2024-07-24, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
För 4 dagar sedan eftersökte jag svar på följande frågor

När öppnar Lundell spa?
Är Jonna gravid?

Är det officiellt än?

Japp. Intressant att du ens frågar om en graviditet innan det ens kommit ut och att du ska ha frågat om det samma dag som graviditetstestet tas eller precis i anslutning....🙂

Skvallerkontot som läckte innan ens Jocke och Jonna gick ut med det, hänvisade som snabbhet på att läcka att det är en i deras umgänge som skvallrar.

Man märker att dina agenda är att på riktigt förstöra för Jocke.med alla medel.
Citera
2024-07-24, 07:36
Medlem
Citat:
Kan jag få hjälp att ta reda på svaret på följande frågor

När öppnar Lundell spa?
Är Jonna gravid?

Jag svarade dig gällande att en i deras umgänge ska har läckt att Jonna är gravid till ett skvallerkonto.

Och så har du redan sått det fröet fler dagar innan.
Du skrev väl i något annat svar att du inte är synsk. Märkligt

Jag spånar bara.
Måste ju vara någon som visste om tidigt om graviditeten och vill hämnas på familjen Lundell på något sätt
Senast redigerad av VilaVila 2024-07-24 kl. 07:41.
Citera
2024-07-24, 08:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Såklart kan ju ångest och depression gå i perioder speciellt nu när bup pappren kom, kan inte vara så lätt att läsa allt hemskt.
Men jag är glad för Jonna & Jockes skull, barn är det bästa vi kan få i livet 😀
Jockes speciella omständigheter/perioder verkar gå i ett, förutom då han har både viktigare och roligare saker för sig än att ’vara sjuk’.

Om inte Jockes 2 barn har tagit han längre än hit, så kommer knappast det tredje barnet att göra det.
Då lär han få ännu mer anledning att göra sig sjuk på mornar och kvällar så att Jonna får slita häcken av sig.

Eller så lägger han in sig på sjukhus och får medicin, så att barnen och Jonna kan få lugn och ro.
Om det är som han säger om sig, så förstår jag inte varför han inte gjort det för längesedan.
Citera
2024-07-24, 08:49
Avslutad
Citat:
Ytterst obehagliga händelser Annika behövde genomlida. Mitt hjärta går i tusen bitar.

Vi väntar tålamodigt. Sanningen måste fram. Annika, Chrippa, Jacke och Tomas måste göra sina röster hörda.

Inte i en ”dokumentär” producerad av Jockes gamla polare och flerfaldiga samarbetspartners Alex och Lisen eller vad dom nu kan tänkas heta. Klar står att producenterna och bolaget som skapar produktionen är i beroendeställning till Joakim.

Dom har samarbetat med tidigare filmer. En god relation med Joakim är nödvändig för att i framtiden ha möjligheten att ha med honom i fler produktioner.

Frågan är inte om ”dokumentären” kommer att anmälas. Frågan är för hur många punkter.

Du kommer med många viktiga poänger. Nu behöver Jonna omvårdnad och få ta plats. Kan inte Jocke ta sig i kragen för att se till att hans gravida fru inte stressar ihjäl sig eller mår dåligt över hans mående så måste han läggas in.

Förmodligen blir det jobbigt för Joakim att någon annan behöver omvårdnad ibland, att inte alla blickar riktas mot honom, att omvärldens hjärtan ömmar mer för Jonna, att Jonna är den enda vuxna som förtjänar en offerkofta i den familjen.

Han måste läggas in för barnens skull, eller sluta skådespela.

I ett av poddavsnitten ville Jonna belysa nån problematik som hon har haft med sin egen bror, varpå Jocke bromsar/avbryter Jonna med att Jocke minsann har det värre med Chrippa.
Med det sagt fick Jonna inte göra sig hörd.

Jocke kommer aldrig att släppa fram henne, såtillvida han inte märker av att kritiken mot honom blir för hård.

Han gör ingenting utan baktanke och egen vinning.
Citera
2024-07-24, 10:09
Medlem
Citat:
Det ligger i en separat byggnad. Det finns långtgående planer på att öppna det för allmänheten, förmodligen står det för dörren.

I en liten lägenhet i Norrköping, inte huset.

Ingenstans nu, men snart så.

Du kommer kunna gå på Lundell SPA för dryga tusenlappen om du har vägarna förbi. Glöm inte att förboka via Boka.se
Ja trodde det va i huset, dom pratade ju om att låta människor få hyra o bo i sveriges lyxigaste hus typ, med spaavdelningen, men det är olika ställen?
Citera
2024-07-24, 10:14
Medlem
Citat:
Ytterst obehagliga händelser Annika behövde genomlida. Mitt hjärta går i tusen bitar.

Vi väntar tålamodigt. Sanningen måste fram. Annika, Chrippa, Jacke och Tomas måste göra sina röster hörda.

Inte i en ”dokumentär” producerad av Jockes gamla polare och flerfaldiga samarbetspartners Alex och Lisen eller vad dom nu kan tänkas heta. Klar står att producenterna och bolaget som skapar produktionen är i beroendeställning till Joakim.

Dom har samarbetat med tidigare filmer. En god relation med Joakim är nödvändig för att i framtiden ha möjligheten att ha med honom i fler produktioner.

Frågan är inte om ”dokumentären” kommer att anmälas. Frågan är för hur många punkter.

Du kommer med många viktiga poänger. Nu behöver Jonna omvårdnad och få ta plats. Kan inte Jocke ta sig i kragen för att se till att hans gravida fru inte stressar ihjäl sig eller mår dåligt över hans mående så måste han läggas in.

Förmodligen blir det jobbigt för Joakim att någon annan behöver omvårdnad ibland, att inte alla blickar riktas mot honom, att omvärldens hjärtan ömmar mer för Jonna, att Jonna är den enda vuxna som förtjänar en offerkofta i den familjen.

Dokumentären är klar, när kommer den visas? Ska bli intressant att se den
Citera
2024-07-24, 11:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jockes speciella omständigheter/perioder verkar gå i ett, förutom då han har både viktigare och roligare saker för sig än att ’vara sjuk’.

Om inte Jockes 2 barn har tagit han längre än hit, så kommer knappast det tredje barnet att göra det.
Då lär han få ännu mer anledning att göra sig sjuk på mornar och kvällar så att Jonna får slita häcken av sig.

Eller så lägger han in sig på sjukhus och får medicin, så att barnen och Jonna kan få lugn och ro.
Om det är som han säger om sig, så förstår jag inte varför han inte gjort det för längesedan.

Jag tror på framtiden det kommer bli bättre & bättre, snart kommer saker och ting ske och då blir det lugnare för både Jonna & Jocke. Det unnar jag dom efter allt kämpande.
Tur att kärleken övervinner allt.
Citera
2024-07-24, 11:54
Avslutad
Citat:

Tro mig pallal, Jackes röst kommer bli hörd.
Citera
2024-07-24, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Japp. Intressant att du ens frågar om en graviditet innan det ens kommit ut och att du ska ha frågat om det samma dag som graviditetstestet tas eller precis i anslutning....🙂

Skvallerkontot som läckte innan ens Jocke och Jonna gick ut med det, hänvisade som snabbhet på att läcka att det är en i deras umgänge som skvallrar.

Man märker att dina agenda är att på riktigt förstöra för Jocke.med alla medel.

Nu förstår jag inte.
Det var en liten fråga bara. Hon visade tecken på graviditet senast jag såg henne. Svårare än så är det inte.

”Jag vet något Joakim verkligen inte vill att Jonna får reda på, men jag vet inte, jag kanske håller på det, ett litet tag till.”

”Deras barn ska heta William om det är en pojke”

Såna grejer säger Anjo, inte lilla jag.
Mina pattar vibrerar i sidled.

Vem är misstänkt för att skvallra? Jonna umgås med typ en kompis och Jocke har inga förutom Rask och Anjo. Borde vara enkel matematik.

Det känns på ett sätt som att det var Jocke tipsade för att han vill ha uppmärksamhet. Han vill dra in visningar genom att utnyttja Queen N och bad henne skriva att någon annan läcker.
Senast redigerad av Pallal 2024-07-24 kl. 12:05.
Citera
2024-07-24, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Avsnitt 147 i podden pratar dom om det
Och står även i artikel om du googlar skatte skuld

Skulle aldrig betala för att lyssna på deras podd men tack för informationen.

Har sökt på skatteskuld (utan särskrivning) + parets namn men hittar inte det du påpekar. Tråkigt att du inte kan bifoga en länk som bevisar att det du skrev är sanningen.

Ha en fin dag!
Citera
2024-07-24, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
I ett av poddavsnitten ville Jonna belysa nån problematik som hon har haft med sin egen bror, varpå Jocke bromsar/avbryter Jonna med att Jocke minsann har det värre med Chrippa.
Med det sagt fick Jonna inte göra sig hörd.

Jocke kommer aldrig att släppa fram henne, såtillvida han inte märker av att kritiken mot honom blir för hård.

Han gör ingenting utan baktanke och egen vinning.
Handlade avsnittet om E, som gick bort? Finner jag inga ord för hans beteende. Hur kan han rycka undan mattan för henne så, när hon äntligen ventilerar lite om hennes bror och allt som varit jobbigt?

Hur kan han ta det ifrån henne? Vad är han för make? Han heter sig som ett svartsjukt storasyskon, även mot Jonna.

Det är skrämmande att se och det lenledsamt att se hur medberoende Jonna är. Men jag har börjat se en tendens till att hon lite trevande börjar försöka sätta gränser. Joakim skiter fullständigt i dom, men hon gör sina tappra försök.

Jag vill be alla Flashbackare låta bli att diskutera hur hennes bror dog. Jonna har bett följarna att respektera att hon inte vill vara öppen om det och det måste vi kunna respektera. Det är Jonnas och hennes familjs angeläget.
Senast redigerad av Pallal 2024-07-24 kl. 12:26.
Citera
2024-07-24, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag svarade dig gällande att en i deras umgänge ska har läckt att Jonna är gravid till ett skvallerkonto.

Och så har du redan sått det fröet fler dagar innan.
Du skrev väl i något annat svar att du inte är synsk. Märkligt

Jag spånar bara.
Måste ju vara någon som visste om tidigt om graviditeten och vill hämnas på familjen Lundell på något sätt

Citat:
Ursprungligen postat av pressmedian
Ja trodde det va i huset, dom pratade ju om att låta människor få hyra o bo i sveriges lyxigaste hus typ, med spaavdelningen, men det är olika ställen?
Gjorde dom? Det har jag missat och det är inget jag vet något om.

Huset kanske hamnar på airbnb och Lundell SPA på bokadirekt. Pengar måste in, snabbt, det är ett som är säkert.

Off topic: jag vill skicka ett pm till dig
Senast redigerad av Pallal 2024-07-24 kl. 12:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in