2024-07-22, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Usch, hennes tråkiga frågestunder. Blääääää! Hur gammal var du när du blev gravid med första barnet. Hur gamla är barnen. Du verkar vara en sån fin människa vart har du köpt din klänning - adlink på den. Vad är en redflag? Blä blä bläääää - jag spyr, sämsta influensern

Håller med! Lika skönt att vi slipper hennes tråkiga frågestunder. Hoppas att de aldrig kommer tillbaka. Undrar hur lång tid det tar innan hennes sk imperium rasar helt. Det är redan en bra bit påväg. Sedan hon flyttade till Sthlm o försökte på något underligt sätt ändra nich på sin ig så har det bara gått mer o mer utför. Hon har ju liksom inte hittat något nytt koncept att tillföra sin karriär. Vad hände med "skivkontraktet" som hon o Johan fick?? Allt bara går runt runt runt...mat,adlinks, prinsessklänningar o spa i en salig röra. Nej du Linn kom med något nytt snarast..annars är du nere för räkning som influencer
Citera
2024-07-22, 23:22
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jpjhdd
Jaha jag verkar ha missat lite på senaste hahaha jobbar han inte som elevassistent 🧐 eller på fritids ?

Det var längesen. Jobbar numera på ett äckligt callcenter.
Citera
2024-07-22, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme

Lite sött endå att han tror att han kan få en bra lön där. Nej du Simme, jobben finns i Stockholm. Börja med att börja plugga så ska du se att lönen går upp.
Citera
2024-07-22, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme

Det förvånar mig om Linn har "tagit tillbaka" Simon , där han befinner sig i livet just nu. Trodde att hon hade STORA drömmar om hur hon vill ha sitt liv. Hon kanske inte är så ytlig som hon visar på upp på ig?? En simpel säljare kanske räcker bra bra för henne??

Hon har gått från söt ung mamma till wt morsa med tre barn med olika pappor, på bara sju år. Dessutom har hon stangerat i sin utveckling. Tyckte att hon var riktigt gullig och behaglig när hon var med i "unga mammor" o jättesöt. Inget av de dragen finns kvar längre. Hennes följare har inte ökat på flera månader, även hennes inlägg är ojämna i hur många likes de får. Känns som fler inlägg får under 2000 likes oftare än över.
Senast redigerad av LeLLa 2024-07-22 kl. 23:57.
Citera
2024-07-23, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Lite sött endå att han tror att han kan få en bra lön där. Nej du Simme, jobben finns i Stockholm. Börja med att börja plugga så ska du se att lönen går upp.

Tror du verkligen att han tror det? Jag tror att han tog ett jobb som han tror att han kan tjäna hyfsat på utan att behöva anstränga sig nämnvärt. Tycker att han verkade vara en bra o reko kille med sunda åsikter o en fin människosyn innan. Nu är han bara en tråkig beige kille utan egna åsikter. Ser sliten o olycklig ut. Om han o Linn är tsm igen borde väl båda stråla o se hur lyckliga ut som helst? Tycker att han mest bara verkar finnas o göra allt som Linn inte orkar o vill göra i hemmet. Nej de kan inte vara tillsammans igen, ingen av de utstrålar den lyckan eller glädjen.
Citera
2024-07-23, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Tror du verkligen att han tror det? Jag tror att han tog ett jobb som han tror att han kan tjäna hyfsat på utan att behöva anstränga sig nämnvärt. Tycker att han verkade vara en bra o reko kille med sunda åsikter o en fin människosyn innan. Nu är han bara en tråkig beige kille utan egna åsikter. Ser sliten o olycklig ut. Om han o Linn är tsm igen borde väl båda stråla o se hur lyckliga ut som helst? Tycker att han mest bara verkar finnas o göra allt som Linn inte orkar o vill göra i hemmet. Nej de kan inte vara tillsammans igen, ingen av de utstrålar den lyckan eller glädjen.

Vettefan, skräp drar sig till skräp tänker jag. Hon är så himla skadat gods, stolt över sin såkalladr familj med tre bastarder, ensamstående. Hon är för trasig
Citera
2024-07-23, 00:17
Medlem
Hon har dock lugnat ner sig lite nu med sthlms-hetsen nu när hon vadar i kuk på hemmaplan.
Citera
2024-07-23, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Vem börjar använda ägglosningstest så tidigt i ett förhållande?! Och bli gravid efter 4 månader, planerat!? Det är ju helt sjukt enligt mig... det låter ju betydligt mer normalt att bli gravid oplanerat så tidigt i ett förhållande, stå för det och gör det bästa för barnet oavsett om relationen kommer hålla eller inte..

Det rätta svaret på detta lyser ju rak ut, inte otydligt alls. Det VAR planerat, men bara av Linn, inte av hennes partner. Hört många rykten om att han inte ville ha barn alls just då men att hon lurade på honom det.
Citera
2024-07-23, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bunkaromullar
Det rätta svaret på detta lyser ju rak ut, inte otydligt alls. Det VAR planerat, men bara av Linn, inte av hennes partner. Hört många rykten om att han inte ville ha barn alls just då men att hon lurade på honom det.

Men va här skriver ju faktiskt Linn Svar på tal om att gabriel var mer sugen än hon t.o.m 🫣🫣🫣 obs jag är ironiskt**

"Jag och Gabriel har planerat ihop att skaffa ett barn tillsammans. Graviditeten var planerad! Det var faktiskt Gabbe som var mest sugen, han blev Såå barnkär av Tindra, han har verkligen tyckt om henne sedan första stund och fick verkligen en längtan efter att själv bli pappa! Jag ville också jättegärna, allt har känns rätt och självklart"
Citera
2024-07-23, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Allt hon gör o tar sig för blir bara pannkaka. Hur ska hon o Simon ha råd att bo kvar i radhuset om hennes karriär dalar? Hans lön som säljare på 50 % kan inte vara särskilt fet.

Jag tror inte hon räknar med hans lön alls, utan att de fortsätter leva på hennes ”lön” som de gjort hela tiden. Hon har nog inte så mycket lån på radhuset. Hon har tjänat väldigt mycket, mer än ni kan föreställa er, på sitt så kallade jobb. Och jag förutsätter att banken har satt upp en ganska ordentlig amorteringsplan för att hon skulle få låna, med tanke på hennes ytterst osäkra inkomst. Så den biten tror jag inte är något problem, tror snarare att hon kommer kunna byta upp sig till ett ännu dyrare boende om hon vill.

Men du har verkligen rätt i att allt hon gör blir pannkaka.
”Aktivitetstavlorna” som hon producerade ”själv”, och som var det enda barnen lekte med, vad hände med dem? Tror inte en sekund på att hon producerade dem själv, inte en chans att hon kan såga raka hörn t ex. Tror hon köpte in färdigt skit från Kina och kallade det för sitt eget.
Och hennes egna tv-produktion som hon påstod sig stå bakom själv tillsammans med sin ”manager” Reza. Vad hände med det? Och Reza, som var en av hennes allra närmaste vänner, vart tog han vägen?
Palettbladskursen? Inte ett ord om den på flera månader, och vad jag förstår har en del försökt anmäla sig till den (i undersökningssyfte såklart, inte för att de är intresserade av hennes kompetens inom bladområdet) men det går inte?
Sjunga på bröllop, som var den nya affärsidén? Inte ett ord om det. Blev det inget mer efter rikspinsamheten där en tant säger ”stackars flicka” när Linn sjunger?
Det så kallade skivkontraktet?
Flytten till Stockholm?
Assistenten som hon skulle anställa?

Nej, hon lyckas inte slutföra någonting alls. Projekt, relationer, vänskap - allt bara faller. Det är ju på sätt och vis synd om henne, och hennes familj skulle behöva hjälpa henne i livet i stället för att bara heja på spektaklet som hennes mamma verkar göra.
Citera
2024-07-23, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Jag tror inte hon räknar med hans lön alls, utan att de fortsätter leva på hennes ”lön” som de gjort hela tiden. Hon har nog inte så mycket lån på radhuset. Hon har tjänat väldigt mycket, mer än ni kan föreställa er, på sitt så kallade jobb. Och jag förutsätter att banken har satt upp en ganska ordentlig amorteringsplan för att hon skulle få låna, med tanke på hennes ytterst osäkra inkomst. Så den biten tror jag inte är något problem, tror snarare att hon kommer kunna byta upp sig till ett ännu dyrare boende om hon vill.

”Aktivitetstavlorna” som hon producerade ”själv”, och som var det enda barnen lekte med, vad hände med dem? Tror inte en sekund på att hon producerade dem själv, inte en chans att hon kan såga raka hörn t ex. Tror hon köpte in färdigt skit från Kina och kallade det för sitt eget.
Och hennes egna tv-produktion som hon påstod sig stå bakom själv tillsammans med sin ”manager” Reza. Vad hände med det? Och Reza, som var en av hennes allra närmaste vänner, vart tog han vägen?
Palettbladskursen? Inte ett ord om den på flera månader, och vad jag förstår har en del försökt anmäla sig till den (i undersökningssyfte såklart, inte för att de är intresserade av hennes kompetens inom bladområdet) men det går inte?
Sjunga på bröllop, som var den nya affärsidén? Inte ett ord om det. Blev det inget mer efter rikspinsamheten där en tant säger ”stackars flicka” när Linn sjunger?
Flytten till Stockholm?

Nej, hon lyckas inte slutföra någonting alls. Projekt, relationer, vänskap - allt bara faller. Det är ju på sätt och vis synd om henne, och hennes familj skulle behöva hjälpa henne i livet i stället för att bara heja på spektaklet som hennes mamma verkar göra.
Och självklart är det ok att misslyckas med saker i livet, det är inte det jag menar. Livet innebär motgångar och misslyckanden för alla, det är inget konstigt med det.
Men om man som Linn är så skrytsam och nedlåtande mot andra, då får man finna dig i att bli lite granskad i sömmarna. Hon började ju redan i unga mammor med att fälla nedlåtande kommentarer om de andra unga mammorna på öppna förskolan, att de kanske inte hade några pappor till sina barn men hon själv var minsann förlovad och hennes egen unge var såååå planerad osv.
Det är ett ständigt skryt om att hon är så driven (tror hon menar driftig, driven har ju en helt annan betydelse) och jobbar så hårt - då är det ju inte konstigt att man undrar varför det aldrig blir något av någonting. Om hon hade varit ärlig med att hon har så pass mycket pengar att hon inte behöver jobba utan kan ägna dagarna åt dyrt fika och slappande - då hade det varit en annan sak.
Citera
2024-07-23, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst

Flytten till Stockholm?

Glöm inte den där stenen för att raka benen som hon försökte sälja...men kunderna fick vänta länge på leverans om de ens fick något..och alla ifrågasättande kommentarer raderades...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in