2024-08-01, 23:47
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Säkert någon youtuber som kan göra en analys på filmen.
Bryta ner den till molekyler, ge tips och tricks till Rask

Drömmen att få dödvikt att göra det. Det kan inte bli äckligare än så.
Porrfilms-baronen äckliga lilla råttkuk, analyserad av dödvikt. Dödvikt gör en 45 min analys.
Citera
2024-08-01, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Säkert någon youtuber som kan göra en analys på filmen.
Bryta ner den till molekyler, ge tips och tricks till Rask

Så är det. Rask kan då inte heller kritisera DEN personen för att göra det. Han får inte lägga över bollen på den Youtubern. Videon hade redan spridits på en annan plattform, av någon som har betydligt många fler följare än den Youtubern har. Då har man rätt att prata om det!
Citera
2024-08-02, 00:03
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Så är det. Rask kan då inte heller kritisera DEN personen för att göra det. Han får inte lägga över bollen på den Youtubern. Videon hade redan spridits på en annan plattform, av någon som har betydligt många fler följare än den Youtubern har. Då har man rätt att prata om det!

Tänk vilken vidrigt mardröm om dödvikt, slemvikt kan han också kallas. Tänk att han sitter och analyserar rask med liten task teknik?

Med sitt slemmiga utseende och vidriga röst.
Fy fan
Citera
2024-08-02, 00:13
Medlem
FrozenFears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
https://ibb.co/bvSwRkg
https://ibb.co/gRNSF9p

Så.

Sepåfan, det är ju Raskens näve som är där och kittlar! Var tvungen att kolla om det var hans tatuering och det stämmer = https://i.imgur.com/7xEcKYD.jpeg
Citera
2024-08-02, 00:14
Medlem
knark-kungens avatar
Förstår inte hur man kan välja att köpa en massa dyr dricka när ekonomin ser ut som den gör, en kurs i pengahantering innan arvet vore lämpligt, då kanske barnen lyckats klassklättra upp från wt.

Om ett par år är det två testosterinnfyllda tonåringar som springer omkring där hemma och slåss med varandra, kommer bli kaos i lådan.

#Störreboendenu

#VarsskaAstridsova?

#släppkameranochbörjajobba
Citera
2024-08-02, 00:14
Avstängd
KungPungPats avatar
Nämner Micke polisen igen så blir det en till snabbförsäljning och senare, när kusten är klar.. come-back med förklaringen att Chrille gjorde så att Rask slutade med Youtube.
Citera
2024-08-02, 00:20
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenFear
Sepåfan, det är ju Raskens näve som är där och kittlar! Var tvungen att kolla om det var hans tatuering och det stämmer = https://i.imgur.com/7xEcKYD.jpeg
Schysst klocka
Citera
2024-08-02, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Schysst klocka

Klart det är. Det är ju en Festina, inte en Rolex. Klassen sitter i att den är guldfärgad, och att den är köpt på avbetalning för 3500 kr.
Citera
2024-08-02, 00:33
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Klart det är. Det är ju en Festina, inte en Rolex. Klassen sitter i att den är guldfärgad, och att den är köpt på avbetalning för 3500 kr.
Eller ”jag vet inte vad den kostade…15 papp?!”
Citera
2024-08-02, 02:34
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Blir lite ledsen av det faktum att ingen skickat videon till mig än… om det nu är en video och inte en stillbild.
Citera
2024-08-02, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Blir lite ledsen av det faktum att ingen skickat videon till mig än… om det nu är en video och inte en stillbild.

Har heller inte sätt den, är mer intresserad av hur den kommit ut, har uslingen laddat upp den på ett konto som någon har hittat av en slump, har han skickat runt den, eller har något fått tag i den på andra sätt?

Är inte snabb med att försvara analytikern, men om den läckt av misstag är det verkligen en non-story.
Citera
2024-08-02, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Man har ju fattat att det finns flera timmars material länge. Pojkflickan älskar uppenbart att filma sig själv, så varför inte under sex. Jag väntar gärna, jag har vart imponerad av jättebulan och vill verkligen veta om den är på riktigt. Jag fattar dock inte hur han pallar med sin svartsjuka i såna lägen. Han flippar ju ur om en man skriver något trevligt på hennes ig. Med det sagt så ska jag absolut dra en tralla till videon med hans fru, det tycker jag att jag kan bjuda på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in