Citat:
Ursprungligen postat av
Mopsan
Ett sånt jävla monster som A ska inte vara i närheten av djur eller andra normala människor.
En boxboll hade varit bättre än en hund och katt.
Tar man med djur till ett äldreboende så blir dom glada.
Heder till den personen som tog Essie och befriande henne från ett plågsamt liv.
När man kollar på den där övervakningsfilmen så undrar jag varför dom har en pool?? Är dom inte orolig att monstret ska dratta i?
Droga ner fanskapet och lås in på något Psyk o stället för att ha idioter ute i samhället.
Vad är det för blåögda fjantar som köper farsans trams och lögner. Ungen är förhelvete livsfarlig för allt och alla. Varför saknas det en tand på Essie? Var det monstrets aggressiva humör som orsakade en käftsmäll så tanden rök?
Äcklig familj det där? Karsudden är nog rätt ställe att bo på.
Ja, själv tror jag ju att pappan larmades till boet, för att dottern gott "bananas" och sparkat/misshandlat Essie så denna började att krampa eller blev skadad på annat vis. Så därför var han och mamman där samtidigt. Så "tog de hand om det", eller den ena och sen larmade de "media".
Men det är min teori och då finns inte Essie längre. Så jag föredrar den som florerade ett tag om någon med jobb på SVA, som visste var Essie befinner sig? Någon fortsättning på det?
Poolen var väl den som assistenterna skulle bada med A i. När Essie skulle förgås i värmen. Dock har jag ännu inte uppfattat vem som skulle ha dubbla tamponger, eller var den ens kom ifrån?
Tanden skall ha blivit utdragen. Men anledning, eller när vet jag inte.
Men jag är precis lika arg som du, om inte argare. Jag hoppas på ett kommande "Lex Essie" som skall skydda såväl djur, från att behöva "ägas"(handhas) av pskykiskt inkapabla, men även någon sorts försvar för dem som är personliga assistenter, som jag till mesta del tror att består av unga och nysvenskar. Att skulle yrkeskategorin upphöjas, så skulle ju erfarenhet och utbildning krävas. Eller som vid dubbelbemaning, att åtminstone ena är äldre, livserfaren från Sverige.