2024-07-30, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Groteskt det hela. Arbetsgivaren borde dömas för medhjälp.
Varför? Men att han har haft fantasier han delat med sig men av ett antal kvinnor genom åren hoppas jag verkligen granskas.

Citat:
Ursprungligen postat av Toeknee
Jag sitter och skummar igenom tråden.

Det här handlar alltså om en grupp fullvuxna människor som spelar Fortnite tillsammans, har skapat en Fornite-grupp på Facebook och flera av dessa medlemmar är så här rubbade?

Helt sjukt. Man undrar ju vad oddsen är för att en sådan konstellation sammansluts på det här sättet.

Jag trodde att spel som Fortnite var något som 10-åringar spelar, ungefär som Minecraft.

Är det någon som vet hur stor gruppen är? Om det handlar om 5000 medlemmar, så förstår jag att det kan finnas en hel del ruttna äpplen i korgen. Men om det handlar om 20-30 personer är det ytterst märkligt.
Handlar om en grupp på cirkus 20 pers. Alla verkar ha något slags problem. Var inte länge sedan det låg öppet på fortnite sidorna att ännu en i gruppen var dömd för nåt liknande med barn. Fattar inte hur alla konstiga människor hittar varandra.

Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Han står nu mera skriven hos en ung kvinna i Eskilstuna, sen ett par veckor tillbaka.
Det är samma kvinna som i förhör säger att hon vetat om hans fantasier, har barn och tar emot honom med öppna armar då han behöver någonstans att bo.
Citera
2024-07-30, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Maska namn på en livstidsdömd är väl lite onödigt.
Kommer han söka jobb i framtiden eller...?

Gärningsman:
- Christopher Johansson

Daily Mail idag, namn och foto

https://www.dailymail.co.uk/news/art...film-head.html
Citera
2024-07-30, 18:46
Medlem
Vart kan jag läsa allt? Alla länkar jag hittat så står det inget om vad tjejerna skrivit om och sådär. Skulle vilja ha fullständiga FUP:en om någon har? Tack på förhand
Citera
2024-07-30, 18:51
Avstängd
Rumpkorvens avatar
Vad heter kvinnan i marks kommun?
Citera
2024-07-30, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ihaveasecret
Varför? Men att han har haft fantasier han delat med sig men av ett antal kvinnor genom åren hoppas jag verkligen granskas.

Handlar om en grupp på cirkus 20 pers. Alla verkar ha något slags problem. Var inte länge sedan det låg öppet på fortnite sidorna att ännu en i gruppen var dömd för nåt liknande med barn. Fattar inte hur alla konstiga människor hittar varandra.

Det är samma kvinna som i förhör säger att hon vetat om hans fantasier, har barn och tar emot honom med öppna armar då han behöver någonstans att bo.

Av det jag har hört om kvinnan i Eskilstuna har hon många barn och pratat med många av hans ex och även tagit kontakt med nya och berättat hur hemsk GM är och samtidigt tagit tillbaka honom gång på gång. Nu är han tydligen skriven där igen så planen är antagligen att han ska flytta dit när han kommer ut igen 😬
Citera
2024-07-30, 19:08
Medlem
Tuors avatar
Ni skulle aldrig tro mig om ni visste hur många missfoster det finns inom hemtjänsten och på äldreboenden. Jag har en närstående med mycket god insyn.

Om ni verkligen visste så skulle ni genast åka och hämta era föräldrar eller säga upp hemtjänsten.

Det här är varför det blir vanligare och vanligare att folk tar hand om sina äldre anhöriga själva.
Citera
2024-07-30, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knutgubben
Av det jag har hört om kvinnan i Eskilstuna har hon många barn och pratat med många av hans ex och även tagit kontakt med nya och berättat hur hemsk GM är och samtidigt tagit tillbaka honom gång på gång. Nu är han tydligen skriven där igen så planen är antagligen att han ska flytta dit när han kommer ut igen 😬

Har du läst domen? Kommer hem igen? Han kommer inte ut.
Citera
2024-07-30, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanland1
Vart kan jag läsa allt? Alla länkar jag hittat så står det inget om vad tjejerna skrivit om och sådär. Skulle vilja ha fullständiga FUP:en om någon har? Tack på förhand
Men hur svårt ska det vara att bläddra några sidor bakåt i tråden

Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Vad heter kvinnan i marks kommun?
R0nja

Citat:
Ursprungligen postat av Knutgubben
Ja det är hemskt. Förstår inte hur den kvinnan tänker. Då hon vetat om allt detta
Citera
2024-07-30, 19:35
Medlem
Antagligen kommer han ut om 15 år och då är väl dörren öppen där! Jag tycker synd om hennes barn och exman som behöver stå ut med det. Varför går socialtjänsten inte in och ger exmannen ensam vårdnad? Det är ett sjukt beteende!
Citera
2024-07-30, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ihaveasecret
Men hur svårt ska det vara att bläddra några sidor bakåt i tråden

R0nja

Ja det är hemskt. Förstår inte hur den kvinnan tänker. Då hon vetat om allt detta

Jag har läst igenom alla sidor och försöker hitta rätt men hittar inte. Jag hade inte frågat om hjälp om jag inte hade försökt hitta först
Citera
2024-07-30, 19:59
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det absolut mest intressanta är ju att han har en dom på sig från Örebro, men ÄNDÅ anställer kommunen denna kriminella man i hemtjänsten. Gör man ingen bakgrundskontroll alls? Helt vidrigt att dessa ska jobba med de som behöver omsorg. Finns bara en plats för en sån här man, i fängelse - livet ut.

Börjat läsa tråden från sida 1. Vad var det för dom han hade på sig sedan innan?
Citera
2024-07-30, 20:09
Medlem
-GGs avatar
Rättegångsappen har lagt upp rättegången. Dock har de fel rubrik och fel beskrivning till fallet. Men ljudfilerna och namnen stämmer med detta fall.

Han låter patetisk på rösten och som om det är synd om honom.
Senast redigerad av -GG 2024-07-30 kl. 20:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in