2024-07-27, 08:38
Bannlyst
Hur märker du skuggban?
Citera
2024-07-27, 10:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av godbitman
Hur märker du skuggban?

Får inte en enda matchning längre. Jag tror jag är en 8/10.

Folk tycker jag är snygg.

Men det räcker inte. Det är ok. Sex är ingen rättighet.
Citera
2024-07-27, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernard-Bernoulli

Trodde jag var ensam. Jag får inte heller en enda matchning längre, och jag är vältränad och ser bra ut, får höra det hela tiden.
Citera
2024-07-27, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernard-Bernoulli

Citat:
Ursprungligen postat av adde9400
Trodde jag var ensam. Jag får inte heller en enda matchning längre, och jag är vältränad och ser bra ut, får höra det hela tiden.

Om man inte betalar tror jag det är kört, Tinder verkar inte visa de som likat en så man kan matcha.
Citera
2024-07-27, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radetzky
Om man inte betalar tror jag det är kört, Tinder verkar inte visa de som likat en så man kan matcha.

Har faktiskt gold, men det spelar ingen roll. Antar att det bara är att lägga ner Tinder.
Citera
2024-07-27, 19:28
Medlem
James.Fjongs avatar
Citat:
Har faktiskt gold, men det spelar ingen roll. Antar att det bara är att lägga ner Tinder.
Har funderat på att skaffa gold, men kanske ska skita i det?
När man inte betalar för något verkar Tinder bara skit.
Citera
2024-07-27, 19:31
Medlem
Citat:

Det är rätt så talande i denna tråd, innan pandemin fick alla ligga och efter så har Tinder-appen blivit skit. Undrar varför

Hur många likes fick du då
Citera
2024-07-27, 19:39
Medlem
Citat:
Det är rätt så talande i denna tråd, innan pandemin fick alla ligga och efter så har Tinder-appen blivit skit. Undrar varför

Hur många likes fick du då

För 6 mån sen fick jag nästan 5-10 matchningar om dagen, dock inte speciellt bra kvalitet på dom. Sen har det gradvis blivit mindre och nu senaste veckan inte en enda matchning. Är man aktiv som kille så får man sällan likes, utan det är du som skickar likes och tjejerna skapar matchen.
Citera
2024-07-27, 19:43
Medlem
Citat:
För 6 mån sen fick jag nästan 5-10 matchningar om dagen, dock inte speciellt bra kvalitet på dom. Sen har det gradvis blivit mindre och nu senaste veckan inte en enda matchning. Är man aktiv som kille så får man sällan likes, utan det är du som skickar likes och tjejerna skapar matchen.

Hmm för mig är det lite annorlunda, har 42 likes men har kanske matchat med 15st totalt, varav 2 som är bra kvalitet om man säger , men jag betalar inte och Tinder verkar inte visa mina likes så jag kan inte matcha med dem.
Citera
2024-07-27, 19:47
Medlem
Citat:
Hmm för mig är det lite annorlunda, har 42 likes men har kanske matchat med 15st totalt, varav 2 som är bra kvalitet om man säger , men jag betalar inte och Tinder verkar inte visa mina likes så jag kan inte matcha med dem.

Förstår, det jag har läst är att när man inte betalar så får man automatiskt en hel del likes, och det är såklart för att du ska bli frestad att betala för att se alla likes.. men kan garantera att dom flesta inte är intressant för dig, så man känner sig lite lurad när man betalat.
Citera
2024-07-27, 19:54
Medlem
Citat:
Förstår, det jag har läst är att när man inte betalar så får man automatiskt en hel del likes, och det är såklart för att du ska bli frestad att betala för att se alla likes.. men kan garantera att dom flesta inte är intressant för dig, så man känner sig lite lurad när man betalat.

I vilket fall så är det fult av Tinder, skit-app med andra ord

I ditt fall kanske det kan vara så att de som är aktiva visas först och sedan får du profiler där folk inte är aktiva och inte inne och kollar vilket inte ger nåt
Citera
2024-07-27, 19:55
Bannlyst
Citat:

År 2019 använde jag gratisvarianten, om jag minns rätt.

Då matchande jag med en tjej som efter kanske 5 minuter skrev "Åhhh! Snälla, slicka min fitta!"

Jag minns faktiskt inte om jag använde gratis versionen, men jag tror det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in