för.dem idag.