2024-07-20, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag hoppas det är döttrarna som valt dem beiga/vita tråkiga färgerna i deras rum/lekrum.
Spontant tycker jag barnrum ska vara färggranna och glada, det där känns mer som inrett för en inrednings tidning än för ett barnrum. Väldigt sterilt och tråkigt.
Jag vet att det är modernt, men jag personligen tycker man ska skita i mode när det kommer till barnrum.
Men det kan som sagt vara deras döttrar som själv valt färger och inredning.
Sänghimlen tycker jag dock var riktigt snyggt, och smart med ljuset sen om barnen är mörkrädda.
Nej, det är Lisen som har valt. Barnen ville ha starka färger, men det gillar inte Lisen. Egoistiskt.
Senast redigerad av Pallal 2024-07-20 kl. 02:23.
Citera
2024-07-20, 07:01
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Vore intressant att göra en bot som går igenom Anjos klipp och räknar ut hur många ggr han säger "jag" och sen jämföra det med en normal kreatör som innehar empati.

Det hade varit en hysteriskt bra idé !

Kan lägga en bot på rask med. Hur långa gånger han säger Chrippa, linne , Anjo och jocke.
Citera
2024-07-21, 10:22
Medlem
Spännande att anjo ska gästa nemos beroendepodd. Vad ska han bjuda på för "svårt"?
Citera
2024-07-21, 15:17
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pressmedian
Spännande att anjo ska gästa nemos beroendepodd. Vad ska han bjuda på för "svårt"?

Så som anjo sludra när han besökte crippa , finns de nog lite saker han kan behöva prata om
Citera
2024-07-21, 17:50
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja, resten av hemmet ser jag inget fel med. Det är som sagt modernt idag.
Reagerade mest på att jag tyckte barnrummen såg väldigt tråkiga ut färgmässigt.

Jag tror inte heller Anjo gjort speciellt mycket. Dem hade ju en hantverkare där som fixade endel, så tror han/hon gjorde det mesta.
Men tror det där huset blir jätte bra för dem, kul för barnen med en trädgård att leka i.

Hmmm är där inte en annan värdelös parasit som skulle göra det samma med sin familj .

Jo det gör det ju. Det är ju Anjas största fan.

Ledtrådar
Jobbar inte
Huvudet ser ut som ett ägg
Fula tatueringar
Parasiterat sig genom hela livet
Ljuger

Vem tror ni det är ?
Citera
2024-07-21, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Så som anjo sludra när han besökte crippa , finns de nog lite saker han kan behöva prata om
Haha, det var rätt uppenbart att han va påverkad, även när han o chrippa hade lajv innan släppet av chrippas stora lögnvideo, där han anklagade linnea för att ha sagt att han va tänd på sin unge?! Varför är det alltid någon som ska anklagas för peddofili i förtalssekten?
Citera
2024-07-21, 17:52
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

Sitt matberoende, eller sitt behov av ljuga om andra ? Sitt beroende av att äta frukost på McDonalds?
Citera
2024-07-21, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Sitt matberoende, eller sitt behov av ljuga om andra ? Sitt beroende av att äta frukost på McDonalds?
Pepsi maxintaget, är minst sagt problematiskt
Tror du han skulle erkänna att han ljugit? Aldrig
Han är riktigt elak och fan vet vad han o olle gör sängen som står i studion🤔
Lisen vill ha ett skrivbord hemma, men anjo tycker det är onödigt, hon kan sitta på kontoret/studion o plugga...
Citera
2024-07-21, 18:06
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Lisen vill ha ett skrivbord hemma, men anjo tycker det är onödigt, hon kan sitta på kontoret/studion o plugga...

Ja det är väl klart hon inte ska ha det. Han skiter väl i det. Inget han behöver, så då ska väl inte hon ha något .
Citera
2024-07-21, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ja det är väl klart hon inte ska ha det. Han skiter väl i det. Inget han behöver, så då ska väl inte hon ha något .
Vad är det för hus, månadskostnaden lär va duktigt hög, med avdrag för materialkostnader om jag fattat rätt. Hur länge har dom planerat att bo där?
Lisen vill inte bo i hus o anjo känns inte som en husmänniska..
Visst var det jockes snickare jonny som var o pulade i huset? Äre jocke som fixat boendet tro? Anjo o lisen lär knappast vara kreditvärdiga
Citera
2024-07-21, 18:23
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Vad är det för hus, månadskostnaden lär va duktigt hög, med avdrag för materialkostnader om jag fattat rätt. Hur länge har dom planerat att bo där?
Lisen vill inte bo i hus o anjo känns inte som en husmänniska..
Visst var det jockes snickare jonny som var o pulade i huset? Äre jocke som fixat boendet tro? Anjo o lisen lär knappast vara kreditvärdiga

Alltså ett hus är allt annat än billigt . Eftersom dom försöker leka Jockiboi och bo i ett hus och filma skiter när dom skruvar ihop en studsmatta.
Ja va intressant.

Men idioterns hyr. Så räkna med minst 10k och uppåt i kall hyran.
Lägg där till värme, vatten, avgifter för sopor, en elräkning som ligger minst på 3-4 tusen.
Så han borde ha en totalt månadshyra på 16-17k
Citera
2024-07-21, 19:38
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Hon har säkert inget emot att sitta i studion och plugga om Anjo sköter disk, tvätt, städning, handlar, hämtar/lämnar barnen, lagar mat, osv.
Men Anjo förväntar sig nog att hon ska göra allt detta + tiden det tar att åka till och från studion.
Och blir nog svårt för henne att plugga i studion medans Anjo sitter och gapar framför en kamera och håller på.

Jag tycker Lisen ska skaffa ett skrivbord och placera det där hon tycker hon får en bra miljö för studier, om det är i vardagsrummet, låt henne då få sitt skrivbord i vardagsrummet.
Anjo har ett helt jävla kontor, men han kan inte ens låta Lisen få ha ett skrivbord där hon vill i deras hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in