2024-05-07, 07:28
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fellowvessel
varenda gång jag gör ett konto på ett forum står det att jag gjort exempelvis 750 inlägg när jag gjort runt 30. Jag är forever alone & van PC användare så det är svårförklarligt.

Likadant här, varenda gång skriver någonting paranormalt försvinner det efter ett tag.
Citera
2024-05-07, 13:04
Medlem
fellowvessels avatar
Det är nån ung svensk kvinna som torterar mig för nåt jag skrev på flashback.

alla vuxna i min omgivning har regresserat till onda varelser.

Ingen aning vad jag gjort.

Jag har kommit fram till att man bör få lämna helvetet om man inser vad man gjort & tycker synd om sina offer men sån tur har inte jag.
Citera
2024-05-13, 13:33
Medlem
TwoThousands avatar
Igår satt med en känd artist från bortom graven och det spelades av deras musik.
Citera
2024-05-13, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Igår satt med en känd artist från bortom graven och det spelades av deras musik.

Jag stötte nyss på ett skimrande väsen som berättade att du bara var en charlatan och bara satt och fantiserade och hittade på, likt Baron von Münchhausen….
Citera
2024-05-16, 11:15
Medlem
fellowvessels avatar
Glassen Magnum åt jag en del i mina yngre dar, aldrig var den god eller en skön upplevelse att förtära, smakade lite kantig & mörk men en gång, nu snackar vi original standard varianten kallad bara "Magnum." en gång så var den jättegod. Samma har hänt när jag gjort egen apelsinsaft/juice, en av apelsinerna måste fallit ner från himlen & de övriga gjorde man grimaser av för de smakade som sur skit/God morgon/Bravo juice, ni vet de där som tillverkarna inte ens har råd att ha socker i.

Samma sak med rödvin, allt rödvin smakar t-sprit & handsprit eller liknande för mig men en gång smakade en flarra mer som bara druv juice utan alkohol spets eller Fanta Grape som finns i utlandet & den är 1 biljon ggr godare än fantan som finns i sverige.
Senast redigerad av fellowvessel 2024-05-16 kl. 11:24.
Citera
2024-05-16, 14:47
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fellowvessel
Glassen Magnum åt jag en del i mina yngre dar, aldrig var den god eller en skön upplevelse att förtära, smakade lite kantig & mörk men en gång, nu snackar vi original standard varianten kallad bara "Magnum." en gång så var den jättegod. Samma har hänt när jag gjort egen apelsinsaft/juice, en av apelsinerna måste fallit ner från himlen & de övriga gjorde man grimaser av för de smakade som sur skit/God morgon/Bravo juice, ni vet de där som tillverkarna inte ens har råd att ha socker i.

Samma sak med rödvin, allt rödvin smakar t-sprit & handsprit eller liknande för mig men en gång smakade en flarra mer som bara druv juice utan alkohol spets eller Fanta Grape som finns i utlandet & den är 1 biljon ggr godare än fantan som finns i sverige.

Äntligen lite vettiga reflektioner i den här tråden 🙃
Citera
2024-05-22, 12:34
Medlem
fellowvessels avatar
Många gånger när jag bär tvättkorg är den tung som att det är en osynlig person som är i den, ca 100 kilo tung ca, andra gånger när jag burit den när den var full har den varit lättare än en fjäder, ADHD vikt-täcke har jag inte i min ägo.
Citera
2024-05-22, 12:50
Medlem
Folketstempels avatar
Blir man skrämd av det "paranormala", så har man ett sjukligt förhållande till det som ska vara upplysning och gudomlig insikt.

Psykos och snetripp kallas det av knarkare. Samma sak som ni upplever fast utan missbruk.
Vad det bör kallas, det får någon annan fylla i. ...Min poäng är gjord.
Citera
2024-05-24, 10:41
Medlem
TwoThousands avatar
En död två döda, tre odöda fyra odöda, fem odöda sex odöda.
Hur många spöken hinner du bemöta respektfullt på ett dygn.

Berätta för mig, berätta för någon med gåvan om dina upplevelser!
Citera
2024-06-19, 23:56
Medlem
TwoThousands avatar
Vi är ödesbestämda, officiellt paranormal aktivitet så att sitter mottagliga kommunicerar med döda människor under hela vårt liv i hemligheten förtryckta och svartmålade.

Ibland kan vilja söka likasinnade människor, välsignad blir den som delar med sig av sina vittnesmål om paranormal aktivitet på detta forum.

Vittnesmål = Himmelsk välsignelse.
Senast redigerad av TwoThousand 2024-06-20 kl. 00:05.
Citera
2024-07-01, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Kanske inte övernaturligt men konstigt kändes det.

När jag var 14 år och följde med en kompis hem första gången hände något som jag aldrig varit med om tidigare eller senare. De bjöd på mat och när vi satt och åt började pappan berätta om en konstig dröm han hade haft på natten. Han drömde att han uppträdde inför folk på en specifik plats och ganska snart avbröt jag honom och berättade resten av hans dröm då jag den natten hade drömt samma dröm fast tvärtom. I min dröm var jag där och tittade på honom och kunde berätta exakt vad han hade sagt, gjort och hur allt såg ut. Han blev alldeles vit i ansiktet. De måste ha tyckt att jag var väldigt konstig för jag fick aldrig mer komma hem till dom. Har någon upplevt något liknande?

En interessant berettelse. Ikke fordi jeg har opplevd noe sånt. Men fordi drømmer har dette ved seg at de (noen av dem, ikke alle) kjennes som å gå inn i et rom som er der på forhånd, og som er der også etter at man har våknet. Og da er det på et vis logisk at man kan møte andre i dette rommet.

Var den drømmen du forteller om mycket specific? Er det utelukket at det var tilfeldig?
Citera
2024-07-01, 03:38
Medlem
Nu tror jag inte på spöken, men trots det händer här saker på min gård som är svåra att förklara. Viskande röster från källaren, en av tvättmaskinerna startar av sig själv samt saker som flyttar sig och faller uppe på stallvinden utan att någon är där.
Men det läbbigaste av allt va en sak min tjej upplevde. Jag var ute i sågverket, hon hade lagt sig i sovrummet och då hör hon tunga steg uppe på vinden. Hon trodde först att det var jag då mitt kontor ligger där uppe, men sen märker hon att jag är i sågverket för fläktarna går. Sen hör hon två röster uppifrån vinden varav en säger nåt om att hämnas. Efter det hör hon steg i vindstrappan som sedan stannar halvvägs. Står man halvvägs ner på vindstrappan så kan man nämligen se in i sovrummet om dörren är lite öppen vilket den var. Hon är alltså i det ögonblicket övertygad om att någon står på vindstrappan och tittar på henne. Själv märker jag det först när jag har stängt av fläktarna i sågverket och hör att tjejen står och vrålar ut genom fönstret att det är någon på vinden. Jag går sen upp och kollar och där syns inget spår av någon eller något.
Några dagar senare hör även jag en dov duns från vinden. Efter det har där varit tyst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in