2024-07-30, 20:07
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Familj och brudtärnor/marskalkar lär bli bjudna på resa och uppehälle. Detta inkluderar Christians mamma, bror med familj samt äldsta dotter med familj och yngsta dotter.

För Pernilla handlar det om hennes egna barn inklusive Olivers sambo och barn samt mamma Christina Schollin. För hennes del lär det tillkomma kostnader för minst ett par assistenter. CS är ju numera nästan blind och går med rullator. Eftersom hon även är änka kanske en pigg väninna tillåts komma med som sällskap för att CS inte heller ska belasta övriga familjen alltför för mycket då hon av vad vi sett i tv gillar att prata och orera mycket vilket kan bli påfrestande i flera dygn och dessutom har PW inte tid under bröllopsdagarna med det. En riktig assistent lär också behövas men blir då inkvarterad i ett mindre rum för billigare penning och får såklart lite enklare måltider eller rester a la personalmat.

Sedan tillkommer PW:s brudtärnor där PW säkert vill vara generös och bjuda med respektive också. Ex-svägerskan Jessica är med i detta gäng och fungerar ju även som stylist och sminkös vilket motiverar fribiljett. Övriga gäster får betala men priset lär vara subventionerat. Kanske kommer Bianca shippa in en summa från sin miljardförmögenhet. Dessutom lär Wahlgrens värld vara på plats och sannolikt lär detta spektakel uppta minst en säsong nu när det första bröllopet är undanstökat.

En som inte är inbjuden är Charlotte Perrelli.
Här finns vissa lojalitetskonflikter bland vänner men eftersom PW är skönare att hänga med väljer de flesta henne.

Det är så som du skriver det ska vara men CB bjuder inte sina barn med respektive på resa eller uppehälle.
Det får de betala själva vad jag har hört.
Citera
2024-07-31, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olivia
Jag tror det var pressen som använde namnet Wahlgren för att det var känt.

Nä, de använde Wahlgren själva. Kommer inte exakt ihåg detaljerna men Emilio blev nog dömd för att ha hotat P som spelade in samtalen, tror det var misshandel också. Vito har nog inte haft stora problem men Emilio och några andra Ingrossisar sänkte namnet under flera år.
Citera
2024-07-31, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Det är så som du skriver det ska vara men CB bjuder inte sina barn med respektive på resa eller uppehälle.
Det får de betala själva vad jag har hört.

Det är inte vad jag har hört - självklart bjuder Christian och Pernilla även Christians familj på resan och uppehälle.
Citera
2024-08-01, 06:43
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Det är inte vad jag har hört - självklart bjuder Christian och Pernilla även Christians familj på resan och uppehälle.
Nej det gör han inte. Döttrarna med respektive betalar sina flygbiljetter och boende själva.
Citera
2024-08-02, 15:35
Medlem
Themoonbarkings avatar
Allsång har tappat stora skaror tittare på linjär tv som webb. Ett sundhetstecken att folk väljer bort Pernilla Wahlgren.
Citera
2024-08-03, 18:30
Medlem
Oavsett hur många och vilka som är bjudna så kommer kostnader för mat dryck underhållning lokal samt utsmyckningar och säkert mkt mer därtill som Pernilla återigen kommer få stå för det mesta då det finns inte en chans i helvete att parasiten Bauer har möjlighet och medel att betala/bidra för detta spektakel som absolut kommer kosta flera flera hundratusen alt mille!Så sjukt att P blir blåst igen då hon är rik..Sorgligt
Citera
2024-08-04, 11:00
Medlem
Ämnet Wahlgrens hundar:
två hundar införskaffades av Pernilla och Bianca. Dessa stackars små djur har bollats mellan dem, i väskor där de ovarsamts slängts över axeln utan tanke innehåll.
Sen när damerna inte orkat eller vill hantera hundarna har Oliver fått ta hand om dem. Nu har han egen hund och ett barn och flickvän.

Turen har nu kommit till Christian Bauer att ha hundarna eftersom de andra familjemedlemmarna inte har tid. Hundarna får vara med Bauer på golfbanan bl a.
Skönt att ha en man i huset som gör normala saker och då även kan ta hand om hundarna. Då får de äntligen promenader och behandlas som hundar. Då kanske de slutar kissa inne och på gardiner etc. Det är ju en protest från hundarnas sida eftersom Pernilla inte har kunskap och vilja hantera hundarna.
De skulle aldrig sålts till denna familj. Synd om dem.
Citera
2024-08-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Oavsett hur många och vilka som är bjudna så kommer kostnader för mat dryck underhållning lokal samt utsmyckningar och säkert mkt mer därtill som Pernilla återigen kommer få stå för det mesta då det finns inte en chans i helvete att parasiten Bauer har möjlighet och medel att betala/bidra för detta spektakel som absolut kommer kosta flera flera hundratusen alt mille!Så sjukt att P blir blåst igen då hon är rik..Sorgligt

Det är klart att Pernilla kommer betala för största delen av det. Det är ju främst hon som vill ha fest i dagarna tre, och de har ju inte ens gemensam ekonomi.
Citera
2024-08-04, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Det är klart att Pernilla kommer betala för största delen av det. Det är ju främst hon som vill ha fest i dagarna tre, och de har ju inte ens gemensam ekonomi.

Men Bauer motsätter sig inte firandet precis. Om jag har förstått det hela rätt så var det hans önskan att ha festen utomlands. Tycker självklart att han ska vara med o dra sitt strå till stacken när det gäller kostnaderna. Dock lär det bli Pernilla som står för den största delen av utgifterna.
Citera
2024-08-04, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Men Bauer motsätter sig inte firandet precis. Om jag har förstått det hela rätt så var det hans önskan att ha festen utomlands. Tycker självklart att han ska vara med o dra sitt strå till stacken när det gäller kostnaderna. Dock lär det bli Pernilla som står för den största delen av utgifterna.

Hans önskan var väl fjäll och hav tror jag. Men han är nog hur nöjd som helst i vilket fall.

Jag tycker också det är normalt att båda ska betala, köper dock det faktum att den som tjänar mest betalar mer. Tror det är ett ganska vanligt upplägg i förhållanden, gifta som ogifta.
Citera
2024-08-05, 11:06
Medlem
Är det inte ironiskt att Pernilla blivit ännu mer lik Christina Schollin sen hon började med fillers?
Citera
2024-08-05, 11:39
Medlem
picapicans avatar
Pernilla verkar nöjd med gubbens dase.

https://www.google.com/amp/s/nyheter24.se/amp/noje/1147640-pernilla-wahlgren-avslojar-sanningen-om-christian-bauers-penis-stor-och-han-vet-om-det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in