Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-05, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagger12
Ja, man brukar vara lite överviktig och rynkig när man är 55 år. Konstigt vore det annars. Och självklart så går det även att gifta sig när man är överviktig och rynkig. Män är inte så utseendefixerade som man kan tro, och speciellt inte äldre män. Män är ju knappast några grekiska gudar själva oftast. Bauer ser ju gammal ut själv. Pernilla ser dessutom väldigt bra ut för sin ålder, hon är riktigt snygg, och väääääldigt många män gillar lite övervikt/lite kött på benen på kvinnor (även fast de flesta inte vågar erkänna det), dessutom har Pernilla väldigt många andra fördelar också, en glad och driven personlighet, ett roligt liv, mycket som händer i sitt liv, osv.
Nej hon ser inte bra ut för sin ålder, Carola ser bra ut för sin ålder. Sen att Pernilla tycker att sunkigt beteende är jättekul att dela med sig av sänker henne till lägre än WT. Hon vaggar fram när hon går, har rynkig överläpp som ser ut att höra hemma på en storökare och att hon pissar i handfat och annat äckligt tycker hon är störtkul. Sen försöker hon verka dyr genom att bära märkesväskor och köpa dyra hus. Hon är en simpel narr utan stil. Pinsam människa. Hon har gått över alla gränser som går. Jag äcklas av henne. Hur man kan hylla henne är för mig en gåta.
Citera
2023-11-05, 07:38
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Nej hon ser inte bra ut för sin ålder, Carola ser bra ut för sin ålder. Sen att Pernilla tycker att sunkigt beteende är jättekul att dela med sig av sänker henne till lägre än WT. Hon vaggar fram när hon går, har rynkig överläpp som ser ut att höra hemma på en storökare och att hon pissar i handfat och annat äckligt tycker hon är störtkul. Sen försöker hon verka dyr genom att bära märkesväskor och köpa dyra hus. Hon är en simpel narr utan stil. Pinsam människa. Hon har gått över alla gränser som går. Jag äcklas av henne. Hur man kan hylla henne är för mig en gåta.

Hittade det här inlägget från 2016 från dig:

Citat:
Dysfunktionell delux. Den enda som inte verkar helt förstörd är Theo men han är ju inte så gammal än och har kanske en pappa som ger honom struktur i livet. Benjamin har feta problem. Så blir det när barnen har fri uppfostran. Pernilla beter sig som om hon fortfarande är 18, skrattar bort det jobbiga, inte sunt. Det gjorde ont att se Benjamin i köket säga något om när han och Bianca var små ang att Pernilla stod för nära honom med kniven. Man undrar ju vad de har fått utstå när de växt upp. Skrik och hot mellan föräldrarna men även med knivar inblandade? Usch. Att exponera sin familj så är ett horeri utan dess like. Hoppas hon tycker pengarna hon får för detta är värt det... Tacka vet jag Carola häggis, hon har integritet.

Redan då hyllade du Carola och verkade som besatt av att klanka ner på Pernilla. Det är nästan så man kan tro att du är lite avundsjuk när man läser dina andra 20-tals inlägg i den här tråden där du ondgör dig över Pernilla?

Vad är du mest avundsjuk på? Hennes hus? Pengar? Karriär?

Förövrigt tycker jag dom verkar ha en väldigt fin sammanhållning i familjen.
Citera
2023-11-05, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Har man en gång levt med en NP så ser man vad Chrille är för typ
Bekanta jobbade ihop med honom och kan intyga att de är rätt analys
Han är sjuk i huvudet
De lär fröken W få erfara eller kanske först när hon bli Fru Bauer
Förstås
När hon är fast i hans grepp då kommer den riktige Chrille fram
En hundra gånger värre människa än att kritisera Schollin
Du skriver att han är sjuk i huvudet..hur
Citera
2023-11-05, 08:38
Medlem
Citat:
Hon har ju lyckats med väldigt mycket och är värd att va lycklig...men hon ser inte bra ut för sin ålder.
Citera
2023-11-05, 12:04
Medlem
Hoppas verkligen att ingen av Wahlgren’arna blir julvärd i SVT och då framförallt Pernilla. Hon skulle ju flamsa bort hela julafton.
Citera
2023-11-05, 12:14
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hoppas verkligen att ingen av Wahlgren’arna blir julvärd i SVT och då framförallt Pernilla. Hon skulle ju flamsa bort hela julafton.
Fast å andra sidan så gör hon narr av sig själv inför hela svenska folket. Så det kanske är bra att hon blir julvärd.
Citera
2023-11-05, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Fast å andra sidan så gör hon narr av sig själv inför hela svenska folket. Så det kanske är bra att hon blir julvärd.

Ser absolut inget bra med att hon skulle vara julvärd.

Att hon saknar hyfs och sans har inget där att göra - tycker jag.
Citera
2023-11-05, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Hittade det här inlägget från 2016 från dig:

Redan då hyllade du Carola och verkade som besatt av att klanka ner på Pernilla. Det är nästan så man kan tro att du är lite avundsjuk när man läser dina andra 20-tals inlägg i den här tråden där du ondgör dig över Pernilla?

Vad är du mest avundsjuk på? Hennes hus? Pengar? Karriär?

Förövrigt tycker jag dom verkar ha en väldigt fin sammanhållning i familjen.
Såna som du tror att man är avundsjuk på människor man klankar ner på och du/ni kan inte ha mer fel. Jag skulle aldrig vilja byta med Pernilla Wahlgren. Jag skrev att hon äcklar mig. En vuxen människa som pissar i handfat! Vem gör en sån sak? Dessutom är hon en hycklerska av rang. Du får väl avguda henne om du vill, jag gör det inte. Pinsam människa som gör allt för pengar och berömmelse.
Citera
2023-11-05, 19:06
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Jag berördes av att CB tog så hårt i Pernillas hand att hon fick ont. Det kan väl hända, det var väl ringen som tog emot. Det som däremot inte hände var att han bad om ursäkt. Han kom istället direkt med en (bort)förklaring till varför han gjorde det.

Han är en riktig rättshaverist, och ser surare och surare ut för varje gång han dyker upp i rutan. Pernilla anpassar sig mer och mer efter hans bestämmelser.

Han ska ha sista ordet. Blicken när hon reagerade över märkena på fasaden. Detta är nog bara början. Jag tror att han kommer att kuva henne.

Usch.

Och ändå tycker jag att de förtjänar varandras.
Citera
2023-11-05, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Jag berördes av att CB tog så hårt i Pernillas hand att hon fick ont. Det kan väl hända, det var väl ringen som tog emot. Det som däremot inte hände var att han bad om ursäkt. Han kom istället direkt med en (bort)förklaring till varför han gjorde det.

Han är en riktig rättshaverist, och ser surare och surare ut för varje gång han dyker upp i rutan. Pernilla anpassar sig mer och mer efter hans bestämmelser.

Han ska ha sista ordet. Blicken när hon reagerade över märkena på fasaden. Detta är nog bara början. Jag tror att han kommer att kuva henne.

Usch.

Och ändå tycker jag att de förtjänar varandras.
Obehaglig människa den där Bauer. På ett vis förtjänar de varann, på ett vis förtjänar hon att få vara lycklig i ett förhållande för en gångs skull även om jag inte gillar hennes brister.
Citera
2023-11-05, 21:05
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Obehaglig människa den där Bauer. På ett vis förtjänar de varann, på ett vis förtjänar hon att få vara lycklig i ett förhållande för en gångs skull även om jag inte gillar hennes brister.

Jag tror inte att hon kommer att bli lycklig med honom. Jag tror att han är för uppfylld av sig själv. Jag tror att Pernilla är kär i kärleken, och att hon är så himla glad att ha en man efter åren som singel.
Han vet hur han ska smörja henne med komplimanger, men de klingar falskt.

Jag har svårt för mycket av Pernillas beteende, men med CB tror jag inte att jag gillar något…

Jaja, vi får se hur det går.
Citera
2023-11-05, 21:09
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan

Kanske Niclas kan bli det då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in