Citat:
Ursprungligen postat av
Mentidero
"Vilken bra text om geoenginering.
Jag har kopierat den.
Du har kopierat in en hel text och bidrar inte med en enda egen tanke eller reflektion? Föga förvånande, du verkar ju inte kunna tänka självständigt utan repeterar bara maniskt vad andra säger åt dig.
Varför är det så svårt att få syn på dessa chemtrailsplan? Jag har verkligen försökt men det enda strimmande flygplan jag lyckats få syn på är helt vanliga passagerarplan från SAS, Finnair, Emirates osv.
Konspirationsteori var kanske lite spännande för 20 år sedan och innan vi hade tillgång till appar som FR24. På den tiden kunde man ju inte riktigt veta vad det var för flygplan man såg. Men idag kan ju vem som helst enkelt kolla upp att det handlar om helt vanliga passagerarplan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mentidero
"
Contrails lär man sig snabbt att skilja ut, de förekommer vid flygning på hög höjd, har svansar som inte är längre än ett par hundra meter och som dessutom upplöses helt efter några minuter.
Men snälla nån, inte samma dravel igen. Kvardröjande contrails finns beskrivet från så tidigt som 1940-talet.
Och hur snabbt ett moln av iskristaller upplöses beror ju självklart på luftens temperatur och luftfuktighet. Om det är kallt och luften är fuktig så kommer iskristallerna att förbli.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mentidero
Den stora skillnaden är att chemtrails består av små, små partiklar av tungmetaller
Det har du ju såklart ingen aning om av den enkla anledningen att ingen någonsin har tagit några prover på chemtrails.