Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-11, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nä antagligen inte ens en vecka på arbetsplatsförlagd utbildning när hon inser att jobbet inte handlar bara om att leka och pyssla med barnen.
Det hade varit stor (svart) humor att se hur Linn hade hanterat att behöva göra en orosanmälan om ett barn till en gängkriminell pappa.
”Va, ska jag? Jag vill ju bara göra pärlarmband med flickorna!”
Citera
2024-05-11, 20:54
Avstängd
drinksareonmes avatar
"Stockholm visar sig från sin bästa sida! Så tacksam över att jag har en lägenhet i Vasastan varannan vecka och alla nya bekantskaper jag knyter här. Idag blev det picknickmys på Gärdet med lite jordgubbar, hallon och rosé i solen. ☀️

Ikväll Eurovision med goda vänner❤️❤️

Detta är verkligen bästa tiden på året, känner mig lite nykär och pirrig så här på våren."

Det går bra nu..
Citera
2024-05-11, 22:00
Medlem
Snyggt foto Johan tar som Linn lägger i stories, ser hon inte själv att hon ser rätt rund under fötterna ut, hon som inte festar 😅
Citera
2024-05-11, 23:16
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Snyggt foto Johan tar som Linn lägger i stories, ser hon inte själv att hon ser rätt rund under fötterna ut, hon som inte festar 😅

Men festa på rhodos eller i fjällen är "patetiskt".
Citera
2024-05-12, 05:58
Medlem
Hahaha kolla Peters instastory, där sitter Linn och klappar och hoppar i soffan till Sveroges bidrag och det ser helt okoordinerat ut, som vanligt🙈🤣
Citera
2024-05-12, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikasvans
Hahaha kolla Peters instastory, där sitter Linn och klappar och hoppar i soffan till Sveroges bidrag och det ser helt okoordinerat ut, som vanligt🙈🤣
Ja hon ser dessutom så tillgjord ut...
Och bilderna på henne sen då, hon ser bra full ut..
Citera
2024-05-12, 10:11
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Hahaha herregud hela kroppen flyger åt alla håll

Edit: Hon påminner lite i kroppsspråket som hon Linda Hammar från i en annan del av köping när hon klappar händerna o flyger med kroppen åt alla håll
Citera
2024-05-12, 10:33
Medlem
Citat:
Koordination är inte hennes grej🤪 el så är det för mycket bubbel i kroppen😂. Tokigt ser det ut iaf🙈
Citera
2024-05-12, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Koordination är inte hennes grej🤪 el så är det för mycket bubbel i kroppen😂. Tokigt ser det ut iaf🙈

Ser ut som en glad o hypad 4-5 åring
Citera
2024-05-12, 12:09
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Men festa på rhodos eller i fjällen är "patetiskt".
Absolut. Men festa i Stockholm är okej!
Citera
2024-05-12, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Absolut. Men festa i Stockholm är okej!
Linn verkar inte fatta att det hon håller på med i Stockholm varannan vecka inte skiljer sig mycket jämfört med en vecka i fjällen eller på Rhodos..att åka till fjällen eller Rhodos betyder ju inte att man är dyngfull från morgon till kväll.. Linn har verkligen stereotypa uppfattningar om så mycket och allt är så svart eller vitt i hennes värld..
Citera
2024-05-12, 12:40
Kollade på Peters storys och ja Linn verkade rejält lullig, och inte för att ”det är vår och jag känner mig nykär”. P verkar av vad jag sett som en normal snubbe men att det skulle smitta av sig är väl önsketänkande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in