2024-07-27, 20:50
Medlem
52 likes. Har swipe:at på ca 150 st och har inte matchat med en enda av dessa 52 likes när jag var som mest aktiv typ 2016-2017 så dök personer som hade like:at en nästan omgående i kortleken men nu dyker de inte upp alls. Fy fan vad patetiskt, ganska självklart att de försöker få en att betala....fan heller att jag betalar. Är det bara killar som har det så eller är det samma sak med tjejer som har fått likes?
Senast redigerad av JeffDahmer 2024-07-27 kl. 20:52.
Citera
2024-07-27, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
52 likes. Har swipe:at på ca 150 st och har inte matchat med en enda av dessa 52 likes när jag var som mest aktiv typ 2016-2017 så dök personer som hade like:at en nästan omgående i kortleken men nu dyker de inte upp alls. Fy fan vad patetiskt, ganska självklart att de försöker få en att betala....fan heller att jag betalar. Är det bara killar som har det så eller är det samma sak med tjejer som har fått likes?

En tjejkompis jag har fick 300 likes på två dagar, matchade med några hundra, hon kunde gå på 20 dejter om dagen om hon ville...
Citera
2024-07-27, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radetzky
I vilket fall så är det fult av Tinder, skit-app med andra ord

I ditt fall kanske det kan vara så att de som är aktiva visas först och sedan får du profiler där folk inte är aktiva och inte inne och kollar vilket inte ger nåt

Citat:
Ursprungligen postat av Bernard-Bernoulli
År 2019 använde jag gratisvarianten, om jag minns rätt.

Då matchande jag med en tjej som efter kanske 5 minuter skrev "Åhhh! Snälla, slicka min fitta!"

Jag minns faktiskt inte om jag använde gratis versionen, men jag tror det.

Citat:

Tips till er är att prova Badoo och Hinge också. Badoo funkar faktiskt bra som gratisversion, man kan lika en del varje dag. Har ni tur finns nån i närheten där ni bor. Hinge samma där, funkar bra som gratisversion och är mer seriöst än Tinder.
Citera
2024-07-27, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adde9400
Tips till er är att prova Badoo och Hinge också. Badoo funkar faktiskt bra som gratisversion, man kan lika en del varje dag. Har ni tur finns nån i närheten där ni bor. Hinge samma där, funkar bra som gratisversion och är mer seriöst än Tinder.

Hur är Hinge mer seriöst?

Mitt problem med Tinder är att jag tror jag är skuggbannad. Får inte en enda matchning.

Jag har fått många matchningar dock. 1 enda låg jag med, men det är såklart bättre än ingen alls.

Så länge man slipper sjukdomar bara!
Citera
2024-07-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adde9400

Har använt Badoo. Extremt dåligt utbud på kvinnor utseendemässigt. Typ nästan som att samhällets mest udda kvinnor hänger där, kryllar av white trash, extremt många feta tjejer och ovanligt fula kvinnor. Såna tjejer som man väldigt sällan träffar på ute. Urk.
Citera
2024-07-27, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernard-Bernoulli
Hur är Hinge mer seriöst?

Mitt problem med Tinder är att jag tror jag är skuggbannad. Får inte en enda matchning.

Jag har fått många matchningar dock. 1 enda låg jag med, men det är såklart bättre än ingen alls.

Så länge man slipper sjukdomar bara!

Det är den åsikt jag hört många säga och jag upplever också Hinge som mer seriöst. Haft bättre erfarenhet där helt enkelt.

Citat:
Har använt Badoo. Extremt dåligt utbud på kvinnor utseendemässigt. Typ nästan som att samhällets mest udda kvinnor hänger där, kryllar av white trash, extremt många feta tjejer och ovanligt fula kvinnor. Såna tjejer som man väldigt sällan träffar på ute. Urk.

Håller verkligen med, men har man inte provat Badoo tidigare så är det värt att kolla om det finns nån i närheten, finns ju några guldkorn.
Citera
2024-07-31, 18:47
Medlem
Hur länge är man boostad med nytt konto innan man hamnar längst ner som kille?

Någon som vågar sig på en gissning?
Citera
2024-08-01, 00:02
Medlem
Vad är skillanden mellan inkognito och discovery?
Citera
2024-08-01, 01:02
Medlem
År 2019 skapade jag en catfish-profil på Tinder med en bild på en annan snubbe. Jag fick över 100 likes på en timme och massor av meddelanden från tjejer som gav komplimanger och sökte bekräftelse. Jag blev helt chockad över hur tjejerna verkade göra nästan vad som helst för att få respons.

https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fi.redd.it%2Ftyler-maher-v0-zvgjd345hnba1.jpg%3Fwidth%3D938%26format%3Dpjpg%2 6auto%3Dwebp%26s%3D7b9cedea0416ae2f3c6892d5d5809be 9d06e5481

Nyligen gjorde jag en profil med mina egna bilder och fick enbart två likes på 24 timmar, vilket jag tyckte var konstigt eftersom jag fick mycket fler likes för några år sedan. Så jag återanvände samma catfish-profil från 2019 och fick ungefär samma resultat som med mina egna bilder – bara några enstaka likes.

Det verkar som att teorin om att Tinder gömmer vissa användare stämmer. Skitapp
Citera
2024-08-01, 23:21
Medlem
Hur länge är man shadow banned?

Det vill säga att man inte syns hos andra överhuvudtaget?

Skapade nytt konto och inte en enda like.

Vanligtvis när jag skapar nytt konto så får jag minst 20 nya gillningar inom första timmen.

Uppenbart att jag inte syns längre. Har provat med nytt mail och telefonummer men använder fortfarande samma bilder(med lite ändringar). Syns ändå inte.
Senast redigerad av inteeviktigt 2024-08-01 kl. 23:33.
Citera
2024-08-04, 20:33
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Hur länge är man shadow banned?

Det vill säga att man inte syns hos andra överhuvudtaget?

Skapade nytt konto och inte en enda like.

Vanligtvis när jag skapar nytt konto så får jag minst 20 nya gillningar inom första timmen.

Uppenbart att jag inte syns längre. Har provat med nytt mail och telefonummer men använder fortfarande samma bilder(med lite ändringar). Syns ändå inte.

Som jag förstår så är det kört. Är i samma sits och det är inget som funkar.
Citera
2024-08-04, 22:01
Medlem
Castles avatar
Varför tar kvinnor bilder i spegeln där de står på sned och försöker visa röven? Ser för jävla dumt ut. Vekar mest vara kvinnor med stora rövar, vilket är sjukt avtändade ändå. Riktiga kräkbilder.
Senast redigerad av Castle 2024-08-04 kl. 22:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in