Citat:
Jacke har inte sagt eller skrivit att han tror på honom, det är något du har konstruerat och som är en del av din desinformationskampanj. Var god posta bevis för ditt påstående, för att Jacke skrivit att han har mycket att bearbeta eller har fått reda på något han inte visste om tidigare efter en dag med intervjuer betyder inte på något sätt att han är pånyttfödd med en helt ny och kristallklar världsbild. Att Jocke berättar för dig vad Jacke tyckte eller tänkte betyder ingenting, vi vet alla att Joakim är en notorisk lögnare. Wow är jag en bitch nu också? För att jag har en helt annan åsikt än dig.
Jocke, Anjo och Rask träffas privat dom är vänner och det har dom varit i många år, allt visas inte i kameran. Dom hade även sina respektive med sig.
Jocke & Jonna har väl pratat om saker i podden precis så som Chrippa pratar i sina streams varje dag.
Konstigt att du tror att jockes barndom är falskt när hans egna bror Jacke tror på honom och helt har ändrat sina tankar, men men det är upp till dig, dock kan jag ge dig ett råd att inte kolla eller lyssna så mycket på Jocke för du blir bara arg och upprörd, tänk på hjärtat.
Jocke, Anjo och Rask träffas privat dom är vänner och det har dom varit i många år, allt visas inte i kameran. Dom hade även sina respektive med sig.
Jocke & Jonna har väl pratat om saker i podden precis så som Chrippa pratar i sina streams varje dag.
Konstigt att du tror att jockes barndom är falskt när hans egna bror Jacke tror på honom och helt har ändrat sina tankar, men men det är upp till dig, dock kan jag ge dig ett råd att inte kolla eller lyssna så mycket på Jocke för du blir bara arg och upprörd, tänk på hjärtat.
Var god citera herr Berg eller sluta komma in här och vräka ur dig detta påstående dagligen. Det du påstår är något som Joakim har sagt och inte något Jacke har berättat.
Det kommer sannolikt ett segment i dokumentären där Jacke får ta del av en litet urklipp dom som 6000 sidor av dokumentation som finns i ärendet och där han höjer på ett ögonbryn åt detta. Sen då? Ja, det var det och det förändrar ingenting. Joakim är fortfarande en psykopat som gör allt för att förnedra sin familj för att mamman var tvungen att vara osjälvisk och välja sina andra barns säkerhet och psykiska hälsa och att ge Joakim vård framför att ha hela familjen samlad. Det var och är Joakims egna handlingar som förde honom dit och är inget normalt beteende för en 8-åring. Han behövde vård, men förblev empatistörd, så hans mamma hade rätt hela tiden.
Mamman trodde visserligen att felet var somatiskt eftersom hon vägrade tro att hennes son var ond. Att han är ond råder det inte längre något tvivel om och han är fortfarande en mycket sjuk individ. detta är ett talande exempel för hur hjärntvättad du är. Joakim försummar sina barn och sin fru med ursäkten att han hade en tuff uppväxt.
Senast redigerad av Pallal 2024-07-19 kl. 20:52.
Senast redigerad av Pallal 2024-07-19 kl. 20:52.