2024-08-04, 17:49
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
ADHD kanske? Eller bara idiot.

Fittig personlighet.

2 timmar dravel där han inte säger ett smack alltså...
Citera
2024-08-04, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Jag är inte alls insatt i nån av dom men Chrippa uppfattar jag som korkad och lite störig, i övrigt glad och snäll.

Rask uppfattar jag som äcklig, motbjudande, dumslug, hänsynslös, självcentrerad, narcissistisk, lågbegåvad, arbetsskygg, ansvarslös, självömkande, parasitisk(om det är ett ord), inställsam, ohygienisk, skrupellös, illojal, mobbare, feg, inkompetent samt lite efterbliven.
För att inte tala om hans vedervärdiga fysiska uppenbarelse.

Ingen tvekan för mig vem av dom jag skulle räcka en hand om han satt i knipa.

Bra skrivet, Rask är falsk och skådespelar i sina videos för han vet hur han ska bete sig för att folk ska gilla honom, tillexempel är hans riktiga personlighet den som framkom i DM:et till Chrippa där han pratar om sinkuk. Han är extremt kalkulernade i hur han framställer sig själv. Chrippa är bara som han är.
Citera
2024-08-04, 18:45
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Här har vi Rask för några år sedan.
Killen har ju ingen personlighet, här var han affärsman med AMG!

https://www.tiktok.com/@oppnaogonen2...08763866500384
Citera
2024-08-04, 19:19
Medlem
Snusfris avatar
Vad kan idioten fått in på liven igår tro?
Citera
2024-08-04, 19:23
Medlem
Enligt Rask så är Therese deppig nu pga läkta p videon.

Detta är då Chrippas fel på något sätt. Inte Rasks egna fel som filmar dem och sedan videon kommer ut offentligt.

Nej rask det är inget fel att ha sex. Men du filmar erat sex efter du tjatat på Therese att få tillåtelse och sedan så finns videon på nätet helt plötsligt. Har inte du något ansvar i detta?

Om jag var Therese så hade jag skämts för att gå ut efter en sån här sak.
Citera
2024-08-04, 19:25
Avstängd
KungPungPats avatar
Jag har ett svagt minne av att Rask hävdade att hans far hade porrvideos eller att det var nå hot från fadern.

Med andra ord så är det definitivt karman som sprungit ikapp Rask.

Därför var det extra kul när Rask nämnde karma titt som tätt nyligen i videos.. för Rask trodde på riktigt att karma inte är på riktigt.
Miss Karma var ganska snabb på bollen, men detta är bara början. Karmanotan är lång.

Det sägs att två fel aldrig blir ett rätt.. men i Rasks värld så är alltid två fel ett rätt.
Citera
2024-08-04, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Rask har ingen hund och aldrig haft. Kanske som liten men ingen egen.

Knappast olagligt heller det han gjorde. Folk swishar med egen risk LOL

Klart man swishar med egen risk.
Men har emelie Bumbi inte heller gjort något fel då heller? Eftersom folk swishar med egen risk?

Med den logiken så kan man ju scama hur mycket som helst.
Citera
2024-08-04, 19:31
Medlem
Tror ni att Rask har tagit frugan bakifrån i vardagsrummet sedan läckan?
Citera
2024-08-04, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Vad kan idioten fått in på liven igår tro?

När han avslutade var han uppe i ca 18 lax. Men sedan ska tydligen Youtube ta hela 30% av detta, vilket innebär ca 5400 kr avdrag, så totalt ca 12600. När Bajsmarodören sedan gör en utdelning, tillkommer kommunal skatt på ca 30% + statlig skatt på 20%. Med andra ord, 6300 kr.

Visst, det är en ansenlig summa för att sitta och göra ifrån sig läten framför kameran i en lustig hatt i en timme. Men frågan är, är det verkligen värt det? Med tanke på vad grunden till stödet kommer ifrån, nämligen att Muppen gjort frugans fitta till allmänt gods på internet? Det är någonting som kan diskuteras...
Citera
2024-08-04, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag har ett svagt minne av att Rask hävdade att hans far hade porrvideos eller att det var nå hot från fadern.

Med andra ord så är det definitivt karman som sprungit ikapp Rask.

Därför var det extra kul när Rask nämnde karma titt som tätt nyligen i videos.. för Rask trodde på riktigt att karma inte är på riktigt.
Miss Karma var ganska snabb på bollen, men detta är bara början. Karmanotan är lång.

Det sägs att två fel aldrig blir ett rätt.. men i Rasks värld så är alltid två fel ett rätt.

Skulle hans pappa ha lyckats behålla materialet i fem års tid? Han har nog bytt telefon 19ggr sedan dess, pundat bort tre-fyra google/icloudkonton och glömt att han öht har sett någonting.

Rask däremot har ju suttit och sagt att han gillar vaniljporr och gärna hemmafilmat. Han känns som den som skulle döpa en film ”thicc cock doggy pov”, eller hur? Skulle hans pappa göra det? Skulle någon som vill han illa göra det så hade den personen skrivit in rask’s namn i titeln.
Citera
2024-08-04, 19:48
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Skulle hans pappa ha lyckats behålla materialet i fem års tid? Han har nog bytt telefon 19ggr sedan dess, pundat bort tre-fyra google/icloudkonton och glömt att han öht har sett någonting.

Rask däremot har ju suttit och sagt att han gillar vaniljporr och gärna hemmafilmat. Han känns som den som skulle döpa en film ”thicc cock doggy pov”, eller hur? Skulle hans pappa göra det? Skulle någon som vill han illa göra det så hade den personen skrivit in rask’s namn i titeln.

Rask kan säkert ha råkat ge en mobil till fadern utan att återställa den eller förstå att han gav icloud till fadern.. efter att fadern pundat bort sin lur.

Men visst, han idoliserar ju Jockiboi så det kan säkert vara Rask som vill blotta sig för barnen, som Jocke "råkade" göra genom att ladda upp porr på youtube.
Citera
2024-08-04, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew

Självklart är det Bajshögen själv som lagt upp, i vart fall, klippet på Motherless. Det är lätt att dra den slutsatsen eftersom han har tillgång till länken. Det var aldrig något tal i konversationen med Anjo om att han fått skickat länkar i ett hotmail. Det var att någon satt på hans klipp. Ingenstans om att klippen låg publicerade på internet. Jag tror att det är mer eller mindre omöjligt för en människa som Baronen att skaka fram dessa klipp bland all porr som ligger uppe på internet.

Carl-Fredrik är så impulsiv att han blev djupt kränkt över Chrippas pikar om hans minikuk. Så han drog iväg ett DM med sin film, som han är väldigt stolt över för han tycker ballen ser så stor ut.

Eftersom vi nu gjort klart att det är Bajshögen som publicerat "Thick cock"-klippet på internet, är det lätt att misstänka att det även är han som lagt upp pullfilmen en gång i tiden. En film som sedan hamnat i någon porrsamlares hårddisk, och därefter laddats upp på någon annan sajt, utanför Bajshögens kontroll.

Hans egna uppladdningar är ingenting som talar till hans fördel, när han vill mena att det är Chrippa som spridit integritetsintrång rörande honom på internet. Tvärtom, är det så att Rask laddat upp dessa videor mot Thereses vilja, då är det i själva verket han som gjort sig skyldig till det brottet. Han gör nog bäst i att lägga ned sina anmälningar och prova på att skämmas litegrann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in