2024-07-20, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkstars
Hon har ju kört typ 15 säsonger av wahlgrens värld. Får nog in en hel del bara där. Hon har en butik i Sthlm, MiNilla. Hon har egen klädkollektion på Ullared. Hon har kört två olika egna shower med X antal slutsålda föreställningar. Hon har eget hudvårdsmärke. Bara för att nämna en del. Får väl även pengar dom få gånger hennes låtar spelas upp i radio/spotify? Hon är ju även programledare för allsång på Skansen. Hon spelar/spelade teater som tex Peter pan går åt helvete och Sune. Varit med i julkalender. Ja osv 😅 Så nog har hon pengar 😊
Hon gör även diverse reklamuppdrag antingen i övrig media eller på instagram, men det pausas när hon jobbar för SVT.
Hon hyr ut ett av sina hus i spanien.
Hon säljer "eget" vin som fått pris som ett av de bästa.
Hon har en av Sveriges största poddar tilssammans med S.Wistam.
Citera
2024-07-21, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Men det var ju Pernilla och Linus som hjälpte till att planera begravningen, och hjälper till med att underhålla hela Lagnö med gräsklippning, poolen osv, så att Niclas är med och hjälper flyttfirman är väl kanske inte jättemycket begärt.
Svårt för åtminstone Pernilla att komma loss från allsången för att hjälpa till när han ändå är där.

Haha, hur mycket tror du att Pernilla gör där? Det är nog Linus som får arbeta.
Citera
2024-07-21, 15:17
Medlem
PW är den första allsångsledare som åker på semestrar mellan programmen. Sanna Nielsen och Lotta var fullt upptagna med repetitioner och förberedelser under veckan. Lotta hade inte ens tid att besöka Doktor Mikael i Skärgården. Även om PW inte tror det så märks det att ambitionen inte är så hög. Hon kör samma vecka efter vecka och det blir förutsägbart… kul förra sommaren med lite mer spontanitet men nu börjar det kännas slappt. Det finns annan humor att använda sig av än ”Åh jag och min familj är så känd”. Tittarsiffrorna är dessutom lägre än någonsin. Bettar detta blir Pernillas sista sommar.
Citera
2024-07-21, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
PW är den första allsångsledare som åker på semestrar mellan programmen. Sanna Nielsen och Lotta var fullt upptagna med repetitioner och förberedelser under veckan. Lotta hade inte ens tid att besöka Doktor Mikael i Skärgården. Även om PW inte tror det så märks det att ambitionen inte är så hög. Hon kör samma vecka efter vecka och det blir förutsägbart… kul förra sommaren med lite mer spontanitet men nu börjar det kännas slappt. Det finns annan humor att använda sig av än ”Åh jag och min familj är så känd”. Tittarsiffrorna är dessutom lägre än någonsin. Bettar detta blir Pernillas sista sommar.

Kan man ha sån tur?

I något avsnitt sa ju en scenarbetare (spelat) till några turister att Wahlgrens är motsvarigheten till Kardashians. SÅ fjantigt! Men det är väl hennes teaterskrivare som sköter allsången med (?), så det är ju inte annat att vänta.
Citera
2024-07-21, 18:56
Medlem
Citat:

I förra avsnittet kom det in ett par stora vita klumpiga skor och en Pernilla ovanpå det. Som vanligt klädd i gräddig flickig klänning och hon kan inte gå i skorna utan vaggar fram från sida till sida. Inte alls så trevligt och familjärt som när Berghagen och de andra utan det valsar runt henne och hennes ”under bältet-skämt” jämt. Det är stressigt och hon känns mer som en påannonserande än en personlig programledare. Det följer ett mönster nu när hon filmat Wahlgrens Värld i 9 år och det fortsätter även här i detta program. Det är dåliga skämt och putslustigt. Egenkärt. Varför måste media lyfta fram denna familj och göra dem till miljonärer? De är ju allihop outbildade och rätt oförskämda privat.
Citera
2024-07-24, 00:55
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
I förra avsnittet kom det in ett par stora vita klumpiga skor och en Pernilla ovanpå det. Som vanligt klädd i gräddig flickig klänning och hon kan inte gå i skorna utan vaggar fram från sida till sida. Inte alls så trevligt och familjärt som när Berghagen och de andra utan det valsar runt henne och hennes ”under bältet-skämt” jämt. Det är stressigt och hon känns mer som en påannonserande än en personlig programledare. Det följer ett mönster nu när hon filmat Wahlgrens Värld i 9 år och det fortsätter även här i detta program. Det är dåliga skämt och putslustigt. Egenkärt. Varför måste media lyfta fram denna familj och göra dem till miljonärer? De är ju allihop outbildade och rätt oförskämda privat.
Mainstreammedia tjänar pengar på dessa idioter. Dvs hela Wahlgrens-maffian. Det finns liksom inget stopp. Familjen är dysfunktionell & det är tydligt att en stor del av svenska folket vill titta på detta spektakel.
Säger allt om den svenska mentaliteten.

Därför att mainstream media
Citera
2024-07-24, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree

Håller med dig 🙏🙏🙏🙏🙏
Citera
2024-07-24, 07:54
Medlem
Citat:

Rep och genrep är på måndag och tisdag. Tills dess ska hon kunna manus och sångerna. Det kan hon träna på på Nordpolen om hon så vill.
Citera
2024-07-24, 08:21
Medlem
Citat:
Hon behöver väl inte dessa genrep som föredetteringarna. Men har inte sett avsnitt av henne denna sommar.
Citera
2024-07-24, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Alla använde Wahlgren fram till att namnet Ingrosso fick en annan vibe iom SHM och kusinen, innan så var det (iallafall i Sthlm) inte ett efternamn som öppnade dörrar på samma sätt…snarare tvärtom. Jag tycker att det passar bra till deras förnamn och perfekt om man vill göra karriär utanför Sverige. Bästa i kråksången är att Charlotte brände sitt namnskepp och bytte från Ingrosso till Perelli innan spelbrädet helt skakades om - humor
Jag tror det var pressen som använde namnet Wahlgren för att det var känt.
Citera
2024-07-24, 17:02
Medlem
Citat:
PW är den första allsångsledare som åker på semestrar mellan programmen. Sanna Nielsen och Lotta var fullt upptagna med repetitioner och förberedelser under veckan. Lotta hade inte ens tid att besöka Doktor Mikael i ⁹Skärgården. Även om PW inte tror det så märks det att ambitionen inte är så hög. Hon kör samma vecka efter vecka och det blir förutsägbart… kul förra sommaren med lite mer spontanitet men nu börjar det kännas slappt. Det finns annan humor att använda sig av än ”Åh jag och min familj är så känd”. Tittarsiffrorna är dessutom lägre än någonsin. Bettar detta blir Pernillas sista sommar.

Hade du verkligen 100% koll på vad Lotta o Sanna m.fl gjorde alla andra dagar i veckan på sin tid? Pernilla var en runda till Spanien förra sommaren också mitt under allsången. Hon framför ett specialskrivet nummer så gott som varje vecka. Skillnaden kanske är att Pernilla är ett proffs på att plugga in texter. Hon lägger väldigt mycket tid på det under veckorna. Hon lyssnar på sångtexter bl a när hon går ut och går och många andra tillfällen för att nöta in det i huvudet. Bara hon sköter sitt jobb är i alla fall jag nöjd!!!
Citera
2024-07-25, 10:56
Medlem
Ingen slisk gubbe på allsången denna vecka 😅 och de verkar knappt ses makarna Wahlgren/Bauer. Skönt för Pernilla att slippa ha honom inpå sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in