Citat:
Ursprungligen postat av
Snickartasken
Ser ut som han småler på bilder i artiklar. Märkligt.
Har åxå reagerat på att han småler på varenda intervju eller bild!
Varför.
Han är däremot inte bedrövad, vilket vore det normala, men inget i detta är ju normalt, så varför skulle pappan vara normal?
Att ett djur bara försvinner utan ett spår säjer sig själv att djuret är dött!!
Framförallt om man tittar på kartor från platsen där dom bor....någon borde sett något!!!! Framför allt med tanke på att det är sommar och många är vakna senare på kvällar och ungdomar ute o ränner.
Något är så fel det bara kan bli!!
Kan inte ni som bor i Enköping gå och kolla på olika ställen där en död hund kan tänkas ligga?.sen verkar de som att den nya ägaren gör något slutgiltigt prov med sin hund?
Är det gjort eller hur går det till?
Görs det efter ett år då hade dom bara en månad på sig att kunna fixa provet...
Visste dom att det inte skulle gå, och att försäkringen då sjönk på hunden??? Så därför behövde hunden försvinna?
Mycket konstiga grejer i denna soppa.
Varför köra in bakom häcken, när det skulle kunna parkera på vägen och gå in o ta hunden?
Dom måste ju kört in endast för att slå ut kamerorna?
Men det verkar väldigt mycket mer riskfyllt än att bara gå över grannens utsida och sen ropa på hunden?
Vem gör sig så mycket besvär för en hund?
Den som stulit hunden( om den nu är stulen) borde sett något som gjort att dom tagit hunden, och då skulle jag ta hunden till länstyrelsen och sen anmäla ägaren till hunden.
Jag hade aldrig gjort mig besväret för att utsätta mig för risken att bli upptäckt ,för att tjäla en hund på det viset som pappan tror, och sen vara knäpp tyst....något är otroligt fel i denna härva!!!