2024-06-13, 19:32
Medlem
Vill någon sammanfatta all oreda han har ställt till med nu?

Fact God Cluee har fått nog och slutat styras. Bra. One small step for him, one large step för Sveriges barn och hela klimatet på plattformen. Dunder att han gick ut med det, helt rätt person för jobbet. Cluees trovärdighet är och förblir intakt.

Hur agerar utpressningssekten i detta nu?
Citera
2024-06-13, 19:59
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vill någon sammanfatta all oreda han har ställt till med nu?

Fact God Cluee har fått nog och slutat styras. Bra. One small step for him, one large step för Sveriges barn och hela klimatet på plattformen. Dunder att han gick ut med det, helt rätt person för jobbet. Cluees trovärdighet är och förblir intakt.

Hur agerar utpressningssekten i detta nu?

Jockis Chihuahor skällde maniskt och hotade igår om att Cluee skulle vara tyst annars..... Cluee blev inte tyst men Chihuahorna blev det.... Kanske av Chrippas hot om whatsapp eller Cluee's info om målvakten Danjals alla bolag då han är "ren" för att han bor i Dubai.... Tippar på tidig resa tillbaka till Dubai.

Kommer tv4 våga släppa sin "dokumentär" innan de vet allt? Skulle inte tro det
Senast redigerad av kanblikul 2024-06-13 kl. 20:04.
Citera
2024-06-13, 20:27
Medlem
Anatoliys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Nu måste det väl vara tydligt även för den mest naiva flygande apan vilken stor, osäker jävla tönt Jockeböy är.

Det här är ljuvligt att se för ögonen, nu börjar raset håll i er
Kan någon förklara vad som skulle vara så farligt för Jocke? Varför kommer raset? Jag har följt dramat sedan start, d.v.s. sedan Jockeboi visade sig på internet. Men idag har jag helt enkelt inte tid att följa det hela mera. Det senaste jag har färskt i minnet är att Chrippa är utelämnad av alla p.g.a. hans misskötsel av Chloe och sin nya tjej, Julia avslöjades vara ett äckligt WT, Jockeboi avslöjas med jämna mellanrum att "vilja styra andra kreatörer", Clueless has alltid varit helt clueless. Men... Vad nytt har hänt? Har Jockeboi gjort bort sig rejält och det finns underlag för detta eller va? Chrippa kan väl inte göra något mer skandalöst förutom att möjligtvis råka tappa sin dotter från balkongen eller något. Inte mycket annat skulle ge några reaktioner längre...
Citera
2024-06-13, 22:15
Medlem
Bättre att allt sammanfattad hos den enda återkommande gemensamma nämnaren för alla uthängningar som äger rum på sociala medier, Joakim Lundell.

Är Danjal penningtvättsgurun kanske?
Är det, som jag berättade tidigare, Danjal som har gjort Chrippas ekonomiska plan? Vem har Jocke och Jonna använt sig av för att gömma undan pip miljoner kronor? Vem försökte fixa kontakter för att Jocke och Jonna skulle kunna fly(tta) till Dubai?

Det är dags att för utpressningssekten att stå till svars nu. Anjo, Jocke och Danjal, ni stod för informationsdelningen och ni lyfte frågan, nu reder vi ut hur det ligger till, egentligen.

Är Chrippa storspelaren?
Danjal är inte särskilt intelligent. Han hotar med sina juridikvänner. Om man har juridikvänner vet man att ”juridiker” inte hänger i hans kretsar och att dom hade bett honom hålla klaffen. Hans namn rinner som sand mellan fingrarna på honom.
Citera
2024-06-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Jockis Chihuahor skällde maniskt och hotade igår om att Cluee skulle vara tyst annars..... Cluee blev inte tyst men Chihuahorna blev det.... Kanske av Chrippas hot om whatsapp eller Cluee's info om målvakten Danjals alla bolag då han är "ren" för att han bor i Dubai.... Tippar på tidig resa tillbaka till Dubai.

Kommer tv4 våga släppa sin "dokumentär" innan de vet allt? Skulle inte tro det
Så Danjal, Anjo och Jocke håller bevisligen på med ren utpressning och tvivelaktiga affärer.

Efterdyningarna av Linneadrevet, Jockes sista drev kommer att dra med sig många i fallet och nu kommer verkligheten och rättvisan ifatt dom största bovarna. Det var på tiden.

Fokusförflyttning?

När blickarna riktas mot Jocke så är hans modus operandi att säga att människpr är besatta av honom, att han blir attackerad och måste försvara sig, att han blir indragen fast han håller sig utanför och att han är offret när blickarna riktas mot honom, men han har gjort det one too many times i år.

TV4 blev giriga, tänkte inte på vem dom inledde ett samarbete med. Skit drar åt sig flugor.

Ingång i detta nu att han varit med i Renes brygga, fångarna på fortet, masked Singer, förrädaena och nu får egen dokumentär på tv 4. Enda kanalen som hela tiden tar med Jocke i program.

Jocke är en skithög och har alltid varit, men tv4 visar bara klipp som gynnar honom. TV4 ger honom publicitet trots dreven han skapar, dom fortsätter att slicka hans röv för att få några nya tittare. Kan tv4 tas seriöst? Jag tycker inte det.

Försöker Danjal sig på Jockes för stora offerkofta?

Cluee har en video som ligger ute om Danjals rättegång för affärsmanipulation. Är det att gå på?

Har danjal att han har rätt att spela offer för den, när han själv varit med och sett till att 15-20 förtalsvideos fyllda med lögner gjordes om Joz. Han själv klappar händerna åt Anjo? Han vet att Jocke står bakom alla drev som startas i sociala medier.

Danjal är genomskinlig och han fick dålig hårväxt för att det kom ut att han inte är en riktig affärsman och att han lurat aktieköpare på pengar.

Nu använder han sitt eventföretag för att förflytta pengar som inte har med den verksamheten att göra.
Senast redigerad av Pallal 2024-06-13 kl. 23:36.
Citera
2024-06-14, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Lägg ner nu...bara för att Jocke gör si och så och du hatar honom så tar det inte bort att Chrippa gör det han gör. Det där "men han då" är så söndermalt i denna tråd. Du får spy hur mycket galla om alla fel du anser att Jocke gör men gör det då i hans tråd, den som handlar om honom. Den här tråden är om Chrippa och det är inte lögner att Chrippa har gjort sjukt mycket fel, olagligheter och tok och inget som försvinner bara för att Jocke skulle göra någonting.
Ditt försvarande av Chrippa är läskigt på riktigt, låt honom utredas och ta de straff han eventuellt förtjänar. Sen kan ju Jocke, Anjo, Linnea, Julia, Danjal och alla andra också då utredas för sig och att alla får facea vad de gjort. Men bara för att x gjort si så suddar inte det ut att y gjort så.

Jag får återupprepar. Jag hatar inte Jocke!
Jag försöker belysa det hat han sprider.

Du förstår fortfarande inte. Joakim är problemet, men jag har aldrig sagt att Chrippa är helt oskyldig.

Jag säger att personerna som kastar stenar har värre saker undangömda i sina garderober. Därför blir det patetiskt.

Det är patetiskt att en stor skattefuskare hänger ut sin lärljunge. Denna man har gett en person som inte skattefuskat utbildning och medel för att börja skattefuska, sen använder han den informationen för att hänga ut sin elev.

Det blir patetiskt att Jocke anklagar Chrippa för att ljuga. Alla vet att Chrippa ljög i två videos men att Jocke ljuger dagligen.

Det blir patetiskt att Julia hängs ut the mastermind och puppet master bakom drevet när vi alla vet att Joakim är den som med ett enda ord kan stoppa drevet.

400Ben började redan 1/1 pressa ut desinformation här. Allt kom från Jocke.

Har jag kritiserat att han har anmälts eller har jag kritiserat att dom inte anmälde tidigare? Svaret är nummer två.

Jag kritiserar orsaken till att dom anmäler honom, vilket är av hämnd. Den moraliska kompassen finns inte.
Senast redigerad av Pallal 2024-06-14 kl. 00:10.
Citera
2024-06-14, 01:46
Medlem
Sekten
Citera
2024-06-14, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag får återupprepar. Jag hatar inte Jocke!
Jag försöker belysa det hat han sprider.

Du förstår fortfarande inte. Joakim är problemet, men jag har aldrig sagt att Chrippa är helt oskyldig.

Jag säger att personerna som kastar stenar har värre saker undangömda i sina garderober. Därför blir det patetiskt.

Det är patetiskt att en stor skattefuskare hänger ut sin lärljunge. Denna man har gett en person som inte skattefuskat utbildning och medel för att börja skattefuska, sen använder han den informationen för att hänga ut sin elev.

Det blir patetiskt att Jocke anklagar Chrippa för att ljuga. Alla vet att Chrippa ljög i två videos men att Jocke ljuger dagligen.

Det blir patetiskt att Julia hängs ut the mastermind och puppet master bakom drevet när vi alla vet att Joakim är den som med ett enda ord kan stoppa drevet.

400Ben började redan 1/1 pressa ut desinformation här. Allt kom från Jocke.

Har jag kritiserat att han har anmälts eller har jag kritiserat att dom inte anmälde tidigare? Svaret är nummer två.

Jag kritiserar orsaken till att dom anmäler honom, vilket är av hämnd. Den moraliska kompassen finns inte.

Sluta dra in 400Ben de du säger om honom stämmer inte.
Och dokumentären kommer som planerat du behöver inte oroa dig.
Allt de här cluee försöker med kommer bara sänka honom själv inte Jocke.
Citera
2024-06-14, 11:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Sluta dra in 400Ben de du säger om honom stämmer inte.
Och dokumentären kommer som planerat du behöver inte oroa dig.
Allt de här cluee försöker med kommer bara sänka honom själv inte Jocke.

Har du missat att Cluee själv sagt att han lägger ner. Det är ingen som sänker honom, däremot kommer han ta med några i fallet
Citera
2024-06-14, 11:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Har du missat att Cluee själv sagt att han lägger ner. Det är ingen som sänker honom, däremot kommer han ta med några i fallet
Det är synd om han gör det. Han är den enda med någon moralisk kompass av det det där gänget och deras stora svans.
Citera
2024-06-14, 11:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är synd om han gör det. Han är den enda med någon moralisk kompass av det det där gänget och deras stora svans.

Kan inget annat än att hålla med. Många har gått före honom och jag undrar om Anjo eller Jocke siktar på att bli ensam på toppen? Sånt är direkt farligt, så det känns bra med dom planer som finns för deras framtid
Citera
2024-06-14, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Berätta gärna vilka han kommer dra ner i fallet? Chrippa kommer han ju garanterat få med sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in