2024-10-22, 16:42
Citat:
Ursprungligen postat av Bilbingolover
Hur anmäler man det?

Det är jättelätt och går jättefort, tips att göra men alla influensers när de fuskar med reklammarkering etc, då är det förmodligen ”gåvor” som ska skattas på, som med tv:en i detta fall: https://skatteverket.se/omoss/kontak...21e9a9561.html
Citera
2024-10-22, 16:44
Citat:
Ursprungligen postat av Sockertoppar
Jag hade det tveksamma nöjet att åka buss med Linn idag. Hon hade tydligen fått ihop det med en karl inatt. Detta berättade hon, mycket detaljerat om, i telefon från bussen. Jag brukar inte vara pryd, men det var bara ofräscht och gränslöst att sitta på en tämligen fullsatt buss, dessutom med folk runt om sig, och detaljerat berätta om natten.

Är tveksam till detta men hatar när folk gör så, det är riktigt gränslöst och faktiskt äckligt. Alla vill inte höra om folks intima privata stunder och delar av livet, det är tortyr nog att vara på en fullproppad buss. Och vad gör hon ens ute i rusningstrafik? Tycker hon att hon är cool som gör det i storstan eller? Hon kan åka när som helst på dagen för sina enda ärenden i Stockholm: mat och fika
Citera
2024-10-22, 18:55
Medlem
Killen som L var närgången med på Jolucas event för några veckor sedan har blivit med tjej, och L har lägligt nog avföljt honom på instagram. Det svänger snabbt i hockey.
Citera
2024-10-22, 19:54
Medlem
Citat:
Jag hade det tveksamma nöjet att åka buss med Linn idag. Hon hade tydligen fått ihop det med en karl inatt. Detta berättade hon, mycket detaljerat om, i telefon från bussen. Jag brukar inte vara pryd, men det var bara ofräscht och gränslöst att sitta på en tämligen fullsatt buss, dessutom med folk runt om sig, och detaljerat berätta om natten.

Buss?
Har hon gjort sig av med bilen?
Hon åker ju tåg t Stockholm numera också
Citera
2024-10-22, 20:00
Medlem
Citat:
Åker hon ens buss🤔
Citera
2024-10-22, 23:16
Medlem
Nu har jag inte läst särskilt mycket i tråden här men var ni missat att L och hennes ”bestie” A har avföljt varandra på instagram? Inte särskilt förvånad dock eftersom L verkar ha svårt för relationer överlag med hennes anknytningssvårigheter. Så det var ju ganska väntat. Men undra vad som hänt? Och vem som ska fota åt henne nu 😁
Citera
2024-10-22, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bunkaromullar
Nu har jag inte läst särskilt mycket i tråden här men var ni missat att L och hennes ”bestie” A har avföljt varandra på instagram? Inte särskilt förvånad dock eftersom L verkar ha svårt för relationer överlag med hennes anknytningssvårigheter. Så det var ju ganska väntat. Men undra vad som hänt? Och vem som ska fota åt henne nu 😁
Det har avhandlats en del.
Många samarbeten har i alla fall S bakom kameran.
Citera
2024-10-23, 10:24
Medlem
Citat:

Berätta mer?!?!
Vem ligger ens med henne liksom.
Citera
2024-10-23, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilbingolover
Berätta mer?!?!
Vem ligger ens med henne liksom.

Ingen aning om vem karln var, men han var tydligen en ”keeper”. Kaffe på sängen hade hon fått också.
Vad gäller det detaljerade samtalet stoppade jag faktiskt in lurarna för att slippa höra till slut. Det var inget speciellt, förutom osmakliga detaljer inför främmande människor, så som ställningar och var i lägenheten det skett. Folk stirrade efter henne när hon klev av, sannolikt inte för att de kände igen henne…
Citera
2024-10-23, 17:28
Hon glömmer återigen att hennes följare inte är från Stockholm, de är småstadsföräldrar med knaper ekonomi. Vem ska använda Da hennes superlokala rabattkod för en flyttfirma i Stockholm? En flyttfirma dessutom INGEN hört talats om när det finns strålande flyttfirmor med gott rykte i mängder i en stad som Stockholm…
Citera
2024-10-23, 18:38
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ingen aning om vem karln var, men han var tydligen en ”keeper”. Kaffe på sängen hade hon fått också.
Vad gäller det detaljerade samtalet stoppade jag faktiskt in lurarna för att slippa höra till slut. Det var inget speciellt, förutom osmakliga detaljer inför främmande människor, så som ställningar och var i lägenheten det skett. Folk stirrade efter henne när hon klev av, sannolikt inte för att de kände igen henne…

Nej det blir det nej skräddaren säger nej ett bestämt nej.

Det du säger låter alldeles för bra för att vara sant.
Citera
2024-10-23, 20:14
Medlem
spacespiders avatar
Otroligt möte idag, hörni!

Tänk att tjäna så mycket på sitt jobb utan tar varken göra något eller leverera resultat. Fascinerande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in