Citat:
Ursprungligen postat av
163-127-123-aka-1
Har fått det beskrivet för mig att BO har en kjol eller klänning på sig, som har "åkt upp". Vet ej.
Och om detta med att övernatta i tågvagnen (vilket iofs låter helt rimligt som projekt resp fälla oavsett pyjamas) var ett sätt att få upp BO i tågvagnen... videosekvensen ska ju ha varit filmad med gräsunderlag (dvs utomhus)? I så fall - skulle BO först ha lurats upp / in i vagnen för att sedan misshandlas utanför denna? Låter lite bakvänt / ostrategiskt av MGM med den logistiken? Men man ska så klart inte stirra sig blind på logik i det här fallet.
Tror dock (med anledning av bilder på polisens tekniker) att något av intresse för utredningen har utspelat sig i tågvagnen. Oavsett om BO har vistats i denna eller inte.
Ja det kan det mycket väl har varit, kvalitén är inte alls bra så man ser inte så tydligt. Men ja hon ligger på gräs
De kan ha lagt in "sovväskorna där inne" om de sagt att de skulle övernatta i vagnen.
Och ja, det blir bakvänt .Men jag tror att vilken människa som helst (speciellt ett barn) som utsatts för de BO gjorde i det klippet och den dödsångesten hon hade där hade gått med på vad som helst.
Så när de slutade misshandla henne och kanske sa till henne att gå upp i vagnen, så tror jag helt ärligt att hon hade gjort det i ren panik/förvirring/ångest/rädsla. Speciellt om de kanske ändrade sin ton mot henne.
Om du förstår hur jag tänker?
Tror som du att vagnen har något av intresse pga polisens tekniker.