2024-07-14, 00:46
Medlem
Kickassfarsans avatar
Hur smart är chipstutten som lägger ut ny video om E.B när polisen gått vidare med en av anmälningarna?

Har chokladen kloggat igen hjärnan på honom?

Jag skulle vilja använda BL-Anjo som heavy bag. Skulle inte ens behöva handskar

Till sist: Anjo du klarade inte invägningen, du har gått upp 5 kilo.
Citera
2024-07-14, 12:35
Medlem
Nu har anjo åter gått in för att få fler följare och likes, för då kommer han släppa allt om chrippa o clue, går ut och dumförklarar emeli bumbi, som må va speciell, men varför har anjo detta behov av att sänka andra människor?
Han satt själv och skröt om att han var luspank och baxade presenter till tvillingarna, i leonidasvideon?
Emelie har mobbats av anjo i flera år och hon har tydligen anmält honom för förtal. Anjo garvar åt det, han gör vad han vill.
Citera
2024-07-15, 22:09
Medlem
Känns som att Chrippadramat har slutat utan att Anjo och kompani egentligen presenterat ”sanningen”.

Vi andra vet ju att dom började hänga ut en tjej som anmält sin kille för våld i nära relation, trots att killen i fråga blev gripen med sår på händerna.
Citera
2024-07-18, 00:52
Medlem
KungPungPats avatar
Nu har Anjot renoverat nån annans hus som han hyr, och nu visar han stolt upp huset , som om det är hans hus.
Man kan ju förstå varför han alltid kommer att vara en fattiglapp om han inte fattar att det var en dålig affär att hyra ett hus istället för att köpa ett.
Att renovera nån annans hus är inte heller en bra affärsmetod.

För Anjo handlar det om att skryta och visa upp hur lyckad han är , framför barn som inte vet vilken dålig förebild och affärsman han är.

Men som vuxen undrar man ju hur nån kan betala ett helt hus i hyror för att låna nån annans hus på obestämd tid.

Bara Anjo kan visa barnen hur lyckad man är som yrkesförtalare i nån annan hus.
Citera
2024-07-18, 20:35
Medlem
Snusfris avatar
Så fettot bara hyr huset. Med allt han gör trodde jag han köp det.
Citera
2024-07-19, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Så fettot bara hyr huset. Med allt han gör trodde jag han köp det.
Dom hyr och hyresvärden står till viss del för materialkostnaderna, det dras av på hyran eller vad han sa. Vart ska dom flytta sen? Dubai eller spanien?
Citera
2024-07-19, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeeesson
Känns som att Chrippadramat har slutat utan att Anjo och kompani egentligen presenterat ”sanningen”.

Vi andra vet ju att dom började hänga ut en tjej som anmält sin kille för våld i nära relation, trots att killen i fråga blev gripen med sår på händerna.
Anjo utlovar fler chrippavideos, han har inspelade och klara, som han släpper när hans låt fått ett visst antal lyssningar.
Det är mycket som utlovats, men inga riktiga bevis har lagts fram, endast lögner och manipulerade tjuvinspelade samtal och prints som ingen vet vad som är vad.
Citera
2024-07-19, 11:32
Avstängd
Crabby88s avatar
På tv3 nu är det Anjo och lisen som står för underhållningen i form av lyxfällan.

Skulle varit jätteroligt om rask fick vara med där i ett program
Citera
2024-07-19, 20:35
Medlem
Dopys avatar
Jag hoppas det är döttrarna som valt dem beiga/vita tråkiga färgerna i deras rum/lekrum.
Spontant tycker jag barnrum ska vara färggranna och glada, det där känns mer som inrett för en inrednings tidning än för ett barnrum. Väldigt sterilt och tråkigt.
Jag vet att det är modernt, men jag personligen tycker man ska skita i mode när det kommer till barnrum.
Men det kan som sagt vara deras döttrar som själv valt färger och inredning.
Sänghimlen tycker jag dock var riktigt snyggt, och smart med ljuset sen om barnen är mörkrädda.
Citera
2024-07-19, 21:20
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag hoppas det är döttrarna som valt dem beiga/vita tråkiga färgerna i deras rum/lekrum.
Spontant tycker jag barnrum ska vara färggranna och glada, det där känns mer som inrett för en inrednings tidning än för ett barnrum. Väldigt sterilt och tråkigt.
Jag vet att det är modernt, men jag personligen tycker man ska skita i mode när det kommer till barnrum.
Men det kan som sagt vara deras döttrar som själv valt färger och inredning.
Sänghimlen tycker jag dock var riktigt snyggt, och smart med ljuset sen om barnen är mörkrädda.
Jag vill egentligen inte erkänna det, men jag tycker att allting ser förvånansvärt bra ut! Fräscht!

Jag tror dock inte att kobente Anjo har gjort mycket alls. Och helvete vad han avbryter sin fru mycket, sjukt otrevlig jävel..
Citera
2024-07-19, 21:22
Medlem
Telepatisks avatar
Vore intressant att göra en bot som går igenom Anjos klipp och räknar ut hur många ggr han säger "jag" och sen jämföra det med en normal kreatör som innehar empati.
Citera
2024-07-19, 22:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag vill egentligen inte erkänna det, men jag tycker att allting ser förvånansvärt bra ut! Fräscht!

Jag tror dock inte att kobente Anjo har gjort mycket alls. Och helvete vad han avbryter sin fru mycket, sjukt otrevlig jävel..
Ja, resten av hemmet ser jag inget fel med. Det är som sagt modernt idag.
Reagerade mest på att jag tyckte barnrummen såg väldigt tråkiga ut färgmässigt.

Jag tror inte heller Anjo gjort speciellt mycket. Dem hade ju en hantverkare där som fixade endel, så tror han/hon gjorde det mesta.
Men tror det där huset blir jätte bra för dem, kul för barnen med en trädgård att leka i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in